Fórum - Téma


corsa 1.2 X12SZ


Fórum Corsa B corsa 1.2 X12SZ

Informace o modelu: Opel Corsa B

Diskuze o vozidlu

1993 Corsa B 1.2

5 fotek  |  10 servisních knížek  |  211 diskuzí  |  1 otázek

Výkon motoru 33 kW (45 PS) při 4600 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 196 ccm (73 cui), 4-válec, Řadový, 8-ventil, X12SZ.

Sepie má zase Opel


1  2

2013-05-16 18:51:59

míla-bad64: Dobrá práce, předsedo!

bad64  
2013-05-16 19:00:22

colommbo: Děkuji kamaráde snad to pomůže ještě mne napadlo zředit chladící kapalinu jelikož tam je do -35 to je zbytečný na naše podmínky stačí do -20

2013-05-16 19:03:46

míla-bad64: To bych neřešil, Mílo - jednak nevíš přesně, na kolik je doopravdy namíchaná (a nějakýmu nápisu někde nevěř) a druhak podle mého to s provozní teplotou chladiva má pramálo společného...

bad64  
2013-05-16 19:10:14

colommbo: Je po změrení do -35 a tudíž bude směs hustá stejně ji budu vypouštět a proplachovat celou soustavu a dám novou nemrznoucí směs jelikož nevím jak je tam dlouho.

2013-05-16 19:13:17

míla-bad64: A tož to je jiná - pakliže máš v plánu takovýto postup, tož to klidně nařeď na míň a co ti zbude, můžeš nechat na Silvestra...

bad64  
2013-05-16 19:21:59

colommbo: Tak jo ti pošlu na košt chceš?

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-05-17 16:22:44

míla-bad64: Mílo, nechci se Ti do toho montovat ale chladící náplně míchám standartně na -37°C +/- Dát ji na -20 se mi zdá málo, bo i v našem podnebném pásmu občas teploty dosahují i nižších hodnot než -20. Samo že vím, že při -25 taková směs gelovatí ale vodní pumpa to nikam neprotlačí. Jestli jsi myslel hustotu směsi při +20, tak si myslím, že nepoznáš rozdíl mezi oběma poměry.

bad64  
2013-05-17 16:26:56

kopejda: Uvidím až vypustím stávající směs nevím jak je tam dlouho a budu muset okruh propláchnout tak tě tedy poslechnu a dámna kompromis fridex namíchám na -30°C

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-05-17 16:34:15

míla-bad64: JJ, pak koukat na ruplou hadici k chladiči popř. na nafouknutý chladič

Niky jsem neměl problém s chlazením a to jsem jeden čas měl čistou modrozelenou na -70°C a nic to nedělalo, dal jsem to kvůli odrezení chladícího okruhu, pěkně to vyžralo všechen bordel..... Nádobka byla jako nová

bad64  
2013-05-17 16:38:19

kopejda: No mně se to hřeje i na 100°C ale to prý corsy dělaji normálně jelikož sahara zapne při 107°C a termostat začne otevírat při 97°C to jsem vyčetl na Corsa clubu tak proto jsem včera udělal ještě navíc manualní spínač na saharu a uvidím.Koupíl jsem ji ve Smiřicích za 10000,-bez převodu .

bad64  
2013-08-12 17:31:40

Ahoj kamarádi někde v předchozím vlákně jsem se ptal zda má tento motor hydroštely tak prý má a to klepání prý dělají ony potvory.Nechal jsem si poradit a koupil tento přípravek http://www.oleje.cz/p/liq...ka-zdvihatka-300-ml--2034 zajímá mne zda s tím nemáte někdo zkušenost.Sice jsem to do motoru aplikoval a zloději za to chtěli 460Kč tak by mne zajímalo zda jsem nevyhodil zbytečně skoro pětikilo.Děkuji Míla

2013-08-12 20:20:48

míla-bad64: Reference jsem četl jen dobré a přestože jsem to do oleje nalil taky, osobní zkušenost vlastně nemám, bo to bylo jen preventivně na pročištění... Nicméně možný účinek se prý neprojeví hned, ale až tak po ??? km...

bad64  
2013-08-12 20:36:50

colommbo: Děkuji Jiří také jsem četl recenze tak uvidím nechce se mi ten motor rozdělávat jsem pohodlný a také nemám kde v pujčené garáži vyvařuji Ford Scorpio a to je na dlouho.

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-08-13 11:11:22

míla-bad64: Ke chlazení, na mojí Kostře to je takřka stejné jako u omy - sahara zapíná při cca 95 a vypíná na 90°C - normální provozní teplota se drží lehce nad 90°C. Jen mám X10XE - 40kW.....

Hydroštely mám také a je ticho po pěšině, přípravek asi dobrý, ale tak nějak všeobecně těmhle vodičkám do motoru nějak nevěřím.

bad64  
2013-08-13 15:38:11

kopejda: Michale to já jim taky nevěřím,ale nechal jsem si poradit tak uvidíme.

Venca49  
Václav
2013-10-01 21:35:51

Ahoj, také jsem řešil možnost zapínání sahary na chlazení.Při cestě do Itálie mi odešel spínač(čidlo) na chladiči a chladil jsem přes topení.Horko,venku leje,okna zavřená prostě sauna.Uchladil jsem a nevařil.Bylo to u placení před tunelem kdy se popojíždělo na jedničku.Za jízdy OK.

Od modelového roku 1997 je v motorovém prostoru,poblíž vypínací páky spojky, připravená zaslepená zástrčka na saharu asi pro klimu.Tam stačí propojit kontakty přes relé a na přístrojovku dát originální vypínač pro mlhovky.Ten dám do zaslepeného otvoru nad spínačem zadních mlhovek.Tím ovládám relé. Šlape to jako hodinky a mám jistotu,že mě čidlo nepřekvapí.To jsem samozřejmě vyměnil za nové za 250 Kč.

Relé je nutné pro přenos proudu! Ahoj.

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-10-02 08:31:52

venca49: Ahoj, tím konektorem myslíš tento šedý se třemi dráty?? A já pořád bádal na co to tam je

Venca49  
Václav
2013-10-02 23:57:40

kopejda: Ahoj, asi jo,je na plechovým držáku a když se propojí kontakty tak se sahara roztočí.Jeden kabílek je slabý.

Relé ovládá vypínač a to spíná silový proud z konektoru.Ten konektor má záslepku šedou.

Venca49  
Václav
2013-10-03 00:02:38

kopejda: Už se mi načetl obrázek,tak je to on.

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-10-03 20:50:40

venca49: Zajímavé, zarazilo mě to hned poprvé, co jsem otevřel kapotu Díky za info, je dobré vědět k čemu to slouží a dá použít


Odpovědět

1  2