Fórum - Téma


Chybové hlášení na diagnostice...


Fórum Astra G Chybové hlášení na diagnostice...

Informace o modelu: Opel Astra G

Diskuze o vozidlu

2001 Astra G 1.8

1 fotek  |  55 diskuzí

Výkon motoru 92 kW (125 PS) . Točivý moment: 170 Nm (125 ft/lb) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 800 ccm (110 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, Z18XE.


1  2  3

2015-03-24 19:32:01

colommbo: Nevíš prosím tě jestli se dá tady na foru ta řídící jednotka sehmat a popřípadě za kolik ?

2015-03-24 20:35:17

Nevím odkud jsi ale jestli můžu poradit tak v Olomouci je vrakoviště přímo na OPEL.

Věřím, že poradí víc.

http://www.opcgroup.cz

2015-03-24 20:41:26

loky: Jak píše Laďa - zkusil bych nejdřív vrakoviště (použitý díl.) A je to tohle (nikdy jsem to neviděl)...?

http://www.fm-autodily.co...-astra-zafira-p-2693.html

2015-03-25 05:55:14

Jsem z Prahy a je to toto - http://www.iautodily.cz/r...el-astra-nd100043487.html

2015-03-25 06:30:29

V Praze a okolí je několik vrakovišť , hledej.

2015-03-25 08:58:37

To já vím, že v okolí Prahy je halda vrakovišť Opel, ale ne vždy spolehlivých, proto jsem se ptal, jestli je zde na foru člověk, který by třeba tuto věc měl. Tím bych měl rozhodně vyšší jistotu, že nekoupim šmejd...

2015-03-25 17:16:51

colommbo: Obr.kontrolky chlazení

2015-04-19 09:11:58

Tak...po dlouhém zkoušení veškerých možností (kabely, odpory u ventilátorů, ventilátory, atd...) jsem vyměnil nakonec řídící jednotku chlazení. Po týdnu ježdění se mi kontrolka zatím nerozsvítila a větráky při přehřátí jedou tak jak mají. Při výměně ŘJ jsem si všimnul, že je z boku prasklá a při naklopení z ní vytékala voda. Tudíž byl opravdu problém v ní. Kdybych hned poslechnul a vyměnil ji hned, nemusel jsem tolikrát sundavat nárazník a veškeré okolní věci Každopádně děkuji všem za radu...

2016-04-14 09:34:40

Oživím téma.

Byl jsem na emisích a měli řeči, že diagnostika ukazuje chybu P0170, byť kontrolka motoru nesvítí a hodnoty emisí v normě. Jak jsem se tu dočetl, jedná se o korekci paliva. Diagnostiku prozatím nemám (mám ji objednanou), abych se podíval na live data lambda sond, váhy a jiných snímačů.

Zapalovací lišta nová (cca 5 měsíců), svíčky najeto cca 40tis km.

Žel nedisponuji ani tlakoměrem na měření tlaku paliva, ten bych ale rád zakoupil. Neví někdo typ závitu na ventilku palivové liště? Preventivně vyměním palivový filtr, který už má nárok a stejně tak svíčky, ale bez tlakoměru stejně zjistím kulový...

2016-04-14 09:43:40

Ventilek je tam myslím klasický jako máš na kolech.

2016-05-17 15:58:16

kopejda: Mám podobný problém, mě to píše na Astře Caravan G 1,6 r.v.2009 typ motoru Z16XEP závadu P0141 řada 1 sonda 2..... Proměřil jsem kabely od jedné i druhé sondy k ŘJ a dobré, zkusil jsem jestli mi tam jde proud a jde, zkusil jsem i jinou lambdu a stále stejné..... Kde by mohla být chyba??

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-05-17 17:09:26

diver: SAE kód P0141 Zvýšená spotřeba paliva a svítící kontrolka MIL.

Jedná se o závadu okruhu nebo sondy číslo 2, tedy kontrolní sonda za katalyzátorem.

Kód P0141 může znamenat, že stala jedna nebo více z následujících možností:

Přerušení nebo zkrat na kostru v odporu kabelového svazku sondy O2 obvodu vyhřívání.

Obvod vyhřívání má vysoký odpor.

Topné těleso v sondě O2 má vysoký vnitřní odpor, zkrat nebo přerušení v topném prvku.

Vyměňte lambda sondu (nelze opravit neboť zkrat, vysoký odpor nebo přerušení je uvnitř topného prvku snímače O2)

Opravit zkrat, přerušení nebo vysoký odpor v konektorech kabelového svazku nebo svazku somdy O2.

2016-05-17 17:59:21

kopejda: Lambdu už jsem vyměnil, ale stále stejné.... Jaký by měl být odpor na tom kabelovém svazku? "Propípnul" jsem kabely os 2 sondy až do konektoru na ŘJ a všechny se zdají dobré....

2016-05-18 17:01:48

kopejda: Dnes jsem měřil napětí na druhé lambdě za chodu motoru a ukazuje mě to 1,24V..... to je moc ne?? 1 lambda maká mezi 0,1 - 0,7V

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-05-18 17:12:10

diver: Propípnout nestačí, musíš změřit odpor jednotlivých vedení a zrovna jednotlivá vedení proměřit i mezi sebou a proti kostře vozidla..... Odpor by jsi ve vedení neměl naměřit žádný, mezi vedením a mezi vedením a kostrou by mělo být nekonečno....


Odpovědět

1  2  3