Fórum - Téma


Chlazení 2.5td


Fórum Omega B Chlazení 2.5td

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4  5

2012-05-24 19:57:29

Jak jednoduché, milý Watsone...

2012-05-24 20:10:27

To se to kecá když to někdo umí

2012-05-24 20:11:25

Já neumím - já jenom kecám...

2012-05-24 20:14:57

Ještě malý přípodotek - hydrospojka na vrtuli bude přidělaná na LEVÝ závit...

2012-05-25 06:58:31

Já vím, Bohumile.. Já, vím .... Nasadit 32 klíč a udělat bác kladivem... a když stojíš proti autu tak doprava... Pak už to celkem jde

2012-05-25 07:57:42

Tak to nevypadá složitě děkuji....no každopádně kdyby se ta teplota pohybovala nějak moc vysoko nejdřív bych šel po chladiči a pak až zkoumal vodní pumpu. Ještě dotaz je možné, že může jít takový písklavý zvuk z vodní pumpy?

2012-05-25 10:04:33

No jelikož ten řemen pohání vodní pumpu, servo a alternátor tak bych tipoval že se to může ozývat také odtud třeba to dělá nějaké ložisko.Kompresor klima má svůj řemen.

2012-05-25 21:09:05

Není to složitý... poprvý to trochu drhne a pak už je to brnkačka Pisklavý zvuky jsou potvory a blbě se hledají... Povol tu napínací kladku - pákou jí odtlač na druhozu stranu než tlačí - mám vyzkoušený dlouhý nástavec z goly - a zkoušej postupně otáčet vším, co se otáčet má... A uvidíš

Jinak mimochodem, dneska jsem umístil doprostřed vrtule novou visco spojku a helééééééééééé, teplota najednou v poho i při klimě a dlouhým stoupání A je to i znatelný poslechem, že má motor jiný zvuk - hukot vrtule...

2012-05-26 08:31:39

To znám... Kdysi na áčkový Omě mi viscospojka zůstala viset sepnutá, takže se vrtule točila podle otáček motoru a než jsem ji nechal vyměnit, byl to při vyšších otáčkách hukot jak když startuje Jumbo...

2012-05-26 14:18:22

děkuji za rady Jak si najdu chvilku času tak se na to mrknu ale ta viskospojka mě nenapadla vidíte

2012-05-26 20:46:53

No to jsem měl také.Jsem se bál,že se to uvaří.Pak jsem se koupil noví chladič a je to OK.

2012-05-31 22:43:43

Čus, tak jen k tý teplotě - taky se mi to hřálo, jak jsem psal o pár řádků výš. Udělal jsem akci kulový blesk - koupil nový chladič a ejhle, teplota ustálena na 90, při jízdě brzda plyn cca 93. Dneska jsem se s tím lopotil cca 3 hoďky na parkovišti. S výměnou oleje to byl můj druhej zásah do omíska, takže úspěch (btw mám čiptuning)

2012-06-01 07:59:42

To chceš říct že ti při chipu nejde teplota víc jak 93st??

2012-06-01 08:05:24

Jestli má čip na 5 koní, tak ne.

Mistake: Jak velkej máš čip 20HP??

2012-06-01 09:14:36

Včera jsem to projel a teplota mi nešla víc jak 93. Mám úpravu řídící jednotky 115 kW / 350 Nm (měřeno na brzdě).

Nevim jak na dálnici, tam by se to podle mně při 180-190 vyšplhlo na 95 stupňů.

2012-06-01 12:21:35

Na dálnici věřim při 150km/h teplotu 95st ale v kopcích na doraz mám 98st.Hlavně se mě to hřeje v Praze mám pořád 95st někdy víc.Mám tam chip 111Kw a 355Nm též na brzdě

2012-06-09 10:58:52

Chlapy, jen kolektivni dotaz, v kolika cca najetych KM mate tento problem

2012-06-09 15:41:55

u tohoto bych neřešil Km jelikož jsou lidé co auto pohřbí po 50000km a tací co mají 500000km a stále jezdí

2012-06-09 18:37:34

Hansbob velmi trefná odpovědˇ

2012-06-09 18:52:08

Je to sice pravda, ale objektivně a za normální péče o chlazení se přehřívání dle mého neobjevuje dříve jak ve 200tkm. Usuzuji podle své první 2,5kyTD (Německo, první majitel, úplná servisní historie) , první se mi začala hřát okolo 280tKm (chladič původní) a současná se na původním chladiči nehřeje, soudě dle OEM nálepek. Tak si říkám jestli to není fajn ukazatel na najeté km. Navíc mám podobné odpovídající reference i od kamarádů z okolí. No nevím. Pravda, není to důležité Na druhou stranu se u nás pravidelné (doporučené) výměny nemrzky moc neřeší. A tak se mi nabízí otázka, když mají ty motory tolik najeto, je bezpečné tam dávat chip? (to se opravdu ptám), sám to zvažuji


Odpovědět

1  2  3  4  5