Fórum - Téma


Cali 2.0 8v tlakuje do nádržky


Fórum Calibra Cali 2.0 8v tlakuje do nádržky

Informace o modelu: Opel Calibra



2013-07-07 18:11:49

Zdravím,mám problém s oplem calibra 2.0 8V,mám dolitou expanzku, nastartuju studený motor,nechám běžet na volnoběh a jamile se ručička teploměru začne blížit k 80stupním začne voda z expanzky tlakovat,sahara nesepne,na teploměru není ani 80stupňů.Zkouším raději s otevřenou expanzkou.Zkoušel jsem vytáhnout termostat,a zkusit bez něj,ale žádná změna.Nemáte někdo stejnou zkušenost???Na co se mám zaměřit??Díky.

bad64  
2013-07-07 18:15:37

calib: Na těsnění pod hlavou bych se asi zaměřil pokud tlakuje explanska.Nejdříve bych asi skusil jiné víčko.

bad64  
2013-07-07 18:16:44

Jinak nevím jak dolitou já měl tento motor na Vectře a explanska se lila jen do poloviny

2013-07-07 18:45:13

No já to zkouším bez víčka,takže víčkem to určitě nebude,a i přesto mi voda začne přetékat.Na nádobce rysky nejsou,takže to taky liju tak do poloviny jak je ten spoj te nádobky.Já si to myslel že bude muset palice dolů,ale divné je že se voda neztrácí,ani do oleje ani nikde neteče ani nejde do výfuku,jen tlakuje z nádržky.

2013-07-07 18:50:12

Jo a z nádržky necítím benzín,nebo něco jen chladící kapalinu.

bad64  
2013-07-07 19:29:34

calib: Tak našroubuj víčko a pak to skus To víčko by si mělo ufouknout,ale neměla by vytect chladící kapalina.

2013-07-07 22:44:35

Před měsícem to řešil kamoš na jiném autě a bylo to těsnění pod hlavou.

2013-07-07 22:55:10

calib: Zkus taky zmáčknout třeba horní hadici do chladiče (tu tlustou a při zahřátém motoru) - pokud bude tvrdá jako šutr nebo taková nafouknutá, je to jasné, bohužel - pokud motor tzv. tlakuje do vody, bývá na 99,9% vinno těsnění pod hlavou...

2013-07-08 11:25:59

Hadice jsem zkoušel mačkat a v pohodě jdou zmáčknout,jak za studena tak při těch 80stupních jak začne voda přetékat.Já si to myslel,že budu muset dát palici dolů,jak jsem se díval problém by to neměl být,takový přístup ke všemu se moc často nevidí.Díky z rady a tipy.Přes týden se na to vrhnu.

2013-07-08 12:29:05

calib: Nejsou-li hadice nadměrně tvrdé, tož to dle mého špatné těsnění pod hlavou není, ale nejsem odborník... Jak je na tom vodní pumpa...?

2013-07-08 12:39:01

Nevím,já to auto takto koupil,jak poznám špatnou vodní pumpu??Mám k tomu ještě jednu vodní pumpu,ale nevím jestli je připravena na výměnu,nebo už je měněná.

2013-07-08 12:49:02

calib: Než se pustíš do těsnění pod hlavou, vyčkej ještě názorů zkušenějších i co se případného vlivu a výměny vodní pumpy týče - bylo by to jednodušší než těsnění pod hlavou (není-li pumpa na rozvodovém řemenu...), mě to jen tak napadlo...

2013-07-08 12:53:51

Ještě mě napadlo,kdyby byla vadná pumpa,tak by se to přehřívalo,nemám pravdu??A mi se teplota dostane sotva na 80stupňu a tlakuje to vodu ven.

2013-07-08 16:39:22

Jinak ta voda není vařící, že by to vyvřelo, jak to začalo přetékat zkoušel jsem tam ponořit prst a v pohodě ho tam udržím.Takže nemá někdo stejnou zkušenost zda těsnění pod hlavou,nebo vodní pumpa???

2013-07-08 17:13:02

calib: Hochu, zkoušels to taky normálně s našroubovaným víčkem...? Pokud totiž nádobku nezavřeš víčkem, které má v sobě pře- a podtlakový ventil, bude ti z ní kapalina po ohřátí podle mého vytékat VŽDYCKY...

bad64  
2013-07-08 17:17:04

colommbo: Přesně toto jsem už psal o něco výše

2013-07-08 17:22:35

míla-bad64: Já vím, Bohumile, já vím... Jenže na tvůj návrh Calib asi nezareagoval...

2013-07-08 17:24:31

To už jsem zkoušel,ale stejně jak šla hladina nahoru,tak jsem ho povolil ať mi to ještě neroztrhá nádobku a není další věc k nákupu.

bad64  
2013-07-08 17:36:34

calib: Pokud ti šla kapalina až nahoru při zavřeném víčku nevím nevím,ale asi tě čeká těsnění pod hlavou.


Odpovědět