Fórum - Téma


co je tohle za rele?


Fórum Omega B co je tohle za rele?

Informace o modelu: Opel Omega B



2014-05-08 20:46:50

Ahoj nemuzu nikde zjistit co je tohle za rele u 2.5td ..při zapnutí kličku bzuči a kontrolka zhaveni jen lehce prosvecuje

2014-05-08 22:42:54

no takže zjištěno, že je to relé palivového čerpadla ...no ale nevím proč to bzučí a světélkuje kontrolka žhavení a motoru při zapnutém zapalování ...když propojím kontakt vypínacího ventilu na čerpadle s kostrou tak normálně začne žhavit jen začne blikat kontrolka motoru a roztočí se i podávací čerpadlo v nádrži, které normálně nefunguje ...ale motor jen točí, točí a nechytá ...začalo to dělat po výměně těsnění pod víčkem vstřikovacího čerpadla

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-05-08 22:45:05

davekosik: Pod jakým víčkem na čerpadle?? Myslíš vrchní hlavu - hliníkový kryt na tuším 4 torxy??

2014-05-08 22:46:45

kopejda: hlavu čerpadla sem nesundával ...jenom víčko a pod ním sem měnil těsnění, takže s hlavou se ani nepohlo ta zůstala utažená takže se nepohla

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-05-08 23:00:14

davekosik: Které víčko máš na mysli? http://www.club-opel.com/...d/18750/full/img_3069.jpg

2014-05-08 23:21:37

kopejda: tady tohle víčko

2014-05-09 19:48:05

tak dnes jsem zjistil, že do vstřiků nejde nafta ...podávací čerpadlo valí jenom, když kontakt od magnetického ventilu na výstupu vstřikovacího čerpadla propojím s kostrou ...když ho zapojím zpět na ten ventil a zapnu klíč tak bzučí relátko ventilu a jde do něho jen nějákých 6V, když ho vypojím tak je na něm normálně 12V při zapnutým klíčku

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-05-09 23:11:57

davekosik: To je to víčko (kryt hlavy) co jsem měl na mysli, mám dojem, že se jeho polohou do stran něco seřizuje. To chování stop ventilu a relé podávacího čerpadla je nějaké divné. Počkej na někoho zkušenějšího - tohle fakt na dálku od monitoru nedám.....

2014-05-11 00:02:59

kopejda: víčkem se nic nešteluje ...šteluje se volnoběžná dávka pohybem hlavy celé, když povolíž 3 zbylé šrouby, které jsou kousek níž ještě ...nicméně problém vyřešen po dlouhém lítání kolem auta, přemýšlení a dedukování co s čím jak pracuje jsem zjistil, že má ECU špatnou kostru a jednotka sepíná kostru do relé čerpadla ...tedy po ukotření ECU vše běží jak má a auto opět jede ...kostra by měla asi správně být někde na konci svazku na něhákém kostřícím panelu nebo tak, ale nechtělo se mi to dohledávat, tak jsem natáhl kostru přímo od baterie na tělo ECU pod jednu matičku, která drží takovej ten plech, který aretuje ECU v drážkách plastové skříňky kde je umístěná


Odpovědět