Fórum - Téma


calibra 2,0-8v -85kw za studena nestartuje


Fórum Calibra calibra 2,0-8v -85kw za studena nestartuje

Informace o modelu: Opel Calibra



2014-10-24 19:08:36

ahoj potřeboval bych radu za studena to nechce nastartovat když to nastartuji přes start sprej tak ho necham na volnoběhu ohřat a pak to startuje normalne ale jak vychladne po 4 až 6 hodin tak ho nenastartuji

2014-10-26 23:57:42

brusy: zdarec, díval jses na svíčky? jestli jsou ok? pokud budou špinavé tak házejí slabou jiskru na to aby to chytnulo za studena... nebo zkontroluj benzín, ještě mě napadá přeměřit odpor ve žhavících kabelech, jestli nemají moc velký...

2014-10-27 10:24:04

bm31: myslím že to nebude ani jedno z toho

a měřit odpor ve žhavících kabelech no comment

2014-10-27 10:28:19

vojta90: on benzínový motor má žhavící kabely? leda, že by nějaký nový motor od ?

2014-10-27 10:48:02

rendys: třeba existuje prototyp c20ne kterej mý tyhle vychytávky

bad64  
2014-10-27 10:50:18

vojta90: Tento motor jsem měl ve VeA a to jsem asi pěkný pa..,jelikož jsem si toho nevšiml.

2014-10-28 10:55:36

Nejsem zadny mechanik a startovaci kabel je jina vec. A pojem zazehove kabely jsem jeste neslysel. Kazdopadne si sem nechodim mastit ego skrz slovickareni, ale snazim se jednoduchou reci pomoct tem co to potrebuji. Navic proc by se mel nejaky uzivatel procitat zbytecnyma tlachama o tom zda jsou to zhavici, zazehove ci startovaci kabely, kdyz potrebuje jasnou a strucnou radu co by mel zkusit. Navic kdyz mas vrstvu medenky na kabelu,tak se ti zvysuje odpor a nemusi jit dostatecne mnozstvi proudu do svicky. Tim padem nehodi dostatecne velkou jiskru k zapaleni smesi, obvzlast kdyz jsou svicky zanesene bordelem, ci uz maji neco za sebou. Kazdopadne je to vase vec co si o tom myslite, ale alspon jsem zkusil pomoct. Misto bezvyznamneho "hospodskeho" tlachani.

2014-10-28 11:06:23

bm31:

2014-10-28 11:22:12

bm31: Pro vysvětlení, kabely ke svíčkám jsou zapalovací, kabely k pomoci nastartovaní, že je slabá baterka jsou startovací, žhavící si můžu představit ke žhavícím svíčkám u dieslu a zážehové jsem taky neslišel, ale zase je to logické zážeh-zapálení. Měděnku na kabelech asi nebude mít, nepočítám, že tam bude mít měděné zapalovací kabely ke svíčkám. K jiskření na svíčkách se používá vysoké napětí, né proud, to by byla svářečka a ze svíček by nic nezbylo.

Kabely i svíčky by to mohly být, když by mohli být už probité a studené vlhké by mohly probíjet víc než suché, ale kolega toho moc nenapsal přesněji co a jak se děje a chová, jak to startuje bez spereje jestli to kucká. Základ je vzduch, palivo, talk a jiskra v pravý okamžik.

2014-10-28 19:51:10

když to nastartiji přes sprej a necham aspon minutu bežet jede perfektne bez škubani nebo cukani

2014-10-28 19:53:25

brusy: A při tom startování to chytne hned pěkně nebo jak. A jak se to chová když startuješ bez spreje.

2014-10-28 19:57:37

meloun: při prvnim natocenim to chytne a chcipne a přes sprej musim tak 3 krat striknout a pak to jede dokat to nevistidne

2014-10-28 21:01:30

Ahoj pokud mas motor C 20 NE,zkus kabel mezy civkou a rozdelovacem to mi taky jednu dobu delalo.Muze byt vypaleny a tim padem spatny start....Vymenil jsem ho a auto jezdi dal


Odpovědět