Fórum - Téma


Chybové hlášení na diagnostice...


Fórum Astra G Chybové hlášení na diagnostice...

Informace o modelu: Opel Astra G

Diskuze o vozidlu

2001 Astra G 1.8

1 fotek  |  55 diskuzí

Výkon motoru 92 kW (125 PS) . Točivý moment: 170 Nm (125 ft/lb) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 800 ccm (110 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, Z18XE.


1  2  3

2015-03-09 21:06:09

kopejda: Zpátky k tématu, jsou mi divné ty chyby u obou sond což by ve finále se svářením mělo logiku. Uvidíme, počkáme, . Doufám, že napíše čím to bylo čím....

2015-03-13 20:26:27

Tak jsem opět tu. Čekal jsem až si Astru napíchnu na original Opel diagnostiku, ale nedalo mi to a nechal jsem si zkontrolovat kontakty na lambda sondách. Na jedné (na té za vlnovcem) mi zjistili, že není zacvaknutý kontakt, bohužel mi ho tam zapomněli po výměně vlnovce zacvaknout zpátky. Proto se zřejmě vyhazovali ty chyby. Občas se mi ale neustále rosvěcí ta kontrolka ventilátoru. V servise mi na diagnostice nenašli v podstatě nic, jen ne úplně dobré hodnoty na lambdách, zřejmě už taky mají své nalítáno... Mám si ale zkontrolovat kabely pod větrákem u chladiče, jestli nejsou zpuchřelé, jiný důvod nefunkčnosti ventilátoru při rosvěcení kontrolky na palubovce nezná... :(

2015-03-13 20:37:56

loky: Zná někdo nějakou firmu, kde by něco nezapomněli zapojit, zacvaknout, nasadit, neudělali v autě větší bordel než tam byl, nevím co ještě nevím co ještě? Jo s kabely souhlasím k té krabičce, která je před předním kolem levým - CML chlazení.

2015-03-13 20:44:29

Musím na to co nejdřív kouknout, je to nevypočitatelný... Když to budu nejméně potřebovat (v koloně) tak se mi ventilátor nesepne a jsem v ř..i :(

2015-03-13 20:50:55

loky: A to se ti to chlazení rozsvítilo až po výměně vlnovce nebo jindy tzn. zda to má souvislost s výměnou vlnovce.

2015-03-13 21:33:53

Rosvěcelo se mi to ještě před tou výměnou, takže to s tím vlnovcem mít souvislost nebude...

2015-03-16 13:38:18

SUPER !

Kdyby to bylo řečeno hned na začátku to svícení před opravou vlnovce, ušetřil by se čas s domněnky o svařování bludných proudech a podobně.

aspoň jsem si početl.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-03-16 14:56:47

lladislav: Alespoň se našel nezapojený konektor druhé lambdy.....

2015-03-16 18:30:58

lladislav: No no, kdyby jsi se zeptal TY hned na začátku, mohli jsme ušetřit ten čas a zase by jsi věděl prdlajs o tom, že takové bludné proudy vůbec jsou........

2015-03-16 19:18:22

Bez komentáře.

2015-03-16 20:57:13

Možná, že je vyřešena jedna svítící kontrolka, ale ty druhá se mi pořád občas rozsvěcí, což mě drtí... Koukal jsem snad už na všechno a nic. Někde musí být asi špatný kontakt, nebo je někde chyba v těch odporech. Nemůže být někde chyba přímo v řídící jednotce, i když mi to na diagnostice nic neukáže ?

2015-03-16 21:02:34

loky: Nemám schéma krabičky před kolem. Ale je to v podstatě řízení ventilátoru - chlazení. Ani jsem to neměl rozebrané, počkej třebas bude mít někdo nafocené, co je uvnitř. Typuji nějaké relátka a výk. tranzistory + nějaká chytrost - zkontroloval bych kabely do krabičky, nějaký přechodový odpor jestli tam není. Mnohdy mechanické očištění konektorů rozpojením svorkovnic vyřeší nebo jsi to už dělal?

2015-03-16 22:03:57

Nedělal, do toho jsem se moc nehnal, ale asi budu muset... Pokud by někdo měl fotku, nebo nějakou radu, kde a co v té krabičce kde je, budu vděčný...

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-03-16 22:53:00

loky: Do krabičky se neleze, je tam jen tišťák se součástkami. Má dva konektory a většina problémů je v nich - oxidace a tak podobně. Rozpojit, zkontrolovat, vyčistit, prostříkat kontaktolem, několikrát nasadit a sundat konektory a mělo by být ok. Můžou být i uhnilé piny, když tam zateče slaná srajda, stříká na to od kola a takto to vypadá:

http://www.iautodily.cz/r...el-astra-nd100043487.html

2015-03-17 07:28:35

kopejda: Díky za info, jakmile budu mít chvilku čas mrknu na to...

2015-03-20 07:19:30

Tak jsem se na to vrhnul...vyndal jsem řídící jednotku, odpojil konektory a byli kapánek špinavé společně s vodou. Vysušil, prostříkal a nacvakal zpátky. Nastartoval jsem a co myslíte...ten hajzl na palubce se mi rozsvítil znovu Už fakt nevím čím by to mohlo být. Ještě jsem přemýšlel, jestli to nebude nějakou chybou nebo vadou přímo v té řídící jednotce ventilátorů, jinak už fakt nevím...

2015-03-20 07:55:14

loky: Nejlepší by bylo, vyzkoušet to s jinou CML a ještě jedna otázka, vidí to DIAG tu závadu v CML? Nemusí se smazat? Já nevím, zatím jsem toto řešit nemusel takže fakt nemohu dále sloužit. Nevím, zda jde CML rozebrat a kouknout dovnitř, sice kolega Michal psal, že v tom je jen elektronika a ta buď jde, nebo nejde což je pravda.

2015-03-20 08:38:17

jazeta: To už jsem si taky říkal, ale kde mi půjčí na víkend řídící jednotku a nevím jestli by se vyplatilo koupit novou, ani nevím kolik stojí. Právě že nic na diagnostice vidět není a to i na original Opel... Copak o to, rozebrat jde, je tam jen pár šroubků, ale jsou tam i slabé lepené plasty a ty se utrhnou, pokud do toho vlezu.

2015-03-24 18:16:58

Tak jsem se dneska zkontroloval ty odpory u ventilátoru. Byli tedy kapánek zoxidované, ale žádný studený spoj jsem nenašel. Myslím si, že to v tomhle nebude. Když jsem ale poslouchal krabičku řídící jednotky při zapnutém klíčku a i při nastartovaném motoru, tak to v ní cvakalo. Vždy při cvaknutí se ventilátory zapnuli a po chvilce to cvaklo znovu a vypnuli se a to i když byl motor studený. Buďto tedy bude chyba přímo v té řídící jednotce, nebo ještě někde před ní, ale to už fakt nevím kde... :(

2015-03-24 18:49:15

loky: "...Buďto tedy bude chyba přímo v té řídící jednotce..."

Takhle nějak si to od samého počátku myslím...


Odpovědět

1  2  3