Fórum - Téma


C20NE nestartuje


Fórum Vectra A C20NE nestartuje

Informace o modelu: Opel Vectra A

Diskuze o vozidlu

1994 Vectra A 2.0

1 fotek  |  34 diskuzí

Výkon motoru 85 kW (116 PS) při 5200 ot./min. Točivý moment: 170 Nm (125 ft/lb) při 2600 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 000 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 8-ventil, C20NE.


1  2

2014-07-08 15:41:03

breathlless: tak na konektoru ke vstrikum proud normálně při zapnutým kličku jde

2014-07-08 16:10:48

takže +12V tam jde. A když tam dáš žárovečku (třeba z parkovaček) a budeš startovat , bliká ?

Jesli ne , nedává ŘJ jednotka pokyn vstřikům = ŘJ neví že se motor točí = vadné čidlo klikové hřídele.

Za předpokladu že je vše v originále a nedodělával tam někdo nějaký imobilizer apd.

2014-07-08 21:42:14

breatthlless: Tak potvora už jede, já idiot sem zkoušel jestli jde proud do čerpadla a pak jsem nezacvakl konektor blbec no... Takže to bylo vadným víčkem rozdělovače co mám od Míly, kterýmu tímto moc díky

A díky všem za rady smekám

bad64  
2014-07-17 17:18:55

tazz: Nemáš zač děkovat hlavně že to pomohlo.

2014-09-28 20:51:13

Me to same udelal kabel mezi rozdelovacem a civkou,ten samy motor a ne na to prijit......cim vetsi vlhkost snadny start jen ze s casovim odstupem to bylo horsi a horsi az nesel nastartovat vubec.Sel jsem po kablech az na konec zjistil ze kabel je u civky komplet vypaleny,vymenil za jiny a od te doby No problem.

2016-04-19 05:19:00

Zdravim. Nebudu zakladat nove tema ale mam podobny problem, s tim rozdilem ze mi nic nesviti a neblika.. jen nechce startovat.. treba az na po pate. a potreboval bych se zeptat kam se u rocniku 89 zapojuje diagnostika? Nemohu to za boha najit. V pojist. Skrince nic neni, nad nadobkou na ostrikovace taky ne a pod rucni brzdou v panelu taky nic neni. muzete prosim poradit? Tady jeste prikladam obrazek poj. skrine a bud jsem slepej nebo tam neni :-D

2016-04-19 07:49:40

C20NE často nechce startovat teplá. Příčinu neznám, ŘJ prostě nesepne relé ovládájící čerpadlo. Dočasně to lze odstranit ukostřením cívky tohoto relé , tím běží čerpadlo stále při zaplém klíčku. Mě se to čase stalo že to zase začlo normálně fungovat a to na dvou autech s tímto motorem.

Jinak diagnostická zásuvka je v motorovém prostoru u přepážky mezi kabinou. Je to starý typ konektoru , ale nečekej od takové diagnostiky zázraky , je to v podstatě první verze. Moc věcí se tam zobrazit nedá.

2016-04-19 08:02:40

breathlless: Dobra takze myslite ze je spatny prisun paliva nebo to proste kravne a ne pokazdy sepne to cerpadlo? Prave abych to popsal treba 4x to jen toci toci toci a na paty pokus chytne. Jak drapne tak je vsude citit benzin jak kdybych ho lil kolem auta... dela to za tepla i studena.. ale jednou jo a pak zase ne.. neni to pravidelne... svicky jsou oka... jeste me napadlo zkusit vyndat palivak, jelikoz opet zacly haprovat i otacky na volnobeh prestava se mi to pacit :-/ 2 roky bez problemu a ted tohle...

2016-04-19 08:09:20

No pokud to takhle blbne , viděl bych to na nějakej šotek v kontaktech. Zkus ukostřit to rele aby sme mohli něco vyloučit. Palivový fitr vyměň , pokud jsi ho za poslední 3-4 roky neměnil.

Jinak pokud to nebude chtít chytit , dej na konektor vstřiku žárovečku , jak píšu nahoře , ať mužem vyloučit ŘJ nebo snímač kliky. Pak budeme postupovat dál.

2016-04-19 08:12:10

Add2 , ještě mam zkušenost , že pokud se C20NE "uchlastá" tak pak fakt nechce chytit.

2016-04-19 08:21:56

breathlless: dle meho nazoru tam jde benzinu vic nez dost.. protoze to citi i sousedi o 5 garazi dal :-D zkusim tu zarovicku a ten filtr tedy.. ale je to jak zenska... naladovy. 3 dny to bezi jak ma a i ty otacky a 4 den je problem..

2016-04-19 08:35:20

Pokud bude výše zmíněné vpořádku , pak to bude problém v zapalování. Neumejval jsi motor vapkou apd...?

2016-04-19 09:59:30

breathlless: nene. To nedelam. Na to pouzivam jen ruzne prostredky a prevazne od spodu motoru. Pak jen utru hadrem.. ale to vetsinou delam jen kdyz je neco poblity olejem napr. po vymene. na elektriku davam pozor.. byla by tu taky moznost ze nejaky skudce co se rad schovava v zime pod kapotu a kouse kabely. Ja na ne teda nekoukal poradne ale takhle letmo ocima zdaji se byt ok. i v liste co jsou na vstrikovani..

2016-04-19 10:01:22

U takhle starýho auta může být klidně už zpuchřelá izolace na kabelech a pak to dělá taky paseku. Sám sem pár kabelu už na kadetu měnil protože uplně odpadla izolace.


Odpovědět

1  2