Fórum - Téma


Chiptuning 2,5TD?


Fórum Omega B Chiptuning 2,5TD?

Informace o modelu: Opel Omega B


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 9

Zamčeno: 2015-04-14 22:30:34, Colommbo
2009-09-26 13:28:03

Ty co nechtějí naftu mají určitě skušenosti z naftou že jo a najeli spousta km.Vlasto co dělá u tebe teplota?Jsem zvědavej koho v chipování ještě nakazíme.

2009-09-26 14:37:07

Já mám teplotu zatím normální,protože mě se to neohřeje.Už jsem to jednou psal,když je to v tahu,tak je to tak na 80st.jen,když tomu uberu tak teplota hned padne dolů.

2009-09-26 14:38:44

To nevím kdo se ještě nakazí Ale zatím nemohu přesně popsat dojmy kvůli té spojce

2009-09-26 16:00:12

Vlasto určitě budeš spokojenej,té spojky je škoda,budeš dávat dohromady tu teplotu?Mě akorát hlodá pořád jeden červíček.vydrží to hlava a podobně.Jo změřil jsem spotřebu a nyní při klidné jízdě 6.7Lpočítač mě ukozoval 6.5L je optimista Ted skusím změřit kolik bude ukazovat když mu budu nakládat.

2009-09-26 17:43:35

Já si myslím,že když to bude při zahřátém motoru tak by to nemělo motoru vadit.Já taky stím budu jezdit normálně.Nemám zapotřebí to nějak honit. Ted jsem přijel z Plzně a jelo to moc pěkně.Hlavně je to bomba v kopcích,jak to tahá a to jen tak z lehka člověk šlape na plyn

A teplotu jsem měl zatím jako jindy.Ale jel jsem normálně.

2009-09-26 18:28:12

Mě se to taky vůbec nehřeje i když je to trochu jiný motor.Td se mi hřálo tak na 85-90st.DTi sotva na 80.

2009-09-26 18:38:49

Mě se to hřeje mezi 90 a 95st,předtím 85 a 90st.

2009-09-26 20:42:53

Nafta je nafta a me se to hreje stejne jako cyrilovi a to mam novej termostat, takze to bude akorat, predtim to trvalo dlouho nez se to ohralo a teplota jizdou z kopce klesala po provozni, od ty doby co je tam novej je vse OK a rozhodne s chipem budes spokojen, to se neboj, nebude to ferrari ale uvidis sam jo a pro cyrila, kdyz to nechas ohrat poradne, tak se tomu motoru nemuze nic stat, ja sice taky jezdim klidne, ale casto za jizdu se rozjizdim 1,2,3 pod plnym, i na petku pak ( to asi je nejvetsi zahul ) a motor to musi vydrzet vzdyt je to 2,5 a tu spotrebu ti cyrile zatim tise zavidim, ted ji taky merim, tak jsem zvedavej a snad jeste nekoho nakazime, protoze to fakt stoji za to, to auto je jako vymeneny proste SUPEEER lidi nevahejte a CHIPUJTE

2009-09-26 21:36:41

Mě teda určitě ne-e, traktoristi

A jen se těšim na zimu, až to pošlete do příkopu díky náhlému nástupu Nm anebo jak tady budou videa driftu s půlplynem na parkovišti u globusů

Ale myslim si, že upíct se dá třeba i čtyrlitr ... když rupne hadice na dálnici tak je minimálně těsnění v řiti.

2009-09-27 09:06:25

To by mě zajímalo jestli je ten nárůst výkonu po nachipování tak znát.Já to nemůžu posoudit, protože jsem se v mým autě před nachipováním nesvezl.

2009-09-27 10:31:12

Jo je to znát a to ohromně

no taky jsem říkal,že v zimě to bude zajímaví,ale zase stím musí člověk počítat.

2009-09-27 12:46:05

No mě to právě nepřipadá jako buhví co.Představoval jsem si že 200 koníků s tím autem bude trochu víc cvičit,ale asi to hodně strácí tím automatem.A navíc se rozjíždím na 2 jednička se podle manuálu řadí jen ve vyjímečných případech.Takže ve spojení se samosvorem nějaký gumování nepřipadá v úvahu.

