Fórum - Téma


Chiptuning 2,5TD?


Fórum Omega B Chiptuning 2,5TD?

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4  5 ......... 9

Zamčeno: 2015-04-14 22:30:34, Colommbo
2009-09-14 12:45:12

Mě by zajímalo co rozhoduje víc jestli KW nwbo N.m

2009-09-14 13:09:00

Ty Nm jsou lepší má to sílu při pružném zrychlení třeba z 80km na 120km při předjíždění a podobně.Ale koně nejsou také špatné jde to líp do otáček.

2009-09-14 15:36:38

taky bych rek ze je to nejak tak jak rika Cyril, kroutak je taky dobry do kopcu hlavne kdyz jedes nalozeny nebo s tezkym vlekem, treba nez jsem si kopil prvni omegu tak jsem mel Nissana s motorem 2,8D, radovy sestivalec, klasicka nafta bez turba, vykon 66kW a kroutak 370Nm, na zrychleni nic moc, ale moh si za to zaprahnout cokoliv a to auto proste jelo jak tank jelikoz nemelo turbo tak motor tahnul libove uz 500 otacek, a kdyz jsem stal na miste na polni ceste, dal jednicku, a bez plynu uplne rychle pustil spojku tak to nechciplo, ale trosku hrablo a rozjelo se to :-D muj tata toho Nissana jeste ma, je to stara kara na americkej styl a me se libi dam si na profil fotky toho myho bejvalyho, se pak podivejte jestli chcete taky jsem premyslel ze tam pridam turbo, to by bylo neco, ale pak prisla rana... jeden clovek co vyjizdel s dodavkou z arealu si me nevsim a vjel primo prede me, a auto byla totalka, teda i to jeho :-D jej koukam ze jsem se nejak rozepsal, sice to sem nepatri ale zavzpominal jsem

2009-09-14 22:38:25

To kawa: Jenom vzpomínej, to je v pořádku. Každej z nás měl nějaký to auto, na který rád vzpomíná, a nutně to nemusel bejt opel....mohl bych vyprávět. I když s Oplama mam dlouhodobě nejlepší zkušenosti a nejhezčí vzpomínky

2009-09-15 17:57:02

Mno, já sem zastáncem jednotky Nm ... sice to moje má 'jen' 227 dle údajů výrobce, ale bohatě to stačí na pohodičku s písněmi Pavla Bobka při patnácti stech otáčkách za minutu a cigárkem. Pravda, zvuk který ten motor vydává okolo pěti tisíc při drcení dorazu plynu je take píseň sama o sobě, ale slovy klasika, čim víc tlačíš pedál, tím víc rychle, tím víc benzínu a taky tím víc pokuta. Kdyby s tou naftou nebylo tolik problémů (ha, benzíňák taky zlobí, né že né), asi bych ji měl už doma, ale když vono to smrdí ...

2009-09-15 19:16:14

Nafta nesrmdí ta voní a hlavně nemá výpary tudíž neubývá tolik co benzínek ale je pravda z benzínama nejsou takové starosti.Já jsem přešel z bmw 325i na naftu z duvodu ekonomického to auto mě chtělo zrujnovat pod 10L jsem v životě nejel ale to jsem se dostal někam jinam Ted jsem konečně spokojen jak z výkonem tak spotřebou.Si to auto asi vezmu do hrobu.

2009-09-15 19:54:01

Presne tak cyrile, se takhle porad postuchujem s kamosem :-D ja mu rikam ze benzin patri do zapalovacu nafta pekne voni a padaj z ni saze, a me se to libi, a presne jak rikas ty, kor za ten vykon a spotrebu .-) Ale nic proti tobe Beawre, neboj 2,5 V6 benzina omegu jsem mel taky, a taky jsem byl spokojenej, jen me nastvalo ze kdyz jsem na tom vymenil olej, dal jsem tam ten lepsi Magnatec, najel jsem asi 500km odhadem a povolil napinak rozvodaku, a bylo po pr... od ty doby jsem na naftacich 2,5TD, pak 2,0DTI a zas 2,5TD

2009-09-15 22:41:30

pardon, nafta patří na pole, plyn do sporáku a do auta - jedině BENZÍN

2009-09-16 17:21:59

Uf to je drsné říkat že nafta patří na pole to se říkalo před 20Lety dnes je to skoro obráceně,vývoj nezastavíme.Nechci se chvástat ale dnes jsem jel opět s usměvem ve tváři ani ta oktávka co mě tlačila mně ten usměv nesebrala brzo to vzdal.

