Fórum - Téma


Cali 2.5 V6 - sport. filtr a auto chcípá


Fórum Calibra Cali 2.5 V6 - sport. filtr a auto chcípá

Informace o modelu: Opel Calibra



2012-08-21 14:02:10

Nazdar draci a dračice udělal jsem pár úprav a hlavně namontoval sport. filtr sání od SIMOTY a auto mi jede ale při přidání plynu chcípne nevíte proč je tam potřeba ještě něco udělat odpojit nebo tak něco?? Docela mě to naštvalo filtr za nekřesťanské peníze abych tam nedal nějakej UNI SHIT a ono to nechce frčet. Díky za pomoc všem co odpoví

2012-08-21 14:21:35

A nezapomnel si pri zpetne montazi zapojit nejaky kabel? Bo mi to dle popisu prijde, ze to bude moc vzduchu na malo benzinu ...

Byl to jenom filtr (vlozka do origo filtrboxu) anebo konus anebo dokonce nejaky 'intake kit'?

2012-08-21 14:33:50

Ahoj, draku! V návaznosti na Beawera - jde o to, je-li to v důsledku použití sportovního filtru anebo to má souvislost s provedením těch dalších "pár úprav"... A jak píše Honza - zkontrolovat znova vše, co se dá a co bylo rozdělané a zpátkydané. Btw máš filtr napuštěný spec. zvlhčovadlem...? Bo suchý může mít brutální propustnost a pak má motor opravdu příliš chudou směs, notabene suchý filtr zachytává prach jen minimálně...

2012-08-21 14:35:27

Právě že jsem objednal jen konický filtr co se týče kabelů a váhy vzduchu vše zůstalo ok a po těchto problémech jsem tam dal zase zpět origo airbox a šlape to normálně je to divný u jiných aut mi to nikdy nic podobného neudělalo ani u staré calibry jen u této.

2012-08-21 15:13:21

No jak rikal Colommbo - ten filtr ma bejt nalubrikovanej (to je slovo, co? ) a ta bavlna stejne jen vlastne drzi ten olejicek ... nebo to je ten 'molitanovej' filtr? Ono oboje by melo bejt 'vlhceno' ...

Kazdopadne, samotnyho me to zajima, proc to nejede ... jedine, ze by se vaha vzduchu pomatla z toho pruvanu

2012-08-21 17:00:01

Taky jsem ztoho nějak mimo zkusím co se dá a napíšu výsledek třeba je to tím průvanem

2012-08-21 17:17:21

hmm, a ty jsi nechal vedení od filtru vše orig váha vzduchu je na tom vedení?? a jen na konec jsi namontoval místo airboxu ten sport filtr??

2012-08-21 17:28:11

jj přesně tak jak píšeš komplet vedení je v origo jen je vytažený airbox a místo něj je sport. filtr a na volnoběh to jede ale jakmile přidám plyn hned to zdechne. mám tam teď zase airbox a vše je zase ok tak to bude asi chudou směssí nebo tak něco filtr je objednaný přesně podle kW a průměru taky mě stál nějakou tu korunu

2012-08-23 17:16:37

Takže už je vše OK za prvé poslaly filtr na slabší obsah což jsem zjistil po důkladném prozkoumání papírů tak jsem ho poslal zpět a už mám druhý přímo na obsah a rozsah kW . Po dnešní montáži vše jak má být auto dostalo na hrubosti zvukově a i to líp jede , dodělal jsem i tepelný štít takže saje krásnej čerstvej vzdoušek . Jinak díky za info vše jsem si radši přikoupil od čistící směsi až po impregnaci a autu to chutná

2012-08-23 18:00:35

A to je dobře Jen tu lubrifikaci filtru si hlídej, ať si vlastní liknavostí zbytečně nepoškodíš motór, měl bys po radosti...

2012-08-23 20:18:06

JJ kdo maže ten jede kdo nemaže chodí pěšky

DAQ
David Hynčica
2012-08-23 20:38:08

Já tě jen upozorním že v této motorizaci s tímto filtrem to budeš nutně čistit téměř každý měsíc Vyzkoušeno na více V6 motorech.Pak je to moc ucpané a buď začne cukat a nebo ztratí výkon protože nebude mít vzduch.Také teda záleží kolik najedeš kilometrů ale já myslel normální provoz tak 1000 - 1500km měsíčně.

2012-08-23 20:53:38

Zajímavé a důležité info, Davide Tož to bych se na takový filtr mohl - víte co...

2012-08-23 21:17:33

Není filtr jako filtr nedivil bych se u těch filtrů za pár stovek , narozdíl od filtru od značky kde je i garance a záruka že vydrží do dalšího čištění určité km a hlavně taky záleží natom jak je filtr umístěný atd. mě stál 3500kč a mám s firmou simota jen ty nej zkušenosti , hlavní je aby jak to mnoho tuningářů dělá že ten filtr tam hňápnou na hadicu nechají ho tam hala bala vyset v bordelu a prachu a hlavně v teple a pak čekají že jim vydrží věčnost opak je pravdou základ je tepelný štít aby od motoru nešlo na filtr žádný teplo , přívod čerstvého vzduchu buď profi náporovým a hlavně vícekomorovým sáním s prachovou vložkou a nebo přívod z předního spojleru což jsem dělal tento týden. Jinak měl jsem už více vysokoobjemových aut různých značek a nikdy jsem neměl problém jen je nutný dodržovat intervaly čištění a hlavně přípravu na přívod vzduchu. U Opla Calibry ještě nevím 2,5 V6 v automatu mám poprvé tak uvidíme jak to bude šlapat , jinak autu dopřávám jen to co je doporučený a hlavně daný pro ten typ ikdyž mě to stojí mnohonásobně víc než u replik , ale zato se mi zatím auto odvděčuje bez problémovou službou a spolehlivostí , ale taky se někdy zadaří a jak se říká když se sere tak se sere ale jinak díky za postřehy a rady

2012-08-23 21:22:48

A tak je to spravne, tak to ma byt...

2012-08-23 21:24:26

Však jsem to četl vté brožuře že ano


Odpovědět