Fórum - Téma


Chip astra g 55kw


Fórum Astra G Chip astra g 55kw

Informace o modelu: Opel Astra G

Diskuze o vozidlu

2001 Astra G 1.7

2 fotek  |  17 diskuzí

Utajené vozidlo

Výkon motoru 55 kW (75 PS) . Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 698 ccm (104 cui), 4-válec, Řadový.



2016-09-06 03:28:16

Zdravíčko Opeláci, mám dotaz. Vlastním opel astra G 1.7 dti 55kw a má bobiš najeté 190tkm. Myslíte, že bych jej mohl chipnout na 72kw a 220nM krouťák ? jaká je pravděpodobnost že se to zhroutí ? má s tím někdo zkušenosti ? Je to můj mazlík takže bych mu i dopřál ať se lépe provětrá

2016-09-06 07:14:06

to toho mazlíka moc rád nemáš, když mu chceš takto ublížit. Je to nafta, těžký předek, malé otáčky, nelineární průběh točivého momentu, v zatáčkách nepoužitelný i kdyby to mělo 100kW. Když se chceš provětrat, kup si motorku nebo jiné auto se zážehovým motorem. Další zbytečné téma, už se to tu řešilo.

2016-09-07 07:21:56

Fazy96:Mám již třetí 55kw obě byli upravený na max co lze na orig komponentech najeto měli mezi 240-360 tis km ted na třetí má 150 dostala hybridní turbo trysky na zakázku,velký sání bez přívěr velký výfuk bez brzd no kolik má výkon nevím na brdě jsem nebyl ale jede to jako "prase" při prudký akceleraci kouří a nemužu to doladit (obavam se že to asi nedoladím) to je jediný co mě trochu mrzí.Je (byli) to auto-a mé paní jezdila-í stím 3,8-4,4 pokud do toho sednu já jezdím 5-9

Před SW upravou tohoto motoru kontrola stavu hřídele olejového čerpadla (častá smrt těchto motorů a z 95% je na vině mechanik dělající rozvody) a sundání sání a kompletní odbahnění jelikož díky přívěrám je tam strašně moc karbonu který vyšší tlak turba pak utrhne nacpe pod ventil ten se srazí prdne rozvod a je to..... nebo i když to ohne jen jeden je to hodně práce. Když je člověk v te přípravě stojí za to i kontrola turbíny ale ty snesou hodně. Pokud to SW odladí někdo šikovný za ten pocit to potom stojí to auto po upravě jezdí fakt dobře.

mirpie : nevím jestli jsi někdy s motorem 1,7 55 kw DTI isuzu jel ale myslím že tento názor platí na 1.7 50kw DTI OPEL (i když i tam se dá řešit) toto už není stare TD s mechanikou (i když i ta byla řešitelná) pokud myslíš že i na ISUZU přijed někdy rád tě svezu jak je ten nelinearní průběh nevyužitelný.

2016-09-07 08:18:48

no jo, tahá to odspodu, tlačí do sedaček, za autem černá clona a při každém přeřazení se to na standardním pružení zhoupne s drobným prokluzem předních kol. Na rovině a do kopce to jede jak utržené z řetězu (než se poroučí turbo nebo propálený píst), ale v zatáčkách je to nepoužitelný. Těžký předek s velkým točivým momentem v úzkém otáčkovém spektru bez samosvorného diferenciálu z toho dělá jen těžký nedotáčivý šutr s kvičícími pneumatikami letící ven ze zatáčky, který je schopen spíše svižně odtáhnout z A do B naložený podval nebo vozík dřeva na zimu...např. v porovnání se starou Hondou CRX 1.6 VTI se 160PS, která je jen větší motokárou s lineární charakteristikou a v zatáčce to jede jak po kolejích. Naopak to neodtáhne ty těžké podvaly, protože tomu shoří spojka po deseti rozjezdech na křižovatkách.

Na druhou stranu, pokud s tím tazatel dojíždí do práce a chce dojíždět svižněji bez větší investice, tak ať tam těch třeba 15kW navíc dá..Motor to přežije bez větší újmy a nutkání jezdit zatáčky po dvou kolech mít pravděpodobně nebude.

