Fórum - Téma


Chudobná zmes


Fórum Corsa D Chudobná zmes

Manuály  |  Inzerce  |  Model Opel Corsa D  |  Naše vozidla

Diskuze o vozidlu

2007 Corsa D 1.2

6 diskuzí

Výkon motoru 80 kW (109 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 200 ccm (73 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, Z12XEP.



2016-09-29 14:41:18

OPEL P 0174 Směs příliš chudá pro plný výkon (řada válců 2)

Toto je chybová hláška! Po reset na opcom sa objaví hláška od emisií cca po 50 km. Sviečky vymenené za iridiove, vyčistené klapky, športový filter, palivo len omv. Auto "cuká" keď je zahriaty motor. Spotreba nízka 5,0 až 5,5 l pri bežnej prevádzke. Vymenené obidve lambda sondy! Dúfal som, že sondy sa starajú o bohatosť paliva. Cez emisnú prehliadku som v pohode prešiel. Auto bolo dovezené z Talianska a táto hláška mi vyskakuje stále. Prosím o radu. Auto je trochu lenivejšie pri nízkych otáčkach (cuká), keď sa vyženie nad 3000 má ťah. A ešte jedna sranda! Pri preradení medzi 1 a 2 otáčky vybehnú až na 3000 bez pridania plynu! Za každú odpoveď som vopred vďačný

2017-09-08 09:35:59

mahud: ahoj prosim ta aj ja mam presne tuto chybu a neviem na to prist.prosim ta ak sa ti tu chybu podarilo odhalit daj mi vediet dakujem.

bad64  
2017-09-08 10:54:25

Na moji corseB to dělala váha vzduchu vymenil jsem ji a je pokoj ani kontrolka na diagnostiku už esvítí.

2017-09-09 20:35:41

Dakujem ti velmi pekne

Kopejda  
Michal Kopecký
2017-09-10 12:36:25

mahud: U motorizací které mají v označení typu motoru ---XEP, jde v tomto případě v drtivé většině případů s problémy chudé směsi o ucpání kanálů rozvodu EGR ventilu v můstku Twinportu......

Třeba zde: http://www.club-opel.com/...orum-tema/sklubani-151496

2017-09-11 17:04:32

kopejda: Blbne to proto, že v režimu udržování rychlosti, tedy v podstatě bez výkonu avšak v otáčkách do 2000, je EGR otevřen. V tomto momentě je přepouštěno z v ýfuku takové množství spalin, které se podílí až 25% ze 100% nasávaného vzduchu. Když tam neproudí, a vzduchu jde jen 75% místo 100%, pak se objevuje ono škubání a problémy se zapalováním.

Neviem, či tomu dobre rozumiem: Ale: Podla mňa je toho vzduchu stále len 75% nakoľko vo výfukových plynoch ktoré sa privádzajú znovu do motora je kyslíka úplne minimálne množstvo. Ak sa stále bavíme o chudobnej zmesi, čo jednoznačne vyhodnotí lambda sonda (vyhodnocuje množstvo kyslíka v spalinách), potom chybová hláška P0171 je o nedostatku množstva paliva privádzaného do motora. EGR ventil slúži na zredukovanie kysličníkov dusíka (NOx) ktoré sa aj tak na emisnej kontrole nevyhodnocujú Jediný účel podľa mňa je to, že EGR ventilom je motor zbytočne "zasieraný" Pravda je ale tá, že EGR je vyhodnocovaný riadiacou jednotkou a to teplotou za EGR a tlakom v sacom potrubí. A teraz môj prípad. EGR ventil som vyradil z činnosti záslepkou a aj "softwarovým" vyradením v riadiacej jednotke. (robilo to kolísanie otáčok na voľnobeh, dokonca až zhasnutie motora). Ale hláška od chudobne zmesi prichádzala stále. Nedávno som vymenil palivové čerpadlo. Zlepšenie o 95%, ale nie o 100%. Ostávajú už len dve veci. MAP senzor a palivové trysky. Všetkým, ktorým pomohol návod pána Kopejdu gratulujem, ale mám problém s dodávkou paliva do motora. Ak si chce niekto pozrieť, ako si vyhodnocujem "live" data dávam odkaz, v prípade záujmu dám návod ako som to zlepil

Torque+AZrecord+Icecream+Actioncamera  |  Více info

combination of auto diagnostics tools


Odpovědět