Fórum - Téma


Corsa B 1.0 při nízkých otáčkách škube


Fórum Corsa B Corsa B 1.0 při nízkých otáčkách škube

Informace o modelu: Opel Corsa B

Diskuze o vozidlu

1999 Corsa B 1.0

59 diskuzí

Výkon motoru 40 kW (54 PS) při 5600 ot./min. Točivý moment: 82 Nm (60 ft/lb) při 2800 ot./min. Maximální rychlost 150 km/h. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 973 ccm (59 cui), 3-válec, Řadový, 12-ventil, X10XE.

Je to mazel, ale chtělo by to TURBO nebo spíše KOMPRESOR :-D (a samozřejmě řádné chlazení, brzdy a podvozek)


1  2

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-11-03 06:57:45

falkon: Abych byl naprosto objektivní a přesný v odpovědi, tak jsem dnes cestou do práce prověřoval možnosti mojí Corsy

Zjistil jsem, že se dá pátý převodový stupeň jet rychlostí 35km/h bez protestování motoru (pouze jsou cítit vibrace víc než "normálně").

Podotýkám, že jsem jel dokonce do mírného stoupání a plynový pedál v tu chvíli byl k ničemu.... (jel jsem na volnoběžné otáčky)

Ještě jsem zkusil ostatní prudkosti:

1 - nula nula nic (asi 3km)

2 - 10 km

3 - 18 km

4 - 26 km

5 - 35 km

Zpátečku jsem nezkoušel Ale co je podstatná informace, moje Corsa NEŠKUBE i takto podtočená a na přidání plynu reaguje jakýmsi pomalým zrychlením ale nezadrhává a ani nijak nechroptí

Na pětku jsem zkoušel udržovat různou rychlost - Čestice - 45, Častolovice - 40, Solnice - 50, a vše bez cukání.....Ale takhle se se jezdit fakt nedá

Asi bych se v první fázi zaměřil na svíčky, ale jestli se jinak chavá normálně, tož bych přidal plyn a zatím to neřešil........

2014-11-03 18:56:59

Kopejda: Zkusím ještě i ty svíčky, sice psali interval tuším nějakých 20tkm, ale i tak, člověk za to nic nedá... Sakra, ten V4 od Amíků i vypadá lépe než ten "náš" a těch neuvěřitelných 44kW bych si nechal taky líbit, alespoň by to nemělo takový odporný zvuk

2014-11-03 20:28:04

Ahoj Opláci, mám stejné auto, a to co popisuje kopejda v posledním příspěvku je přesné. Dnes cestou jsem tu svoji mašinku zkoušel a chovala se podobně.

Falkone před časem jsem měl s tou svou Corsou podobný problém. při asi 1500 ot.za min. sebou začala škubat, a po městě se sní téměř nedalo jezdit. Vyzkoušel jsem všech možné, včetně návštěvy značkového servisu v Pardubicích, kde mi doporučili výměnu vzduchové váhy. Koupil jsem tedy novou vzduchovou váhu, avšak zbytečně. Na radu svého kolegy jsem tedy navštívil již zmíněného pána v Nemošicích (v některém mém předchozím příspěvku), který zjistil vadný krokový motor volnoběhu. Po jeho výměně auto chodí jako dělo.

Můj závěr: Zbytečně jsem ztratil spoustu času zkoumáním všeho možného, a vyhodil peníze za vzduchovou váhu, protože s původní váhou auto jezdí bezvadně.

To je asi vše co mohu napsatpsat


Odpovědět

1  2