Fórum - Téma


C20XE začal nějak zlobit :-/


Fórum Calibra C20XE začal nějak zlobit :-/

Informace o modelu: Opel Calibra



2014-09-23 19:32:24

Čaues, chlapy měl bych takový dotaz.

Před pár dny mě začlo auto jet na 3 válce, to naštěstí opravila pouhá výměna svíček (auto mám tak měsíc :D ).

Ale to co přišlo dnes když jsem auto nastartoval mě překvapilo, auto nedrželo otáčky, z výfuku šel bílý kouř, a diagnostika mě vyhodila 5 chyb ( po výměně svíček jsem vyblikávačku taky dělal, kde jediná chyba byla málé napětí na váze vzduchu, nic jsem s tim nedělal vypl motor a šel od auta, dneska mě to ale malé napětí na váze vzduchu nehodilo , kdyžtak zítra napíšu co za chyby to hodilo, už si nevzpomínám).

Teď více-méně nemam čas na auto, tak jsem si řekl že se nejdřív poptám tu (na auto se dostanu až ak nějak o víkendu). Proto bych rád slyšel nějaké tipy co by to mohlo být abych strávil co nejmín času hledáním :D.

Já osobně mám podezření na RJ, ale pokud se pletu tak mě někdo vyveďte z omylu :)

Předem dík za nějaké nápady.*

Venca49  
Václav
2014-09-23 21:23:16

forsaken: Řídící jednotku bych nechal až jako poslední možnost.Jestli jde z výfuku bílý kouř,tak tam může jít voda - těsnění pod hlavou a pod.Každopádně vyblikáváním nic neodstraníš a nezjistíš.Chce to diagnostikovat někým,kdo má řádnou diagnostiku a hlavně s ní umí dělat.Zjistit závady,odstranit je a pak uvidíš.

Jo a ten čas si na auto musíš najít.

2014-09-30 17:08:38

Pokud jsi odpojil baterku dele jak na 5minut tak e ti v RJ smazaly ty chyby. Takze nastartuj motor a nech bezet, az ti skoci na palubce chyba motoru tak to vypni a vyblikej si kody. Jinak co se tyce volnobeznych otacek, tak to nejvic dela krokovy motorek a u C20XE je na blbym miste a to hned pod sacim pootrubim. Z konstrukce je udelany olejovy vyparnik do sani, takze se tam casem udela olejova louzicka ktera je kousek od trubky ke krokaci. Potom staci ostrejsi zatacku vzit na prasaka a olej je v krokaci. Co se tyka dymu bile barvy, tak to je zminovana voda, ale muze to byt i zkondenzovana para ve vyfukovem systemu. Udelej si rysku na nadobce chladici kapaliny a nech zahrat motor. Jestli ubyde kapalina, tak je to urcite tesneni. Zkus to a pak pisni

2014-10-02 21:52:57

Teď pár dní potrvá, než na autu něco vyzkouším :-/ ale dík, za rady, Ale pokud to praci pujde tak jak to jde teď tak auto asi zazimuju a budu na něj mít čas až na jaře :D

2014-10-18 16:20:01

Tak jsem konečně měl dneska čas na auto . Takže krokáč jsem vyčistil, ale nebyla na něm ani kapka oleje, ale když už jsem ho měl venku tak pro jistotu jsme ho slabě očistil .

Nic se nezměnilo, ale při vyblikávačce už mě svítí jen 1 kontrolka (hallak vysoký napětí). prošel jsem všechny senzory a konektory a pro jistotu je prostříkal sprejem na kontakty.

Mohl by mě někdo prosímvás říct, kde je halluv senzor ? :) Na intrenetu jsme četl že na rozdělovači, ale při odpojení by neměl motor nastartovat, ale mě v klidu startuje. tudíž si říkam jestli to není senzor na váčku.

Ale vraťme se k tématu, zjistil jsme že auto už při ohřáti otáčky drží krásně, tudíž si říkam jestli jsem do auta nedal špatné svíčky dal jsem tam Bosch FLR8LDCU (měl jsem je tam i předtím).

navíc měl jsme také podezření že mě jde voda do motoru kvůli bíle páře a mizející vodě, ale dnes jsem zjistil že při zahřátí voda teče z nádobky (mikro prasklinka) za studena nedělala ani kapku.

Byl bych rád kdyby mě kdyžtak při špatných svíčkách napsat ty které tam dát ? .)

Díky Forsaken.

2014-11-29 05:16:13

forsaken: C20XE má 2 halláky, jeden na rozdělovači nebo na výfukové vačce, záleží podle čísla motoru. Bohužel co se týká staršího provedení (viz. obrázek s červenou kastlí) neseženeš snad nikde. A ten druhý je na klice. Najdeš ho vlevo pod uchycením motoru a konektor je zapojený u airboxu (u staršího modelu). Bez čidla vačky nastartuje, ale bez klikového ne.


Odpovědět