Fórum - Téma


Chcípla mi Sintra 3.0


Fórum Sintra Chcípla mi Sintra 3.0

Informace o modelu: Opel Sintra


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8

2012-11-03 19:49:06

Nejde napětí do cívky, ani jeden ze 4pinů

2012-11-03 19:55:14

Do jednoho musí jít + okamžitě po klíčku a mezi ním a klíčkem není nic 3 zbývající jsou pulsy na 1+4,2+5,3+6 válce

2012-11-03 19:56:39

omlouvám se na plusu z klíčku pro indučku je pojistka

2012-11-03 19:57:40

pojistka kde?

2012-11-03 19:58:24

Asi v pojistkách přeci

2012-11-03 19:58:56

Nezlob se ale popis pojistek pro sintru nemám.

2012-11-03 19:59:11

ty jsem proběhl a žádná špatná a přitom jsou mrtvý všechny piny?

2012-11-03 20:02:52

je to pin 4 na cívce a je zároven k napájení řj motoru pin 56 na řj motoru a je to po sepnutí zapalování tzv: patnáctka

2012-11-03 20:04:01

pin 123 mrtvý být musí jelikož jsou jen pulsní až při točení motorem a připojenými všemi spotřebiči. Myslím si že je to pro někoho znalého v autoele oboru.

2012-11-03 20:04:56

a když ten první přemostím rovnou na plus k beterii, podělám tím něco?

2012-11-03 20:07:41

Jo a u druhé zdravé sintry jsem proměřil a ty tři piny byly pod napětím.Ten čtvrtej je zem, respoektive první!

2012-11-03 20:16:57

Pin č 4 = patnáctka = +12V po klíčku (při vypnutém zřejmě kostra) pin 1 =50 na řj pin 2=51na řj pin 3=49 na řj pod napětím být nemužou jelikož tam jde proud dle řj motoru po vyhodnocení hodnot ze snímačů myslím že jsi něco měřil špatně nebo špatným nástrojem a takhle se dá ta řj i odepsat když nevíš co jak a čím měřit. Proto dle tvého jednání a chování píšu bude lepší to svěřit někomu kdo je v oboru autoelektriky alespon trochu zběhlý. jen pro vysvětlení kdyby šel proud do všech třech tak by to v tu chvíli házelo jiskru na všechny piny najednou. pin 4 je k tomu aby cívka měla z čeho indukovat a piny 123 jsou na to aby věděla na který okru jiskru poslat

2012-11-04 12:35:45

Jukni ještě na pojistky pod volantem, taky jich tam pár je, sundat spodní koberec nad pedály, sundat plastovou desku před koleny (je na ní otvírání nádrže) a dostaneš se k drátum za spínačkou a tam hledej ve svazcích jsou tam asi dvě nebo tři pojistky

2012-11-04 12:49:15

děkuju za doplnění nějaký schémata jsem našel ale popis pojistek a relátek na sintru nemám tak nemužu pomoci

2012-11-04 18:22:45

Ono je to na víčku vyznačený ale pod volantem nic není pár pojistek ani nevim na co ještě jsem je nezkoušel.

Schéma taky nemam ale neni to tak dlouho co jsem se tam hrabal, když jsem vyměňoval to relé na blinkry a vypínač světel, tak jsem si jich všiml, jinak bych věděl hovno. Tak ať se daří a zdar

2012-11-04 18:59:56

Já to chápu co píšeš, jenže já to měřil na zdravé Sintře a jak řikám, první pin je kostra a zbylé 3piny měli vše 12voltů při zapnutém klíčku, takže je to právě obráceně, vypínají se nejspíše řj v tu chvíli hodí jiskru....a mám měřák klasický multimetr, tím nic nezkazím....potřeboval bych schéma kabelů 3piny od čidla klikovky, myslím, že první je zem a dalšími dvěmi jde hodnota změřená čidlem do jednotky....

2012-11-04 19:01:03

Hezky, to je prima zpráva, hned zítra po práci zkusím, děkuji Ti

2012-11-04 19:38:41

čidlo klikovky multimetrem sice lze ale lže tam je potřeba osciloskop.

2012-11-04 19:40:30

To by mělo být v pořádku, dávla jsem nové! Čili fakt už nevím co to může být, fakt asi vyklepanej drát, jenže je to v husím krku a tomu moc nevěřím...

2012-11-04 20:26:12

A zkoušel si cívku z jiného auta, nemáš jí náhodou v hajzlu? (z jinýho samo. Sintry)


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8