Fórum - Téma


Čištění filtru pevných částic


Fórum Astra H Čištění filtru pevných částic

Informace o modelu: Opel Astra H



2015-10-04 15:01:43

Ahoj té, nevíte někdo o nějaké firmě co se zabývá čištěním fitru pevných částic.? Ideálně jižní Morava.

2015-10-04 16:06:01

Ano vím, kup si benzínové vozidlo.......

2015-10-04 16:12:13

Promiň to je ve srandě.... Je to docela problém. Každá firma říká, že to umí,ale posléze se ukáže, že již nevydrží tak jak je člověk zvyklý. Kdybys byl od Prahééééé tak bych poradil. Ale Břeclav nevím. Jinak....... Ptej se lidí,servisů a internet.... Možná bych se pobavil se servisem Opel. A vyjednával.....

Martin

2015-10-04 16:35:06

jir.rat: Záleží na konkrétním stavu, v jakém DPF je. Pomocí diagnostiky lze provést tzv. stacionární regeneraci a servisy to znají. Je-li však filtr už zas*anej jak jetel, pak ani tento způsob čištění nepomůže...

Venca49  
Václav
2015-10-04 16:38:21

jir.rat: Pokud jde ještě motor natočit,tak to není tak zlé.Zajeď do Opel servisu,oni budou vědět jak na to.Nejlepší čištění je správná technika jízdy a umožnění,za jízdy,dokončit regeneraci.Není to vozidlo na časté krátké a studené jízdy.

2015-10-04 18:56:08

Filtr se mi pricpal díky vadnym vstřikům, ty jsem nechal zrepasovat a teď potřebují dořešit ten filtr. Kuchař se mi nechce, nejsem toho fanda. Auto nastartovat jde a i jede akorát že po cca 1km vyskočí do nouzaku. A vynucená regenerace již nejde nahodit. Auto používám jen na dlouhé trasy na krátké mám agilu.

2015-10-04 19:13:20

jir.rat: Nevím, máš-li na to podmínky a odvahu, ale dalo by se to možná řešit i svépomocí, v servisu stejně budou postupovat obdobně a dráž. Chce to ale demontovat filtr... http://www.cistic-dpf.cz/vyplach-dpf/

2015-10-04 20:48:08

U astry je u filtru i katalyzátor a tudíž pro tento typ filtru je tato metoda nevhodná protože fitr je jako jeden celek a nerozebiratelny. Ale díky za tip.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-10-04 20:54:23

jir.rat: V návodu výrobku se doslova píše: " Potřebné množství:

Záleží na samotné velikosti filtru pevných částic (cca 3-5 litrů podle typu vozu). Pro správnou funkci a efektivitu čištění, je však nutné, aby byl filtr kapalinou naplněn celý a to také po celou dobu čištění. U vozidel, která mají filtr DPF spojený s katalyzátorem, je obvykle spotřeba produktu vyšší - z důvodu většího objemu soustavy."

Tak nevím, proč je metoda nevhodná?

2015-10-04 21:11:39

kopejda: Však jsem psal, že v "odborném servisu" se s tím taky nijak mazat nebudou, prostě demontujou, nalejou do toho nějakej sajrajt a šmytec...

P.S. Taky píšou, že "VÝROBEK JE URČEN POUZE PRO PROFESIONÁLNÍ POUŽITÍ!"

2015-10-04 22:26:33

Pánové. Žádný z těchto filtrů není nesmrtelný. DPF a dieselové motory jsou passe..... Nikdy se nevyrovnají emisím benzínových motorů . Kdybyste věděli co znamená EURO 6....tak se zblázníte. Teď sem prošel školením. Jirko je mi líto, ale máš krátkodobé řešení. Chápu, že to chceš levněji, ale po této regeneraci musí přijít výměna..... a ta není levná....

Proto opět přichází téma.Jsou diesel auta tak výhodná ? Nejsou.....

Viz VW. A jejich problém. Dělají to všechny značky. Začíná soumrak diesel technologie.....

Martin

2015-10-05 09:29:14

sofianova: Nevím, Martine, je-li to krátkodobé řešení, žádný filtr čistit nepotřebuju, jen zkouším poradit to, co dle mého soudu udělají i v servisu zabývajícím se takovýmto čištěním DPF - demontují, nalijí čistič, propláchnou a namontují zpátky. Je-li člověk trochu šikovný a má na to podmínky, dokáže si to udělat doma sám a určitě levněji, ale nakolik je to účinné a zda se to z déledobějšího pohledu vůbec vyplatí, toť otázka, kterou, zaplaťpánbu, jako petrolhead řešit nemusím. Proto taky s tebou zcela souhlasím už asi třicet let a ani o tom nevíš - naftové motory patří max. do náklaďáků a ne do osobních aut, to se ví již hodně dlouho, ale lidi jsou lidi... Debata zda to či ono stejně nikam nepovede, ortodoxní zastánci ropáků budou oponovat, i kdyby měli za svou pravdu život položit.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-10-05 12:57:48

Jistě, je to tak. Martin má pravdu. Voština filtru čištěná jinou cestou než teplotním vyhořením vede do hrobu....

