Fórum - Téma


Chiptuning


Fórum Omega B Chiptuning

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2011-01-07 21:34:25

čau kluci, chci se zeptat co přesně si představit pod pojmem Chip Tuning a kolik to tak v průměru stojí.

A kdybych si nechal čipnout mou Omegu 2.5TD, 96kw, co se mi zlepší na tom autě??? Díky

2011-01-07 21:41:29

Neponičí se mi něco, když už je to starý auto z roku 1995 a najeto 201000?

2011-01-07 22:37:58

čauky, najdi si starši diskuze , o čipu je tam toho vic jak dost!!

2011-01-08 12:26:46

Maximalne ti odejde turbo nebo cerpadlo, chtel jsem si taky chipnout Vectru, ale kaslu na to. Zvedne to vykon a melo by to snizit spotrebu. Chip je jen o preprogramovani jednotky. Muzu mit chip Bosch za 3500kc. Ptal jsem se primo na svuj vuz a ten co to dela mi hned rekl ze mi tim vezme u Oplu tak polovinu zivotnosti cerpadla .

2011-01-08 19:37:51

Tak to je nesmysl. Jinak je to muj názor a přít se z nikým nehodlám. Turbo bude trpět pokud ty budeš jezdit na plný výkon svého vozu pokud budeš jezdit normálně a chip využiješ jen k občasnému předjetí a jinak jen na to že pro stejný výkon motoru na to budeš méně šlapat tak ti klesne spotřeba a nic naprosto nic to neničí .

2011-01-09 17:48:21

Ja stim zkusenost mam, z prstu jsem si to nevycucal . Kdyz mas na motoru nahrkanych 200tis a pak mu das vytamin, tak turbo s cerpadlem se mozou zblaznit.

2011-01-09 17:58:53

Jo?? a kolik těch zkušeností máš s čipnutým autemkolik si sním najel?? já měním vozy dnes po třech letech dříve to bylo i několikrát do roka. Já sám mám čipnuté káždé své auto a to má veki měla najeto 400tis km (mitsubishi při prodeji 600tis km a ještě jezdí), měl jsem na starosti naše taxikařský auta který byli načipnutý (testovalo se na nich jak co zvýší či sníží spotřebu někde bylo třeba se učit) jezdil stým každej šmudla a dával tomu naprdel a ty auta najížděli cca 100tis za rok. Na některých autech jsem měl změny i v motorech na některých jen v řj na některých i větší turba. Ted mám třeba poslední upravu oktávku na 104kw a 307nm je to OI 1.9tdi a už mám připraven velký IC a velké turbo jinou spojku a čerpadlo s tryskama a chci jít cca na 200PS a 320NM. až ted doskládám naší astru G cdti tak dostane soft úpravu uvidíme co pomuže a pak se uvidí co s motorem a vůbec se nebojím že by mu to mělo ublížit ono stačí být člověk ne hovado

2011-01-09 18:28:15

200 PS a 320 nm to je malo ne?? Ma V B ma 125PS a 280 nm v or. a po chipu by mela mit 155PS a kroutak 355nm, ale jak uz jsem rikal u Oplu mam fakt vazne obavy. A co se tyce koncernovych aut, AUDI, SEAT, VOLKSWAGEN, nebo SKODA tak tam je to relativne v poho. Max turba jsem nejake menil. Jinak jsem jezdil s Chipnutym Leonem TOP SPORT a super. Jede to jako svine

2011-01-10 08:29:34

myslím že 200PS na 320nm je dobrý na starej tdi motor původně s 81kw já mám upravu hlavně kvůli akceleraci než pro max výkon miluju zátah a prudké předjetí pokud je třeba turbo mám na 2. Jinak je pravda že pokud někdo udělá upravu bez ohledu na motor což si myslím že je sáhnutí na maximální možnou úpravu tak je pak asi motorem ámen jelikož už na volnoběh hrne. No seat no holt nový vw group CR tam se dá upravovat hodně. Ted mám doma Leona 2,0tdi 16V a to je pilka v origu ten je ale na kšeft tak tam to moc řešit nebudu.

2011-01-14 18:04:26

Já mam chip na 2.5td.Přes rok jezdím a naprostá spokojenost,pro pesimisty nic mě neodešlo turbo tlakuje čerpadlo dává,motor olej nežere prostě nádhera.

Jeli majitel dobytek tak chip neptřebuje odděláto i bez něj.