2016-09-07 10:48:38

černá clona je jen když prudce přidám a to na tlačení do sedaček není třeba tlačí i bez černé clony. měl by jsi vyskoušet daný vůz a jeho možnosti než to začneš někomu hanit či někomu rozmlouvat. Můj duvod první úpravy byl ten že moje paní která odemne měla prvně 2* 2,0 16v beneli japonca,pak 3* koncern 1,9 TDI přišla stím že to auto (1,7dti) je hezky malý dobře se ji jezdí všude vidí (poslední koncern byl leon 1P a šel pryč protože ženuška špatně viděla přes ty široky A sloupky) ale že na křižovatce má strach že se nestihne rozjet že je to na rozjezd "líný" a další upravy byli jen o tom že se tím bavím abych po praci ve fabrice nezakrněl. Moje auta nejsou čipařsky dýmovnice. Když jsem měl jen upraveny SW nekouřila kouří až po hybridu a velkých tryskách a to až v případě že prudce dám plyn do více jak tříčtvrtin což je při takhle upraveným autě zbytečný. Mám kufr čistej a turbo nemá duvod se poroučet (pokudto pánovi udělá rozumnej člověk či firma) a vyčistí si nebo necha vyčistit sání a pro 100% jistotu kontrola hřídele olejového čerpadla.

Nechci se hadat ani někoho tlačit do upravy SW zaroven ji někomu vymlouvat je to jen osobní jasna zkušenost upravený auta mám již mnoooho let a asi všechny. Jinak odpověděl jsem jasně a přesně na otázku tazatele.

Tobě na nesmysl nelinearnosti. O tom že do zataček to je pak nevyužetelný je už na polemiku (když to bude upravený a vletím do zatáčky 90° 130km/h vyletím ven když to upravený nebude vletím do tetýž zatačky take 130 vyletím ven) to už není o autě ale o kkt za volantem takže asi tak.

Dle profilu máš omegu B (mám sní svou zkušenost měl jsem jich několik 3,0. 2,6. 2,5 td 2,5 dti) a znělo by stejně kdybych tazatelovi který si ji chtěl pořídit a ptal se tu říci že jsou to těžky věčně shnilý sáně se spoustou zbytečných problému na řízení.

2016-09-07 11:42:09

omegu do toho netahej, na tu se tu nikdo neptá a nikdo ji tu nikomu necpe. Bude-li to v rovině mírného navýšení výkonu za účelem mírného zlepšení dynamiky stávajícího dopravního prostředku, tak ať (i když já bych na seriový motor nesáhl a raději to vyměnil za jiný vůz s výkonější jednotkou od výroby a tomu vše uzpůsobené - spojka, poloosy, brzdy, odpružení, převody). Celou dobu jsem měl spíše na mysli fakt, že načipováním turbonafty z toho neudělá motokáru, která bude v zatáčkách nahánět subara, bavoráky nebo ty letitý točivý hondy a stroje jim podobné.

2016-09-07 13:39:49

No omlouvam se mel jsi to tedy na mysli ale napsal jsi neco uplne jineho

2016-09-07 13:52:26

Nenapsal. Čipovat naftu 55kW je prostě nesmysl. Každý compact 316i bude na svezení stejně lepší

2016-09-07 14:10:30

Prašivýho Bavoráka a ještě hnusnýho kompatta si strč víš kam... Já mam taky upravený Isuzu... A na Irmsher podvozku pneu s profilem 45 už sem nasekal nejednomu vejtahovi.... Add2 , jo je nedotáčivá jako 99% předokolelek , ale pokud nejsi kkt a nelítáš do zatáčky jako prase, po tečně z ní nevyletíš.

2016-09-07 14:26:28

to není o tom do zatáčky vletět, ale o tom v ní ve stoupání zrychlovat, kde očipovaná nafta s prokluzujícím vnitřním kolem bude úplně k ničemu.

2016-09-07 18:00:26

Bmw 316 je sakra poradnej lenochod. Kompakta je sice hnusny auto sle jako 99% procent stare dobre nemecke preciznosti ma dobre odladeny podvozek a je pravda ze pokud ma dobry kola tak sedi dobre mel jsem jich nekolik ( malo ktere auto jsem mel dlouho ale s kazdym jsem neco najel po dovozu vyjezdit naftu/benzin svest se vyskouset) ale jsem si jistej ze tedy kompakta si hlavu delat nebudu( psal jsem proc se vuz upravoval). Pro uplnost kompakt pokud do nej nikdo neinvestuje za samosvor bude mit take vzadu odlehcene kolo. No a ja sice prijdu v danou chvili o jeho maximum ale diky kontrole trakce mi to vykon ubere a kolo mi prokluzovat nebude.