2009-09-16 18:45:17

Takže nafta patří do traktoru, benzín do zapalovačů, elektřina do chladničky, plyn do sporáku, tak co teda patří do auta?

Souhlasím s Jirkosem - BENZÍN.

Nafťáky táhnou výrazně odspoda a než se nadějete tak umřou a to je otáčkoměr pořád ještě jen u 4.tis. otáček. Benziňák nepotřebuje TURBO aby vůbec pohnul s autem, nečoudí jak krounex strčený do krtčí díry, má zátah pěkně odspoda až do vysokých otáček a hlavně a to je nejdůležitější, nepotřebuje další investici do chipu, aby měl majitel dobrý pocit z jízdy.

2009-09-16 19:09:04

Hm ale abych měl benzínaka z výkonem jako mám ted tak bych si musel jít sednout do poslanecký sněmovny abych měl prachy na benzín. .Ale je pravda že ty poslední generace mají hnusnej zvuk BRRR zlatý komurky.

2009-09-16 19:11:46

, to je pravda, kdybych něměl ještě služební káru , díky níž najezdím se svým autem max. 12 Tis. km za rok, tak bych asi taky uvažoval o doutnáku.

2009-09-16 19:35:09

Dřisty prdy starý babky ... do auta klidně patří i ten plyn, nevim co furt řešíte, hlavně když to jede.

Nevim jak ty v modlu proměněný 'jednadevěttédéí', ale řekl bych že ta z BMW konvertovaná pohonná jednotka u čtyr tisíc otáček rozhodně nekončí. Možná to potřebuje turbínu, někdy i dvě, aby to jelo, ale co, benzín zase potřebuje tunu věcí okolo který sou naftě k smíchu, jako třeba složitě počítaný a kroucený sání, svody, filtry, proměnlivý vačky, ostrý vačky, síčky no prostě je toho tuna a všechno tohle 'zetor' sfoukne řadovým čerpadlem a turbínou ...

Všechno má svoje, já s tim jak jezdim bych tu naftu odrovnal do roka a do dne jak Lomikara, sem línej jet na nákup tak vezmu auto, nemam noviny, vezmu auto ... tramvaj mám dva bloky pod barákem a stejně se mi nechce jet ráno rozkodrcanou trmavají, tak jedu autem ... naftu za ten kousek ani neprohřeju a když už se teda vyprdelim z práglu na chalupu, tak to zase metelim tu a tam co to dá a že bych pak nechal motor doběhnout kvůli turbíně ... na to byhc se vzpoměl až když by šneček udělal ten krok do věčných lovišť ... já mam výběr jasnej, ale pro mě za mně si jezděte třeba na ubrousky Naopak se mi líbilo za starých dob kdy jsem měl tu čest sedlat W123 v naftě, jak sem tam nalil co se našlo v garáži a ve špajzu a stejně to jelo ... petrolej, trafo-olej, brzdovka, ceresol, brölio, naftu z bagru, topnej olej, tesco olej na smažení a nejlepší palivo byl čistej řepkovej olej kterýho sem sehnal asi 100 litrů za tři flašky vodky ... a jelo to a jak krásně, stopade a každej čuměl na toho suda jak se rozvaluje v piánu.

Teď se rozvaluju v Omeze

2009-09-16 19:44:04

, máš recht. Piáno , možná i díky svému jídelníčku (to opravdu jezdilo i na mastnou slinu ), vydrželo 1200000 km. No jo, ale kde jsou ty doby, dneska půl milionu a je po motoru a je jedno jestli je to benzín nebo nafta.

