Fórum - Téma


Chiptuning 2,5TD?


Fórum Omega B Chiptuning 2,5TD?

Informace o modelu: Opel Omega B


1 ......... 5  6  7  8  9

Zamčeno: 2015-04-14 22:30:34, Colommbo
2009-09-28 08:36:46

Já si myslým že jsou omegy dost těžký,proto spousta lidí nadává že to nejede.MV6 to nandá ve zrychlení naftakum ale v pružném zrychlení z naftakem prohraje to jsou právě ty Nm které benzín nemá.Hlavně se to pozná na dálnici hezky v kopci Když jsem před 12lety vlastnil themu 2.5TD neujel mě na dálnici žádný 2.5L benzin,dodnes na ni vzpomínám pánové ta lítala ale taky chtěla pořád něco spravit to oplik ne ten jezdí a jezdí.

2009-09-28 21:31:26

Myslím, že si docela fandíš Cyrile, MV6-ka sice není moc pružná, protože táhne až ve vyšších otáčkách, ale krouťák má o 20 vyšší než TD. A co se týká 2.5 V6, tak nevím jestli tím o 23 Nm vyšším krouťákem chceš dohnat 40 koní rozdíl. My to s kamarádem srovnáváme dost často , vidíme se téměř denně a zatím jedinné v čem je TD lepší je spotřeba.

2009-09-28 22:11:20

jestli to lepší pružné zrychlení není dané tím, že se po přidání plynu vyvalí taková oblaka dýmu, že musí ostatní zpomalovat

2009-09-29 07:52:19

sningu, MV6 ma kroutak 270, cyril ma myslim 360, nevim nevim jak by to bylo do kopce, to si netroufam tvrdit ale ten kroutak dela hodne nebo ty myslis tu jeho themu? tam nevim jak to bylo vykonove a kroutakem... a jiriku, to tim neni jednou se na me nalepila ta nova fabka, nevim co v tom mel za motor, ale nalepil se, tak jsem podradil o dva kvalty, nalozil ji, fabka samozrejmne mizela, ale videl jsem jen ze rozsvitil mlhovky, to me celkem pobavilo

2009-09-29 09:41:03

Nevím kolik má krouťák Cyril, ale normální 2.5 TD má 250 Nm a byť to nejede špatně, tak ale jak z toho vylezu a sednu do své 2.5 v benzínu, tak prostě jede líp. Kámoš je taky zarytý naftař a teď si ode mne koupil starou 2.5 V6-ku a taky přiznal , že je lepší. Jediné co ho drží u 2.5 TD je, že najede ročně kolem 70 tis. km a přece jenom ta nafta ve městě žere míň, jinak by prý okamžitě přesedl.

2009-09-29 10:22:31

V zakladu mozna ale ted po cipu bych fakt vahal o tom ze jede lip, mozna od spoda nez se roztoci turbo, 2,5V6 jsem mel taky, jela pekne, ale ted uz v tom rozdil nevidim Ale je to muj nazor hlavne to chce klid

2009-09-29 10:31:44

Jo po chipu se to určitě bude chovat jinak, ona i bez chipu nejede špatně, s chipem to musí docela lítat. Na druhou stranu , když upravím 2.5 V6, tak to bude taky jiné auto. V Praze jezdí frajer z Omegou 2.0i 16v, který by nás strčil do kapsy všechny dohromady. Trošku se v ní povrtal a má teď něco málo přes 300 koní a krouťák minimálně 450Nm , možná i víc. Baví se tím, že na dálnici v rychlostech přes200 km/hod, problikává ty managery v Porsche , Astonech , M5 apod., aby mu uhnuli .

2009-09-29 11:13:49

nerikam ze to je neco extra, ale je to proste dost znat a kdyz jsem mel tu V6 tak jsem tam chtel dat turbo, jiny svody atd... ale nedokopal jsem se k tomu a nakonec se mi potkali ty rozvody ale upravy motoru me bavi a pred nim teda

2009-09-29 11:24:28

Jo i já jsem , nechápal jsem jak tam to stádo dokázal narvat. Jestli si dobře vzpomínám , tak to taky hned druhou nebo třetí jízdu rozvěsil, naštěstí ne moc, na křižovatce odbočoval a trošku víc brnknul o plyn .

