Fórum - Téma


Cipovat


Fórum Insignia Cipovat

Informace o modelu: Opel Insignia



2015-11-25 19:01:33

chlapi co si myslite o nacipovani dieslove insi

2015-11-25 19:19:58

mtomecek: Naftové dvoulitry jsou konstrukčně všechny stejné a výkonové rozdíly jsou dány jiným nastavením SW. Zvýšení výkonu se bát nemusíš, i převodovka F40WR by měla vyšší výkon zvládnout (je montována i do silnější 125kW verze.)

2015-11-25 19:33:11

colommbo: a jeste turbo muze nebo nemuze odejit chtel bych to cipnout asi tak na 190 koni a myslis ze by to melo lepsi tah v nizkych otackach?dik za odpoved

2015-11-25 19:43:02

mtomecek: Na turbo se mě ptáš už moc, ale považuješ-li nízké otáčky za cca do 2000/min., tož v této oblasti se, tedy dle mého názoru, nezmění nic. Protože turbo bude stále mimo hru...

2015-11-25 19:44:56

colommbo: tak podle tebe se asi neda nic pokazit kdyz to necham nacipovat? nebo tam je nejake ryziko

2015-11-25 20:52:36

mtomecek: Nejvýkonnější dvoulitr turbodiesel má 125kW, motory s ještě vyšším výkonem už mají turba dvě. Pokud bych byl na tvém místě a mermomocí chtěl zvýšit výkon motoru, přes hranici 125kW bych nešel.

2015-11-25 21:11:16

colommbo: dekuji za radu a urcite ne vice jak 125 KW

2015-11-26 09:08:46

Stím turbem to není až tak jednoduché. Ono je prostě nějak konstrukčně navrhnuté. Z 99% se sním ve spodním spektru nedá nic dělat. Dá se zvýšit jeho plnící tlak , ale ten roste +/- spolu s otáčkama nebo zátěží motoru. Nicméně pokud není turbo stavěno na vyší tlak ( většinou více jak 1,5 baru ) , dlouho nevydrží a mohlo by se prostě utavit ( rozlomit ) a defakto dokáže zničit komplet motor. Proto se volí výměna za jiný druh turba , který svou konstrukcí dokáže dát vědší množství vzduchu při stejných otáčkách...

Pokud máš 100% jistotu že je stejné turbo i v nejsilnější verzi ( já bych si tím až taky jistej nebyl ) , prosím , je to na tobě.

Vezmi v potaz že takové trubo pak může točit i 150 tis ot/min a to už je hukot. Nhledě na to že Insigniím hrozně rády praskají ty plastové hadice od turba , zvaž jejich výměnu za vyztužené gumové / plechové z různých tuningových shopů.

2015-11-26 09:22:50

breathlless: dekuju asi to necham v puvodnim stavu nebudu ho cipovat nestoji to za to

2015-11-26 10:32:02

No ono o těch 7kw by asi nebyl problém to zvednout , jen bych pořešil tu turbo hadici i do budoucna (prevence)

velká otázka je kdo ti to bude dělat, jestli nějací "podomní nalejváci sw" staženým z internetu, to můžou slušně dokurvit . Dneska pustit si někoho do ŘJ motoru je skoro stejný jako pustit si někoho na účet v bance. Dokáže napáchat kopec škod. A kvalitní firma která má i brzdu a odladí to pořádně si to zas samozřejmě nechá zaplatit.

Druhá otázka je jesli těh 7kW je vůbec potřeba , když zvedat výkon tak pořádně aspoň 30 a víc kW jinak je to trochu plýtvání penězi.

2015-11-26 16:54:12

breathlless: Ahoj ,

když už se bavíme o kvalitní firmě nevíte o nějaky, ktera se zabývá palubním počítačem?

Nejde mi celkovy ani dení počet kilometru,při výměně baterie se mi místo nich objevily pomlčky.Měl jsem to i v autorizovaným servisu,tam udělali kompletní diagnostiku všeho co mohli a na nic nepřišli.Tak jsem po 3hod. odjel s nepořízenou.

Podle mě se kilometry načítají někam do procesoru pro palubní počítač,ale už se ta informace neukazuje na displeji,protože se mi jinak ostatní informace ukazujou (okamžita spotřeba paliva a i pruměrna ,dojezd na benzinku ).

2015-11-26 17:05:12

marekcl: Autorizovaný servis a neporadí si u pětileté Insignie, "vlajkové lodi" značky...? Je zvláštní, že takové věci mě už ani nepřekvapují...