2009-09-17 10:07:24

koukam ze se to tu pekne rozjelo a musim potvrdit to co rika Brawer, ze 2,5TD v omeze NEKONCI u 4tis kamosova 406 HDI- 80kW- na dalnici jel do kopce na petku a rek jsem mu at da plnej a nic se nedelo, tak zafrajeril ze podradi, tak podradil, auto melo jak rikate kolem 4tis ot a zacalo jeste zpomalovat, tak tam vratil petku aby aspon udrzel rychlost :-D to u omegy 2,5TD, tam to slape porad ted po cipu od 2tis kdy se naplno roztoci turbo az do uplnyho konce, ne uplne stejne ale tahne... a musim se zastat i motoru 2,0DTI, nevim jestli je to bezny ale me taky tahnul i pres 4tis a zral polovinu co 2,5TD a to mel nalitano 345tis km a v servisu chvalili ze ten zvuk je tak peknej a klidnej, ze to u opla jeste nevideli ale stary atmosferaky Diesely taky meli neco do sebe, vydrzeli vsechno, sezrali vsechno, tahli uplne od volnobehu, a vydrzeli kolem toho 1 000 000km bez problemu a bez opravy a ja osobne jsem zastance JEDINE NAFTY ! ten kroutak benzin jentak nepobere .-) a uz vubec ne v pomeru se spotrebou :-D a benzinem zapaluju gril :-D

2009-09-17 11:49:28

Tak to kotlety teda musej vonět ...

Jasně, nafta versus benzín ... tyhle spory se táhnou od roku 1911 kdy vyplula první loď s nafťákem a nějakýho blba tenkrát napadlo to narvat i do auta.

Jenže když se srovná kolik drobností a malicherností který dokážou život s ropákem znepříjemnit je hromada a liší se to u každýho člověka, já to třeba jasně viděl letos v zimě u souseda jak se marně snaží nadráždit ten svůj ropnej derivát (opel vivaro mimochodem) a ten jeho výraz když ten můj cituji 'posranej benzíňák' naskočil a já sem si odjel pro housky, to prostě nelze zapomenout a ten pocit zadostiučinění v ten okamžik také nelze popsat ... jen sem musel držet dveře protože zamrz zámek a nezaklaplo to, mno

Tak já se budu každou zimu bát jestli ta zimní nafta je fakt zimní a furt se třást kdy která žhavka umře nebo kdy mi zhebne turbína a ještě to čipovat aby to jelo ... nein danke. To radši zkousnu těch 10/100

2009-09-17 15:00:13

.......to je ale správná debata. Jinak pro mě jedine benzin.

Jenom bych k tomu doplnil. Když má naftové auto výkon, tak proč ho má? Protože ten motor je přeplňovanej.....a oproti tomu se zde staví benzínové auto s atmosferickám motorem. Ovšem když by byl benzínový motor taky přeplňován, tak je ten výkon úplně někde jinde, než u nafty a bez nějakej chipů atd. Jasně....spotřeba je pak taky někde jinde. Jenže kde je VÝKON, tak musí bejt i přísun paliva....to se holt nedá nic dělat. Nebo naopak...atm. benzin, proti atm. naftě....to je pak taky nebe a dudy.

Toť můj názor na věc...hih.

2009-09-17 18:54:35

Je tu krásná debata to mám rád,taky přispjeju trochu do mlýna benzín nebo nafta tot otázka jasně že nafta manželka má pežota 106 1.5d tím jezdím jen po Praze cuky do 6L maso tisk znáte to,leju tam všechno mám ho už několik let a jezdím a jezdím jen dolévám občas naftu tot vše,to benzín prostě nezná ten chlastá a když mám dobrou náladu sednu do obýváku a jedu ven co víc si přát a votom to je nééé. Prostě nafta a předení 6válcu a kochání krajinkou to je vono a občas poškádlit nakýho vejtahu v oktávce to je moje,at poznaj sílu omeg.Hergot to jsem se rozepsal.