2011-01-22 15:11:39

souhlas s cyrilem

2011-01-23 13:57:24

Nejsem odborník na motory ani na čiptuning. Ale levný čip je o přidání švába, co při rozjezdu dá víc paliva a auto se pocitově zdá výkonější.Dražší verze je o přeprogramování ŘJ.Tím že vývoj jde dopředu tak lze naprogramovat ŘJ na cokoliv.Stojí to 7-20tis.Odkazů na netu je dost.Pak už jen úprava motoru. Je pravda že výrobci dávají do vozů programy pro daný typ destinace kam se auta vyváží.Takže auto pro USA může mít odlišné charakteristiky než pro evropu nebo rusko.Takže ten čip podle všeho je jen optimalizace programu pro daný tip destinace .To znamené průměrnou nadmořskou výšku,typ a kvalitu paliva,atd.Takže nachám li si čipnout motor v alpách, aby to mělo výkon, tak na riviéře pohořím. Vliv hraje nadmořská výška,hustota vzduchu a teplota.A pokud čipování nebere toto v potaz tak v 20 stupních a 400 M/nm to pojede krásně.Originální program je optimalizovaný na provoz ve všech nadmořských výškách a použití vícero paliv v různých zemích.Čipnu-li motor a zvýším-li výkon mělo by to trochu zkrátit životnost více namáhaných dílu,pokud výkon používám naplno.Snížení spotřeby je spíše o tom že před čipem byl poddimenzovaný výkon motoru na hmotnost vozu a tedy řidič musel dupat na plyn ,aby se držel provozu a byli vidět že má TDI .Po čipu není třeba tak šlapat na podlahu, takže jde spotřeba dolů.Takže i bez čipu se dá jezdit za stejnou spotřebu, jen je třeba si přečipovat pravou nohu a být trochu pomalejší. Což málo který mozek českáho ŘIDIČE!! dokáže vstřebat .Osobně proti čipu nejsem, spíše bych uvítal ne nárůst výkonu, ale optimalizaci průběhu, co nejúčinějšího spalování a snížení spotřeby.Ovšem to se neshoduje s mým názorem je ,že objem ničím nenahradíš.Takže moje cesta bude spíše V6 3500,V8.4,2 atd.A pokud čtu racenze z Autobildu a ADAC. Tak Naftové motory neustále prohrávají s benzínem jak v ekoligii,nárocích na údržbu, tak v poruchovosti.Zvláště VW TDI . Osobně jsem za 5let na motor nešáhnul, krom čídla a klínáku.a leštění .Díky tomu že mám omegu řeším hlavně korozi. Mám ještě R19 a ten má 20let a motor šlape jak švýcary, je to 1,4benzin.Jen poslouchám jak každý jezdí za 5l nafty na sto. Ovšem pak se rozpovídá co do toho už vrazil....,!.Ale spotřeba je spotřeba za každou cenu .Jezdím ted za 9,6l, ale bez dalších nákladů?????

2011-01-24 19:32:49

mam ciplou 2,5TD , jsem maximalne spokojeny. Nic neodeslo, spotreba v pohode a je to raketa. Strasne malo tahla od spodu, nez zabralo turbo byl to des. TEd jede jak slak, kdyz zabere turbo, tak me to vcucne do sedacky. Koupil jsem chip na ebay za cca 1200,- . Nakonec to bylo docela pohodka, dela je koren tu z CR. Takze jednoznacne doporucuju.

2011-01-26 19:16:17

Já jsem si tak zvyknul že mě to nyní připadá líný nevím co mám dělat a jiný auto nechci poněvač nyní dělaj tuctová hnusná auta fuj.Všimly jste si někdy třeba na pasátu a jiných autech po 100tis/km ovládání oken jak je slizky ohmataný ,oloupanýFUJ FUJ Tvrdý plasty ekluje se mě to.

2011-01-26 19:24:02

To jo...Zlatej Oplík Neej auto :)

2011-02-24 12:45:14

Mám Opláka z roku 1998 a tučným písmem píšu, že v interiéru není ani stopy po OPOTŘEBOVÁNÍ. Je to luxus.

2011-02-24 13:20:05

Hele, ja mam vopla z roku devadesatpet a uz je na nem videt, ze s tim jezdim ja

Takze kdyz tam jednou za rok uklizim, dycky najdu takovejch veci ... zapalovace, drobny, drobecky, zapadly susenky ...

Jinak chiptjůnink na benzín v atmosfere asi nema cenu, ze jo?

2011-02-24 18:12:56

na oelu 1995 určitě ne jinak na benzínu novější výroby cca 2001 nahoru už by to smysl mělo u některých vozů.

2011-03-20 20:56:58

dobry den chci se zeptat ctel jsem si nachipovat vectru c 2.2 dti a bylo mi receno ze mam 1 ze tri jednotek ktera nejde chipnout je to mozne? nebo me jen odbili?

2011-06-10 21:56:19

Sice uz je to dlouho, ale urcite te odbili. Ja mam omegu 2,0DTI a bez problemu mi ji cipli a cipujou vsechny. Zalezi ale jaky maj vybaveni aby to mohli provest, neni to pro ne jednoduchy


Odpovědět

1  2