2009-09-27 13:39:52

to je blby, ten narust by si jako poznal taky zalezi jestli ten vykon 200koni mas primo zmereny z brzdy, nebo je to jen slibeny od ty firmy... ale myslim si ze i presto ze je to automat a ma to samosvor by to melo hrabat, me to upiskava na 17" 215 kolech bez spojky, staci dat pri 1500ot plnej, a jak se roztoci turbo tak to upiskava, kdyz to vezmu trochu pres spojku tak to hrabe dost a dost, ale to nedelam pac nechci hned zas kupovat novy gumy :-D jako u myho auta je ten chip znat dost, a to mam " jen " asi 140 koni z brzdy po chipu a kroutak 323, takze ty s tim DTI jestli mas 200 koni tak kroutak budes mit typuju kolem 360 - 380, nevim, ale to s tim musi i v automatu zahejbat dost dobre, aspon teda je to muj nazor...

2009-09-27 18:08:33

Než jsem koupil opla tak jsem se rozhodoval mezi bmw 530d 193K a 400Nm,když to porovnám nyní s tím to chipem není to pocitově až takový rozdíl,samozřejně to jede líp ale není to až takovej rozdíl,byl to též automat.Za ty prachy zlatý autíčko zlatej chip. Pravda je když člověk kupuje auto tak zda má to auto skutečně ten výkon,tot otázka.My to mám černý na bílém.

2009-09-27 19:19:41

Jen mi překvapilo,že to co naměřili jako první. A oni mi říkali,že i ty druhý Omegy měli stejné údaje.

2009-09-27 19:23:43

Tak to já taky mám papír z Německa od TUV o provedených ůpravách a naměřených parametrech 197k a 380 nM.Asi kdyby to byl manuál tak by to bylo jiný.Na srazu jsem to zkoušel proti Omeze 3.0 MV6 na rozjezd mi ujel jako prd na 400m mi dal tak 1,5 dýlky auta.Ta prodleva než se chytne turbo je dost velká.

2009-09-27 19:25:01

taky si myslim cyrile, my to mame jisty a staci to a vlastiku ty myslis to ze namerili maly vykon? jako pred? to mame vsichni podobny, ja mel pred 83kW a 223Nm, cyril mel nejak o neco vic, ale je to u vsech podobne, ale nekdo mi vysvetloval ( nevim co je na tom pravdy ) ze vykon 96kW je nameren z vyroby tak, ze vezmou ten motor, a primo ho napichnou na zarizeni ktere zmeri vykon, ale kdyz je to v aute, tak to musi jeste k tomu roztocit prevodovku, 3metrovej kardan, diferak, poloosy a kola jako takovy, a v tom prej jsou dooost zajimavy "ztraty", takze ten vykon prej odpovida, ze motory by meli byt naprosto v poradku ale jak rikam, nevim jestli je to pravda

2009-09-27 19:32:51

kawa duležité je že jsme spokojený a votom to je .Jo ted jsem si vzpoměl pohotovostní váha opla z r. 94 combi je 1565kg a ted co mám z r.99 je váha 1685kg jakou máte vy?

2009-09-27 19:36:35

a pro krateina: jestli ti ujel s MV6 na 400m o 1,5 delky auta, tak to neni zas tak spatny bych rekl ne? spis si na ten vykon proste zvykly a nezda se ti ze to jede tolik ja mel 2,5 V6 v benzinu a kdyz jsem ji koupil, byl jsem nadsenej jak pekne to jede, zrychleni uplne bomba, ale tak po dvou mesicich se mi zdalo ze je to mrtvy proste clovek si zvykne na lepsi rychle schvalne si zkus jeden den treba jezdit ve felde, a pak si zas sedni do svy omegy a tj, s tim turbem souhlasim, trva to dyl, to je vyhoda u manualu, ze na rozjezd si ho roztocis pridanim plynu, a pri prerazeni kdyz to umis rychle a s meziplynem, tak se nezpomali a zabere to okamzite, a je to celkem znat ze to pri takovym prerazeni docela zarazi oproti beznymu prerazeni

2009-09-27 19:40:13

presne tak cyrile a ja mam provozni v malym TP 1605kg ale pamatuju si ze snad u ty benzinovy, nebo u predchozi nafty jsem mel jako celkovou hmotnost soupravy ( tedy i s vlekem ) neco malo pres 3 600kg, a to uz by prej melo byt na C papiry tak oprava : ve velkem u tyhle mam 1 620kg provozni, a celkovou jizdni soupravy mam ve velkym 3 845kg :-DDD



1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 9