2009-09-29 13:38:48

Asi jsem to možná špatně napsal,thema má o 300kg méně než omega 3L benzín ale myslel jsem benziny do 2.5L.Ta váha vozu dělá opravdu hodně nyní s chipem proženu MV6 ale jen na dálnici v rozjezdu ji neudělám na Youtube jsem našel chiplou omegu a měřily ji čas o-100, naměřily 9.5vteřin Mv6 nemá o moc lepší čas,ale je to jenom teorie.Ale jak říkám váha vozu dělá hodně.

2009-09-29 14:34:09

no to se nedivim, 300 koni s timhle kroutakem je mazec a vaha auta je hodne znat, to souhlasim a 300kg dost zmneni pomer vaha vykon mimochodem smekam pred hodne lidma co se stouraji v motorech, z 1,9 tdi 66kW co se dava do octavky, passata golfa apod hodne lidi dostali pres 200koni jak nic, ale maj tu vyhodu ze na to je hodne tunerskych dilu... to na omegu nemame sportovni trysky ti z 66kW (90koni) dokazou udelat 150koni, jen trysky a stojej necelych 5 tis bez DPH... dale upravej tlak turba a nejaky dalsi blbosti a maj to hned opravdu ale jeden clovek dokazal z predchudce motoru 2,5TD od BMW, tzn 2,4TD ktery ma 85kW ( 115koni) dostat 155koni a 357 kroutak, a ne cipem, ale jen tim ze upravil vnitrek vstrik cerpadla dilama z avie a tlak turba zvednul na 1,5bar neuveritelny proste jak si cesky rucicky poradej jsou to hold machri

2009-09-29 15:29:11

kawa někde jsem od tebe četl že má jít při teplém motoru jít stuha otáčet vrtule,jak stuha?Já jen že jsem to zkoušel ale velkej odpor mě nedávala při 90st.Jak píšeš že obdivuješ tuning,tak jsem poznal dva maníky co daly do starýho rapida motor ze 613 a to byl mazec z venku jsi to vubec nepoznal,a ten zvuk

2009-09-29 17:56:38

Jsou to borci, pár jich znám, ale všichni se shodují,že když to přeženeš, tak ten motor vydrží hrozně málo. Viděl jsem Omegu i se 400 koňma, ale ten motor vydrží max. 50000km, spíš méně, ale je to letadlo

2009-09-29 18:53:59

Jo ještě se chci zeptat na tuning výfuk pěknej zvuk taky není špatnej.

2009-09-29 18:59:12

To určitě, 6-ti vál má s laďáčkem krasný zvuk , záleží na představě. Jsou výfuky, které jenom změní zvuk, ale jsou výfuky, které ti i zvednou výkon. Mě se hodně líbí duplex, docela o něm začínám uvažovat .