Filtr vyčištěný mokrou cestou se zanese sazemi, které už není možné vyčistit. Takové filtry se potom odstraňují....

http://www.tipcars.com/ma...asovanou-bombou-4645.html

2015-10-05 13:16:41

Víte co, dejte mi svátek, vy dva... Jirka z Břeclavi shání servis, kde mu vyčistí totálně zas*anej DPF, s nímž už si ani stacionární regenerace neví rady. Tož jsem mu jen napsal, že to, co udělají v servízu, zvládne doma za lepší prachy taky, pokud si na to troufne a má podmínky. Že se filtr bude v dohledné době muset stejně vyměnit, nastane asi tak jako tak. Pak má úloha ale jen jedno řešení - nepořizovat si auta s DPF potažmo s naftou vůbec...

2015-10-05 14:56:10

Jirko,

Prosím tě jdi do autorizovaného servisu a informuj se jakým způsobem udělají RE AKTIV DPF. Pokud se ti to nebude líbit, můžeš zkusit mokrou cestu. Ale je to jen na chvíli. Zbytek si přečetl.

Martin

2015-10-05 15:37:12

sofianova: Já do servisu nepotřebuju, Martine, ale ty ses asi informoval, tož se poděl a nebuď jak tajemný hrad v Karpatech...

2015-10-05 17:03:15

Mokrá metoda má svůj význam u filtrů který se dá rozdelat a následně pořádně proplachnout vapkou. Samotné napití a vylití to spíše zhorší a řezat ho flexou asi moudré nebude. Vím že není nesmrtelný , ale má najevo 50tkm což není moc a navíc se pricpal díky vstřikům. Tento vůz jsem si pořídil jen proto že jsem o něm věděl že je nebouranej sevisovanej a Hlavně nestočenej.

Samo že pokazit se muži cokoliv i když nafta k tomu má blíže než benzín. Pokusim se ještě s jinou diagnostikou nahodit násilnou regeneraci a uvidíme. Na jiném fóru psaly že to chce trpělivost

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-10-05 18:36:33

jir.rat: Na mašinu od WAP zapomeňte . Systém mokrou cestou vypadá takto:

Flash Cleaner Machine

Flash Cleaner Machine: one and only machine for every kind of particulate filter of buses, cars and trucks and catalyst SCR too.

Filters of every size fit in Flash Cleaner Machine.

Cleaning of one filter in only 30 minutes! See how it is easy to clean a DPF/FAP.

2015-12-27 05:09:20

čidlo tlaku vyměněno a už vše šlape jak hodinky,

2016-01-06 20:30:03

Pán si poradil výměnou senzoru tlaku a rozpoutala se tu debata o životnosti DPF filtrů a já vám s klidným svědomím jsem schopen říci že všechny DPF filtry při zachování správného software v řj či alespon (stejně to dělají všichni) je uprava software někým kdo opravdu ví co dělá ne jako nějaký nalejvač z internetu tak je životnost DPF filtru bezproblémově milion kilometrů ono totiž ucpání DPF je z 98% nasledek ne závada to je třeba aby si čističi DPF filtru a mechanici kteří ty DPF vyndavají na čištění uvědomili. Takže z těch 98% je potřeba najít příčinu ucpaní DPF filtru tu opravit a pak dát vyčistit DPF filtr jinak je každé čištění DPF filtru krátkodobé.

No a stím že dieselove motory jsou passe no děvčata to si děláte srandu nebo jste si nechali někým chytrým vymít mozek?? S čím asi tak budou jezdit kamiony a autobusy pracovní stroje?? Na benzin?? nenechte se vysmát. Ten kdo si jednou prošel ježděním s dieselem který má krouták odspodu a turbínku co zatlačí do sedadel si benzín koupí jen z rozumu ale vždy mu to bude v benzínu chybět (ale toto rozvíjet nebudu žabo myší války zarputilích benzínáků a dieseláku jsou věčné) já jezdím mnoho let mnoho km a s obojím

Dieselové motory půjdou dál je na každým co si koupí samozřejmě je bláhovost lidí v čr kteří si kupují moderní diesely na ježdění po městě a okolí a podobně. diesel holt potřebuje jezdit jezdit jezdit ne stat v kolonách popojíždět a jednou za rok jet 300km ale i tak to režim DPF filtru vydrží pokudzbytek auta je OK a má palivo které má mít ne pančovačku.


Odpovědět