Fórum - Téma


Chcípla mi Sintra 3.0


Fórum Sintra Chcípla mi Sintra 3.0

Informace o modelu: Opel Sintra


1 ......... 4  5  6  7  8

2012-11-29 12:39:54

Ty jsi mazák, děkuji moc panu Lachtanovi za kontakt Tam jsem sehnal vše za dobrej peníz

2012-11-29 13:54:27

V pohodě, hlavně ať to jezdí

2013-08-20 23:03:14

Kdo mi prosím poradí, jak správně nastavit rozvody motoru na Opel Sintra 3.0. Na každém rozvodovém kole vačky jsou dvě možnosti, jaká je správná?????Děkuju za typy a správnosti. Milan

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-08-21 08:07:04

milas: Zde máš schému - je to tam pěkně vidět

http://www.club-opel.com/...oard/32810/full/x30xe.jpg

2013-08-21 22:20:45

kopejda: Děkuji Ti, ale to jsem si již našel, vidět to tam není, protože rozvodová kola na všech 4vačkách mají dvoje nastavení a já právě nevím jaká, mají zkrátka dvě možnosti každá vačka, takže hned to může být 4xšpatně!

2013-08-22 13:43:11

nesmysl , jedna značka je vždy pro saní a druhá je pro výfuk , záleží na kterou koukáš , protože vačky a rozvodová kola jsou stejné.

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-08-22 20:43:50

milas: Jak to, že to nevidíš?? Co tenhle obrázek:

2013-08-22 23:02:45

kopejda: Máš pravdu, jsem slepota, děkuju Ti moc, horší zjištění je, že to mám postavené správně a přesto jsou svíčky na celé pravé straně černé, ale jiskru davají

2013-08-22 23:06:03

kopejda: ještě jedna věc, dole na klice mám jiné značky, je tam v řemenici drážka, ketrou stavím naproti zubu co trčí z bloku motoru...

2013-08-23 06:37:09

to máš správně , to že máš jednu stanu svíček černou nesouvisí s rozvody.

To že jsou černé , znaméná že ti do oněch válců teče více benzínu , máš tam tedy nějakou netěsnost , vadný vstřik , nebo tak. Jak zde je dělán regulátor tlaku na liště ? U podtlakového regulátoru se mi stalo že vněm praskla membrána a protékalo malé množství benzínu přez sací parohy do dvou válců. Mrkni i na tohle.

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-08-23 07:05:12

milas: A nemyslíš celou řemenici pro plochý řemen (altík a spol.)?? Drží za 6 šroubů a pod ní je unašeč rozvodového řrmenu jako na obrázku. Radši bych to zkontroloval, nejsem si jist, ale řemenice jde přišroubovat jakkoliv pootočená.

Ce se týká svíček, že jsou černé a šedé v jedné řadě, prověřil bych lambda sondy pro strany svíček, nic jiného neovlivní směs. Jestli jsou černé, tak buď lambda a nebo se dostává již velké množství oleje do válců postižené strany - může se to dostávat odvětráním bloku motoru, nebo v horším případě vadné těsnění pod hlavou - změř kompresní tlaky válců za studena s plně otevřenou klapkou plynu.

2013-08-23 07:20:29

kopejda: Palice jsem dával obě nové i s těsněním, ale máš pravdu, že při výměně motoru došlo k "obouchání" té jedné lambdasondy co je na té straně, ale pokud by byla špatná, tak na plynulý chod motoru by neměla vliv. Ten motor v jiném autě šlapal a nikdo s rozvodovým kolem na klice nic nedělal. Tlakoměr se mi tam nevejde, ale budu muset to vyřešit a pujčit si. Jak jsem psal, auto dosti po špatném nastartování kouří, dosti kouří.

2013-08-23 08:30:08

remenice na klice nejde nandat libovolně. Je tam klínek.

Kouří jak ? modře nebo šedě ?

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-08-23 10:25:25

bre@thlless: Tak to jo, myslel jsem jen tu plechovou řemenici na 6 šroubů, na mojí 2.2 byla na 4 šrouby a jde tam dát libovolně, klínek má ta pod ní protože je to kolo rozvodů a tam je vidět přesně taková značka pro nastavení HÚ. No a jestli hulí, tak je jasno, buď blbě reguluje směs, moc bahaté a proto černé svíce. Nebo někde bere olej. Jakou barvu má ten kouř?? Předpokládám že černou....

2013-08-23 15:15:44

Vůbec to nespaluje, ten kouř je šedivej, ale samozřejmě je cítit olej.

2013-08-23 22:41:30

bre@thlless: Rozdělám zítra sání a kouknu se, jestli mi třeba nevypadlo těsnění u vstřiků. Jinak ta lišta je z fnkčního auta, mrknu i na ten konektor pokud tam nějakej regulátor tlaku bude....děkuji za návrhy každopádně, jste mazáci...

2013-08-23 23:49:01

je to jen nástřel , nevím jaký presně tam máš zkus najít něco jako je tohle : http://im9.cz/iR/importpr...dbfc6a4f3--mmf100x100.jpg mělo by to být na konci palivové lišty vstřiků , kdy je regulátor řízenej podtlakem ... a z tý malý hadičky nesmí jít benzín.

2013-08-25 17:55:12

bre@thlless: Tak jsem to dnes rozdělal a zjistil, že je vše v pořádku, totiž když jsem skládal celej motor, tak jsem si dal záležet. Zajímalo by mě, kam tedy přesně vede ta hadička od toho regulátoru, je tam více možností kam to strčit. Trochu se obávám, že to bude něco jiného. Ve studeném stavu totiž motor běží o dosti lépe, než když se pak ohřeje trochu a začne chcípat. Poté už blbě startuje a nechce do otáček Obě hlavy jsou udělané, auto kouří po zahřátí, čili se bojím, aby nebyla ta hlava prasklá, ale zase mi nejde do hlavy, že nespaluje celá řada 3svíček....

2013-08-26 07:48:13

Více možností kam to strčit rozhodně není. Ten regulátor funguje na principu podtlaku , kdy hadička která ho řídí, vede do sacích parohů. Funguje to tak, že když šlápneš na plyn a motor začně pořádně sát vzduch, vytvoří se v sání podtlak. Tím regulátor zaškrtí vracečku ze vstřikovací lišty a zvedne se (vyrovná se) tlak na vstřikovačích, protože se více otevřou (delší vstřik) pro vědší množství paliva vstřikovaného do válců.

Ale podle toho jak to popisuješ mi to přijde divné , protože po ohřátí motoru a "zavření sytiče" by mělo paliva ubýt a ty máš furt mokré svíčky. takže se do válců stále dostavá palivo navíc... Prohlídni celé sání , zda to tam máš všechno správné , zda si někam nezapojil jinou hadičku....

1, z podtlakové hadičky regulátoru při běhu motoru neuniká palivo ?

2, máš vše dobře zapojeno ? (hadičky)

2013-08-26 09:44:27

ještě bych udělal test :

odpoj z problematické řady válců konektory vstřikovačů očisi svíčky a dej je pak zpátky. chvíli nech točit startérem motor (10s) . Pak vyndej svíčky a podívej se zda jsou mokré od benzínu , nebo od oleje. To by mělo napovědět zda ti netěsní hlava - olej , nebo ti tam někudy teče benzín navíc


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8