Nechci nic rikat ale myslim ze na zacatku nac jsem reagoval jsi psal neco jineho nez pises ted. Ponekud se v tom placas aby jsis udrzel sve hrde benzinove Ego.

Takze podruhe se omluvim dej si sem svoje "posledni benzinove slovo" at ma od tebe tazatel konecne jasno a odpovis i jemu neco smysluplneho.

2016-09-07 18:27:30

breathlless: s tím "prašivým baworákem" opatrně Jinak jo, kompakt je hnusnej a 1.6i teda opravdu žádný zázrak...žere to a nejede Ale podvozkově ujde

2016-09-07 20:40:42

hansdob: prdlajs benzínové ego. Nafta mi nevadí, jen kvůli jiné charakteristice nepatří do sportovního vozu. Tak jak je benzin nevhodný v kamionu,tak stejně nafta je nevhodná v motorce nebo ve speciálu k závodům do vrchu a obecně ve sportovně laděných vozech.

2016-09-08 13:00:15

Astra g neni sportovni vuz vubec a to ani ve verzi kupe a tazatel chce jen trochu provetrat. No tazatel nevi ze rychleji to nepojede nema na to prevodovku a akceleracne to lepsi bude.

2016-09-08 22:31:06

jezis marja... co tu vubec resite? chip na 55kW - ten da cca 25% vykonu navic. takze 55kW+25% = 69kW a co jako? mam si sednout na zadek? uz vidim jak to rve dlazebni kostky ze silnice... ach jo. upravovat tento typ motoru je cisokrevny nesmysl at je to benzin a nebo nafta. a vrazet prachy do velkych uprav jako je jine vstriky s vetsim prutokem a tlakem a vetsi turbo a jine sani atd atd za brutalni prachy? proc? to si radsi koupim 2.0T kde mam 141kW a je vystarano. a tam uz neco malo jde ziskat... upravy 55kW motoru je u me schíza

2016-09-13 18:54:17

biggest: Celkem s tebou souhlasím moje auta jsou tež víceobsahová a více výkonová 2,5tdi orig 132kw a 370Nm bohužel nebyl ještě na brzdě zatím je ve stadiu používání a uprav ale bude tam něco kolem 175kw 550Nm ,3,0tdi orig 176kw 550Nm no po upravě jen SW mám 218kw 681Nm,2,0 tdi orig 125kw 350Nm a po upravě 156kw a 472Nm

Myslím že je vždy duvod to upravit proč nejezdit za stejný peníze s lepším průběhem výkonu

No a moje kabrio 1.6 16V 76kw a 147Nm je zatím v přípravě a vyjít by měla 85Kw a 169Kw tam ještě musím přešálovat a udělat hlavu at má smysl sahat do výkonu.(na ostatních je to již hotové)

No a moje pani ve sve astře měla pocit že to není "zivý" prvně byla jen SW uprava a to z originálních 55kw a 165Nm udělalo 71kw a 225Nm to byla na brzdě a potom jsem předělal to jejich blbé z půlky zavřené sání,egr,turbo a trysky a nevím na brzdě nebyla ale odhaduji kolem 85-90KW a 250-260Nm ale je to živý a moje žena je spokojená

Pro rýpaly než mě zase vytknou za nějaké maličkosti už dávno mi není dvacet a přemyšlím u své práce i koníčka na všem mám daný největší možný brzdy na daný model (obvykle z nejsilnějších variant někde i těhlice) vozu a z originálních nejsilnějších verzí stabilizatory plus upravy pevnější silentbloky náprav brzdy s brzdiči brembo či ate s destičkami pro vyšší brzdný učinek všude je bud origo nebo origo dodělaná stabilizace podvozku a protiprokluz (i když vypínatelný) zrovna na te astře je přeskládaná i převodovka (ostatní auta jsem pořizoval jen v automatu. na novějších vozech mám plně funkční DPF na starších katalizátory a světe div s i ta astra legálně projde emisemi i když u ní přiznávám že mi při prudkém zakouří (ale tak jak kouří tak hulí seriové peugeoty HDI)

2016-09-13 19:02:01

ale take musím přiznat že jsem měl již nutkání kukat po zahraničních int serverech a po 2,0T v astře G (nejlepe havarovanou) pořídit a přeskládat do kabria


Odpovědět