Fórum - Téma


Calibra zprovoznění nefunkčního 4x4


Fórum Calibra Calibra zprovoznění nefunkčního 4x4

Informace o modelu: Opel Calibra



2013-11-12 13:14:53

Ahoj.Koupil jsem calibru s nefunkčním 4x4.Chci to dát dohromady a budu vděčný za jakékoli informce k tomuto.Motor 2,0 8V. Jde mi o někoho,kdo s tím má zkušenosti a už to třeba opravoval nebo tak.Repasi převodovky vynechejme,jde spíš o to,kde sehnat náhradní díly,když pomineme vrakoviště a autorizované prodejny Opel.Abych to shrnul,někdo předemnou odpojil kardan a vytáhnul všechny potřebné komponenty pro připojení zadních kol.Děkuji za každou reakci.

2013-11-12 13:41:13

chceš dobrou radu ?

Vyprdni se na to !

Je to velmi časově i finančně náročné. Původní majitel to odpojil , protože zanedbal údžbu převodovky a tam se rozbila spojka pro připojení pohonu.

Navíc tahle 4x4 od Adama je docela záludná při jízdě , proto možná lepší když je to odpojeno.

O motoru 2.0 8V ( C20NE ) , celkem nic , jeden z nejlepších motorů vůbec. Odkarbonovat , kvalitní olej , netočit studený , pravidelný servis , případně přetěsnit vodítka ventilů. Nepotkatelný !

 Venca49  
Václav
2013-11-12 14:09:38

flahajs: Toto bylo finančně nákladné i když čtyřkolka fungovala.Jestli jí budeš chtít zpojízdnit tak se nedoplatíš.Jinde než v origo servisu nic neseženeš a na vrakovišti je vše v prde....Dělel jsem na ní a vím o čem mluvím.

2013-11-12 16:43:07

Já vím,jak je to náročné na čas a na peníze..nějaké jiné rady,třeba kde začít,nebo nějaká příručka k tomuto něke k sehnání...

 Venca49  
Václav
2013-11-12 19:33:52

flahajs: Většinou je v háji těsnící element - velké gofero(speciální)v převodovce část 4x4.Je to poslední část taková kostka na převodovce.Uvnitř je toto těsnění a ubývá ze servo nádržky na řízení olej.Navíc je pod kapotou u zadní stěny tlaková nádobka (koule) pro 4x4 a ta se musela po 90 tisících kilometrech měnit.Záležitost několika tisíc.Záleží co je tam v pr....proč je vyřazená u tvé Calibry.

2013-11-12 20:06:39

venca49: No jo ťukejte si na hlavu no...ale když už to tam jednou bylo,chci to tam dostat zpátky..díky za informace,převodovka se na netu pohybuje 2-5 tis a za ty cingrlátka dokola dám kolik,taky pár tisíc a musí jet...kdybys s tím měl ještě nějaké zkušenosti napiš,budu rád..dík

2013-11-12 20:09:56

flahajs: To není ťukání si na hlavu, ale drbání se za uchem, když člověk přemýšlí, hochu, používám ten smajlík taky a hodně často... A pokud ses (zdá se) do té myšlenky natolik zakousl, že ji chceš opravdu realizovat, budeme ti jen držet palce a znalí a zkušení budou jistě nápomocni radou, Cali za to stojí...

2013-11-12 21:07:44

colommbo: no právě,že za to stojí...díky všem za rady a těm budoucím rovněž..

 Venca49  
Václav
2013-11-12 21:09:44

flahajs: Opravdu ťukat na hlavu bych si ani nedovolil.Vždyť máme poradit,ne?To jen ten smajlík se drbe za uchem,aby se přemýšlelo.To potvrdil i Jirka. Jinak držím palce ať se podaří.

viki  
viktor
2013-11-12 21:17:39

flahajs: mám za to že to samé měla vectra problém je v to co zde už řekli kluci moc to nefungovalo docela se to sypalo většina starších kousků nefunkční otázka je co se ti povede na vrakáčích schrastit svezení je to krásný chce to srdce a love

2013-11-12 22:26:02

Škoda že jsi nenapsal dřív, mohl jsi mít všechno co potřebuješ.

Doporučil bych ti udělat si někdy pěkný výlet sem http://www.dorfbrunnen-garage.ch


Odpovědět