Fórum - Téma


Čidlo barometrickeho tlaku Vectra Gts 2.2 dti


Fórum Vectra C Čidlo barometrickeho tlaku Vectra Gts 2.2 dti

Manuály  |  Inzerce  |  Model Opel Vectra C  |  Naše vozidla

Diskuze o vozidlu

2004 Vectra C 2.2

4 fotek  |  36 diskuzí

Výkon motoru 92 kW (125 PS) . Palivo diesel. 5-rychlostní Automatická převodovka. Motor 2 200 ccm (134 cui), Řadový, Y22DTR.



2016-02-20 18:04:25

Zdravim autak mi spadl pri jizde a pak uz i na volnobeh parkrat do nouzaku nikdy ne na trvalo a po cteni na pc to napsalo tohle cidlo ktere je nesehnatelne bud maji na vectru B a nebo 4 pinove na novejsi motory ja mam 3pin . Docetl jsem se zde ze to muze delat i nejaka podtlakova hadicka? Nemate s tim nekdo zkusenost ? Nebo treba predelani konektoru na starsi tip cidla? Piny sedi jen zasuvka je drobet jina ptam se kvuli hodnotam. Nebo jestli ho mate nekdo na prodej koupim . Diky Jirka

2016-02-20 18:33:18

Žádná hadička s tím nemá co dělat.

Dej se číslo chyby, kdo ví, co ti to vyhodilo.

Anebo ještě jinak, kolik to čidlo píše v datech?

2016-02-20 18:40:27

alzafir: P0105 . nouzak je nepravidelnej a kratkodobej. Jeste me napad treba proslehlej kabel nekde nebo neco

2016-02-20 19:55:39

No to jsem si myslel, chyba barometru je 1105.

Nebylo tam napsáno něco jako "Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure"?

Čím jsi to diagnostikoval, opcomem?

Odkud jsi?

2016-02-20 21:10:56

Jo mas pravdu a 1105 je druha chyba ja jen torquem ale v servisu mi to potvrdili Jsem s K. Varu. P0105: Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit

P1105: Secondary Vacuum Sensor Circuit

2016-02-20 21:55:15

No to jsou právě ty bludy, pořiď si opcom. Ten výklad chyby, co jsi uvedl tě pak směřuje do nikam.

Nebudu opisovat, čím to je, najeď na web astra-g tečka cz. Do hledání zadej P0105,P1105 a vyskočí ti vlákna, najdi vlákno motor-čidla.

Tam to najdeš, popsal jsem to tam kdysi.

Přímý odkaz tu nemůžu dát.

2016-02-21 10:57:40

alzafir: Diky za radu mrknu na ten map senzor jen prosim te cim si to cistil? WDecko asi ne ze ? A pri otevreny kapote ja jakoby zatizeni pod plynem jsem zjistil ndkde zespodu unik hadice z cooleru

2016-02-21 12:16:27

MAP vyčisti sprejem na čištění karburátorů. Vystříkej. Nic do něj nestrkej

Je s podivem, že pokud to fouká někde z hadic, že to už jednotka nezjistila.

V datech bys měl vidět, že máš málo tlaku.

