Fórum - Téma


Co když teče řidící vstřik a nestartuje?


Fórum Omega B Co když teče řidící vstřik a nestartuje?

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2012-07-17 20:19:24

Pokud vím (OB diesel jsem měl), tak podávací čerpadlo nejede stále. Myslel jsem, že je to jak u benzínu, ale asi není. Při studeném startu pouze chvíli (pár vteřin, co žhaví svíčky?) vrčí a zmlkne. U teplého motoru nic. Vstřikovací čerpadlo si zřejmě saje samo. Pokud jsem auto s málo palivem postavil proti kopci, někdy jsem měl problém se startem. Jinak starty na jedno otočení motoru. Jo, a jednou se mi při skoro prázdné nádrži odlila v táhlé rychle jeté zatáčce nafta a zavzdušnil se okruh - motor zhasnul. Podávací čerpadlo nevrčelo (motor teplý), odvzdušnění na filtru tedy nebylo možné a tak jsem chvíli točil startérem (s přestávkami). Naftu si vstřikovací čerpadlo nasálo samo a systém se sám uvedl do normálního stavu.

Jo, a zopakuji svoji prosbu ohledně "bedny topení" z vlákna níže (klimatizace). Potřebuji přesné místo pro otvor, kterým by bylo možné se dostat k výparníku z důvodu dezinfekce, protože mám dobrou zkušenost s pěnovým dez. přípravkem a hlavně je to proti dezinfekci v servisu za zlomek ceny.

PS: Pokud má někdo s podávacím čerpadlem jinou zkušenost, rád se ji přečtu. U mne ale chodilo výše popsaným způsobem.

2012-07-17 21:39:02

No jeden říká jede fur a jinej zase nejede furt...Já třeba je čerpadlo KO,tak musý být aspoň 20l v nádrži aby vše fungovalo jak má,protože se naftu natáhne vstřikovací čerpadlo.

Já třeba vím,že když zapnu klíček,tak se čerpadlo rozjede asi na 8s a pokud nenastartuju,tak se zastaví,ale pokud nastartuju,tak běží.Jde to poznat u běžícího motoru,když se povolí odvzdušňovací šroub na filtru,tak za chodu motoru s něj teče (stříká) nafta...to by bez fungujícího čerpadla nedělalo...ALE myslím si,že bude MOŽNÁ (píšu možná,kdyby to byla blbost,tak ať se toho někdo nechytne) závislost na teplotě,protože už jsem se setkal s tím,že u zahřátého motoru nejelo a u studeného jelo.Možná to bude tím,že se vzrůstající teplotou paliva mění jeho hustotu a třeba při zahřátém motoru jednotka je schopná podávačku vypnout protože nafta je hodně řídká...Je to jen myšlenka,ale jinak si nedokážu vysvětlit chod čerpadla v závislosti na teplotě.


Odpovědět

1  2