2009-09-17 19:35:13

sem zastánce BENZÍNU ale proti naftě taky nic nemám jezdil sem pracovní oktavkou 1.9SDI což bylo nehorázně líní ale když se rozjela po dálnici tak sem sní mohl letět 170 pak sem jel ve fabce 1.4tdi no jako to už jelo líp asi kvůli turbu ta taky jezdila vpohodě 160-170 možná i víc ale to už bylo trápení všeho No a pak sem used za volan opla omegy mv6 a řikal sem si že to musí mít tak 1000koní Asi tahle dízl je nadlouhý klidný trasy a na předjíždění náký myšky a prasárny to nebylo než se to rozhejbalo chvíli trvalo NO a největší plus dízlu je nízká spotřeba ale já si na spotřebu nepotrpim takže radši si koupim benzínák než než nákou línou mrchu ..To je muj názor někdo rád benzín někdo naftu to je jak o jídle

2009-09-17 19:50:39

covece kotlety dobry a naftovy auto je ten nejlepsi vynalez cloveka, i porshe dava pod kapotu naftaka a nevim jestli i ferrari ale uvazuje o nem :-D ja osobne se zimnima startama nikdy nemel zadnej proble, mel jsem 4 naftovy auta, z toho 3 omegy a jedno benzinovy, to byla omega 2,5 V6, nerikam ze jela spatne, bylo to pekny svezeni ale mym stylem jizdy jsem nestacil jezdit k benzinkam :-D jinak otec ted ma 4 naftovy auta, atmosferaky, nikdy zadnej problem, nez jsem zacal podnikat jsem jezdil se sluzebnim boxerem v nafte, vse OK, zadna udrzba, jen obcas vymnit olej, a jede se dal jasne ze proti benzinu nic nemam ale pro me je NAFTA s 2,5 V6 jsem jel 220km/h, vic nesla, to jsem jel s 2,5TD 200km/h a podle otacek by jeste sla ale vjel mi do cesty dedek s fabii HTP kterej jel 90 a ty wooole to by la prca to ubrzdit, pak uz jsem to nezkousel, s 2,0DTI jsem jel v nemecku 180km/h uplne bez problemu, sla by v klidu vic, ale ja si uvedomil ze gumy ktery tam nechal puvodni majitel byli zimni protektory, tak jsem vic nezkousel :-D a nafta s turbem, a jeste precipovana, to je nejlepsi kombinace, protoze MA HODNE SOLIDNI VYKON, VIC NEZ SOLIDNI KROUTAK, a VUCI TOMU LIBOVOU SPOTREBU na predjizdeni bomba, to jak to po precipu zabere pri predjizdeni, o tom se mi u benzina ani nezdalo a mimochodem, frajery co maj na aute ktery ma hovno vykon vic plastuu nez konii ty taky rad cvicim, vetsinou kdyz uz jim staci vykon tak si neumej dat zatacky, nebo neumej radit rychle, nevedi co je to meziplyn, jediny co me na omeze stve je to ze ma nedostatecnou rucni brzdu... s Nissanem co jsem mel predtim, taky nahon na zadek, ale v zadu misto kotoucu bubny, jenze jsem si je tak seridil, vycistil, ze ty sli pri kazdym otaceni, do kazdy zatacky, libovka, na klasicky okresce jsem se s tim autem dokazal otocit o 180st v 60 - 80 km/h, jenze to uz u omegy nejde to me mrzi, uz jsem hodne vysel ze cviku...

No sakra to je dlouhej text :-DDD

a jeste neco pro Cyrila, ptal jsem se par lidi na tu teplotu a zatim mi vsichni rekli ze tim cipek jak se zvedne vykon tak malinko teplota taky, ze je to normalni, ja ji mam taky na 95st... a jen otazka na Cyrila, kdyz na to poradne slapnes, nejvic je to videt na jednicku, treba normal rozjez, mas 1 tis otacek a das plnej, ve 2tis zabere turbo, tak me to zarazi do sedacky a z vyfuku zacnou padat takovy saze nehorazny :-D taky ti to tolik kouri? nebo nejak min? ja s tim pristi tyden jdu na serizeni vstriku tak by se to melo dat do normalu, pac za mesic me ceka technicka a tohle by asi neproslo ani emisema na nakladni lokomotivu :-D



1  2  3  4  5 ......... 9