2017-07-02 13:07:26

Přátelé a kamarádi, potřebuji od vás odbornou radu. Auto mi vyhodilo chyby P1105 (FA) a P0105 (FA) - Barometric Pressure not Plausible with Boost Pressure (barometrický tlak není přijatelný s plnícím tlakem), obě chyby jsou přítomny. Auto je už od nastartování v nouzovém režimu a točí max do 2500 ot/min. Měření z živých dat ukázalo, že na volnoběh je hodnota barometrického tlaku (Barometric pressure) 94 kPa a plnícího tlaku (Boost pressure) 100 kPa. Po zvýšení otáček motoru na vyšší než volnoběžné zůstává hodnota plnícího tlaku konstantní a to 100 kPa. Předpokládám, že by tyto hodnoty měly být při volnoběhu v podstatě stejné a to něco kolem 100 kpa (požadovaný plnící tlak na volnoběh udává diagnostika 112 kPa). Zkusil jsem pročistit MAP senzor (viz. obr.) a konektor sprejem na kontakty, ale pomohlo to jen na okamžik. Vakl v konektoru by také neměl být, protože při manipulaci s konektorem se hodnoty z živých dat nemění. Hodnota z živých dat se mění pouze v případě, když do MAP senzoru začnu foukat pusou a to z hodnoty 94 kPa až na hodnotu 105 kPa (barometrický tlak). Sehnal jsem na vrakovišti jiný MAP senzor, ale chvíli po rozjezdu auto opět spadlo do nouzového režimu. Nyní mám na vás otázku. Myslíte si, že MAP senzor, který jsem sehnal na vrakovišti byl také špatný? A nebo je chyba někde jinde a já hledám problém tam kde není?

Jinak teď jezdím s úplně odpojeným MAP senzorem, protože na přístrojovce sice svítí kontrolka MIL (autíčko s klíčem), ale auto není v nouzovém režimu, do nouzového režimu spadne až když motor vytočím nad 3000 ot/min v zátěži. Když je MAP senzor úplně odpojen, tak diagnostika vyhazuje jen jednu chybu a to P1105 (03) - Barometric Pressure Sensor Circuit Low Input - přítomna.

Dnes jsem učinil ještě jedno zjištění a to, že když MAP senzor odpojím a znovu připojím nebo když smažu chybové kódy, tak kontrolka MIL na okamžik zhasne. Pokud po jejím zhasnutí držím otáčky motoru vyšší než volnoběžné, tak se kontrolka MIL nerozsvítí. Rozsvítí se až když se otáčky motoru ustálí na volnoběžných po cca 3 až 5 sekundách. Hodnota plnícího tlaku se v tomto případě mění se zvyšujícími se otáčky, ale je totálně mimo mísu (viz. graf).

2017-07-05 15:19:20

No

2017-07-05 20:55:21

loupak: tady uz nikdo neporadi.

Chce to novy vuz

2017-07-05 21:37:05

Ahoj mam stejne auto taky me to hlasilo tyto chyby ale nedělalo me to co tobe ale zkus pohybat s téma kablama u vahy jak jsou zlomene tu někdo psal me to pomohlo a vyčistit egr a v jakem stavu mas vyrive klapky.Ale v s tim co píses tak me to pripada na cidlo otáček kdyzto dela s téma otackama.Cidlo urcite k sehnani je bežne ja je kupoval ze skladu z Brna primo pierburg original lepsi nez bosch.

2017-07-09 13:02:53

chachrac: S káblama jsem hýbal, žádná odezva, ani data na diagnostice nezaznamenala žádnou změnu. EGR mám cca 3 roky nový, ale upřímně ten to nejspíš nebude ani čidlo otáček, to už mám také za sebou a tedy vím jaké chyby to hází a jak se auto chová. Ale děkuji za odpoveď .

2017-07-09 16:06:37

Čus měl jsem stejnej problém a stačilo vyčistit čidlo nebo spíš vyplachnout pořádně čističem na karburátory a dalo pokoj.

2017-07-09 18:49:41

007bazy: To jsi ho do toho ponořil celé? Já ho prostříkal kontaktolem a čističem na brzdy. Zkusím, každopádně tím nic neztratím. Děkuji

2017-07-11 03:44:14

loupak: Ne e jen párkrát vystrikal. A nechal vyschnout. Vždyť to tu píše Alzafir o pár příspěvků vejš !?

2017-07-16 08:56:45

007bazy: Sorry, samozřejmě jsem to četl, ani nevím proč jsem sem ten dotaz napsal. Každopádně mi ani toto nepomohlo, takže zkusím sehnat ten senzor nový a uvidím. Blbé je, že všude je k sehnání jen 4-pinový a já tam mám 3-pinový.


Odpovědět