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-26 18:22:37

marekcl: Ujetá vzdálenost (tedy data o aktuální rychlosti) se přenáší po Can busu vozidla na všechny jednotky, které tento údaj potřebují ke své funkci. Je jich víc, než by kohokoliv napadlo. Jestli se nezobrazují na počitadle najetých Km a ručička rychloměru ukazuje aktuální rychlost správně, bude závada v tom kousku displejíku (počítadlo Km) je to v podstatě palubák...

Spíš půjde o SW chybu, než vadu elektroniky...... Zde by mělo pomoci upgradovat SW vozidla, ale to by měli v autorizáku vědět....

2015-11-26 22:05:58

colommbo: ahoj ,

přesně, autorizovany servis asi jak kde.Když mladej floutek řekne šefmechanikovi,kdo se ma v těch displejich vyznat a ještě do toho řekne že jsou pomlčky i u okamžity spotřeby,tak mu říkám,že se mu to ukáže jen když auto asi jede, ne? Tak mi rostly vlasy a chtěl jsem už jet pryč.

2015-11-26 22:20:15

kopejda: Ahoj,rychloměr ukazuje dobře podle radaru co stojí před každou vesnicí ,občas kontroluju.

Ted si představ, že bych se vrátil do servisu a tohle jim všechno řekl to co jsi mi napsal, to nevím jak by se tvářili.

No tvrdili mi že přeinstalovavali řidící jednotku motoru i palubní dnesky,ted nevím jestli to říkám přesně,ale každopádně chtěli hesla na řídící jednotku.

Ve finale mi pak řekli,že tenhle problem napíšou do centrály v Praze a ty to pošlou do Německa,je to tak dva měsíce,ještě se neozvali.

Nevíš kdo by se tím mohl zabývat ? a děkuji za vysvětlení.

2016-02-14 20:55:06

Skvelý tuneri su BRS a autochip. Tí sa zaručia za životnost agregátu a skusenosti i recenzie na nich,su ciac než dobré. Kvalite ale zodpovedá i cena. Za kvalitu sa platí,u diesela to platí dvojnásobne,nejakým domaukom by som auto do ruky nedával. Je to ale na tebe,či chceš íst do lacného a rizikového alebo drahého a zaručeného. Ostatne i Brabus si za to dá zaplatit viac než dobre,ale zákazník od nich ešte sklamaný nešiel.

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-02-14 21:52:52

marekcl: Když s tím nehnou hlavy v servisu, stáhnou "obraz" auta a pošlou to němcům, ti se v tom vrtají a když na něco přijdou, pošlou jim info jak problém řešit.. Zde to vypadá, že se na to helmut vykák......

Přístrojový štít se nechá diagnostikovat a nastavovat. Proto chtěli sec code, s tímto jde programovat zařízení. Ale asi je ještě někde chyba a je potřeba ji najít. Jak jsem psal již dříve, jde o SW chybu a na to jsou klasický mechoši už krátký, tady by pomohl nějaký ajťák...

Je to tak, dnešní auta jsou z tohoto pohledu na prd... Jednou odpojíš baterii a pak začneš lítat po všech čertech. O Insignii před FL to platí desetinásobně, tam to zlobí hodně a všechno....

2016-02-16 21:32:45

kopejda: Ahoj,tak ,kilometrovník už funguje.

No,ale pomohl jsem si ještě jednou zajímavou situací :)

Psal jsem do Světa motorů,měl jsem dotaz na technickou kontrolu.Co mám dělat ,když na technický kontrole dělají fotku z celkového počtu kilometrů a v autorizáku si nevědí rady,jestli bude stačit výpis z diagnostiky. A ozvali se mi, v kterým autorizáku jsem to zpravoval,že tam zavolají a budou se ptát co s tím budou dál dělat.

No a co čert nechtěl :) po dvou dnech se mi ozval autorizák. Že už mají řešení, poslali mě do Lučan nad Nisou,tam taky mají Opel servis ,že tam požádají do Německa o kody na tovární nastavení insignie(něco takovýho jak jste říkali).Sice to trvalo pul dne ,ale podařilo se,kluci šikovní.

Platil jsem 1600kč to jde,čekal jsem víc.

Abych nezapomněl Svět motorů přeposlal můj dotaz i na Dekru, tak jsem zvědavej jak jim odpoví....

Díky


Odpovědět