2009-09-30 09:45:07

jojo cyrile, nema mit zas tak velkej odpor, hlavne cim rychleji s ni otacis tim vic ma jit ztuha, kdyz tocis pomalinku tam nema skoro zadnej odpor ale proste aby mela aspon trochu snahu brzdit a to teda cumim, kam ho tam dali? muj kamos dal do rapida motor 2,0 16V z nejakyho sportaka, ted si nevzpomenu z ceho, ale melo to k 200 konum, a olej tam nalejval tak ze musel do zadniho plata na okne vykuchat diru na vicko :-D a jeden znamej do staryho oldsmobila, a jeste do BUICKA ( mel jich vic ) dal motor z nissana ( ten 2,8 6valec nafta ) a do druhyho z avie klasiku pred nim taky smekam, ale s tema motorama to bylo liny... je to hrozne tezky auto a puvodni motory meli obsah pres 4L V8 v benzinu, ale byli spatny a jak rikas TUNING obdivuju, ale ani ne vzhledovej, spis motoru a takovyhle uprav a jasne ze jak se vykon prezene, zivotnost motoru jde rapidne dolu a co se tyce ladaku, tak na 6valu v benzinu to ma hezouckej zvuk, u nafty s turbem to taky neco udela, ale nebude to rvat, protoze turbo sezere strasne moc hluku, ale trosku dunivejsi bude a hlavne kdyz se roztoci bude to peknej zvuk .-) kamos ma ladak na 406 2,0HDI a ma to opravdu peknej zvuk, ale nenech se nalakat na nizkou cenu, kvalitni ladak co umi hezkej zvuk a i trochu vykon bude drazsi na ty 406 mu to vybirali a montovali primo ve specializovany firme, taky tam krasne sedi, uplne presne a hladce vyrizlej naraznik, vycniva jen decentne, na jako vetsina tuzeru co si ho tam narvou doma a pak to vypada jak to vypada ze :-D ty levny maj zvuk jak kdyz mlatis plechovkama o asfalt apod :-D

2009-10-03 20:05:15

Tak pánové, jsem opravdu spokojen zkousel jsem s kamosem co ma B vectru 2,5 V6 benzin zavod, od rozjezdu a jeli jsme asi 4km, vectra je myslim o 300kg lehci a ja mel jeste nalozenejch 150kg cementu, tzn ze jsem skoro o pul tuny jeste byl v nevyhode, a neskrtal si ani na rozjezd ani pak za jizdy, ja ho tlacil dokud jeli auta, a jakmile to slo tak jsem ho predjel, nechapu a mam z toho radost asi opravdu MV6 nema sanci

2009-10-04 10:08:43

Nazdarek, ja mam taky ladak a chci udělat duplex akorat je problem v tom že mě tam zavazi nadrž! ted mam duplex ale mam je dany u sebe! každy ladak na jednu stranu V! ma to dobrej zvuk a vykon se nestratil, a cena přijatelna, a MV6 vs 2,5td?! pokud to nikdo neskusi je težky v tom spekulovat! takže až budete mit cestu kolem Brna tak pisněte a mužem to skusit!

2009-10-04 12:16:17

to je tezky o tom jen spekulovat, ale kolem Brna zrovna nejezdim zatim jen vim ze tu vectru 2,5 V6 jsem dal, jeste musim potkat nekoho s omegou MV6kou a taky musim zkusit pokorit kamose s feldou 1,3MPI, jenze problem je v tom ze ma snizenou hlavu, udelany komplet vyfuk, nalesteny sani, sportovni krytej filtr, snad vstriky z 1,6 a ja uz ani nevim co vsecko ale leti mu fakt slusne, i na rychlost to jde, jede kolem 210 ... ted v Milovicich vyhral domaci kino ve sprintu, no uvidime ale co bych chtel vic je nandat to jinymu kamosovi co ma VOLVO myslim V60? a ma tam motor 2,4 D5, myslim ze ma neco malinklo pres 100kW ale rika o tom ze je to raketa a ze si na nej neskrtam

2009-10-04 15:51:07

Ty voe duplex na Omegu ... ... mno snad jste jen byli v náhlém omámení smyslů. Zaprvé to auto na to fakt neni tvarovaný a hlavně ... copak máme nějaký asociální maloobjemový jednatrojky s mamutím křídlem na kufru? Pokud vím tak Steinmetz na to děla docela tvarově přijatelnou koncovku včetně tlumiče vzadu.

Jinak si myslím, že co se týče vejfuku, tak u zetoru je to zbtečnost anebo jen okrasná koncovka. Jinak u benzína dokud tam neni komplet vejfuk včetně 'kroucenejch' svodů, katíků s vyšší průchodností a podbnejma kravina a investicí tak třicet, tak to taky nemá moc valnej význam ... a pořádný 'ostrý' vačice k tomu, když už to má teda jako něco udělat.



1 ......... 5  6  7  8  9