Fórum - Téma


Brzdy servis v Praze


Fórum Insignia Brzdy servis v Praze

Informace o modelu: Opel Insignia

Diskuze o vozidlu

2009 Insignia

4 fotek  |  60 diskuzí

Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka.



2016-08-05 23:52:13

Ahoj, nechal jsem si opravit v jednom nejmenovanym neautorizovanym servisu predni brzdy a po 7 tis km mam vibrace do volantu pri brzdeni jak svina.... bohuzel sem vul a nechal to bez dokladu... ale to neni problem... mam servismana nahranyho, jak s nim resim moje brzdy jde mi spis o to, ze me slusne poslal do prdele, ze bud to muzu dat na reklamaci a to budu mit mesic auto na spalkach.... nebo podle nej si to nechat stocit u nej na soustruhu a vesele dal jezdit.... coz se docela bojim udelat... abych tam nejezdil takhle kazdy 3 mesice... Co mi doporucite kolegove... A hlavne rad bych nejaky doporuceni na servis v Praze.... Jo a jeste otazka pro mistni znalce.... brzdy mi stale skripaji pri brzdeni... podle me tedy moc tvrde desticky??? diky za pomoc :)

2016-08-06 08:43:05

lafry: A čo si predstavujete pod takým "opravit brzdy", Kefalín...? Co se dělalo a proč se to dělalo, co se montovalo nové a značku (výrobce) víme...? Příliš tvrdé destičky skřípání brzd způsobovat mohou, stejně jako i vzájemná "nekompatibilita" materiálu kotoučů a desek...

2016-08-06 10:48:31

no delala si vymena kotoucu a desticek... Co vim, tak kotouce jsou TRW...

2016-08-06 12:37:30

za to nemůže mechanik, ale kvalita kotoučů a také styl jízdy. Stačí párkrát prudce zabrzdit a stát s nohou na brzdě kdy auto již stojí a teplo jde z kotoučů přes desky a třmeny ven.V místě styku se kotouč pokřivý a pak to kope do volantu. Zrovna kotouče Trw toto moc dlouho nevydrží. Dej jiné kotouče a desky nebo to nech stočit, tloušťku bys měl mít ještě dostatečnou.

2016-08-06 13:35:25

lafry: Od letošního ledna (a 11tis.km) mám na Omče vpředu taky nové kotouče i destičky oboje od TRW a fungují bez problémů. Občas a když si dám hodně pozor jsou maličko slyšet, ale pracují dobře a rázy při brzdění žádné. Míra má pravdu, že stání s nohou na pedálu po velmi silném brzdění (a zahřátí kotoučů) brzdovému systému vůbec neprospívá, je na to třeba dávat bacha, ale každý to neví. V tomto ohledu chudáci lidi s automaty...

2016-08-06 14:37:01

Ja mám tiež TRW kotúče aj platničky. Najazdené nejakých 13000 a žiaden problém. Jediná chyba je že TRW-čka viac hrdzavejú napr. oproti ZIMMERMAN-u.

2016-08-06 15:35:30

"Co vim, tak kotouce jsou TRW..." víš to určitě a nebo si jen viděl ležet krabici s nápisem u něj v dílně? Viděl bych to na výměnu kotoučů za jiné, jinde v servise a tam, kde je na mechanika spolehnutí. Bude se těžko hledat, ale ještě existují...

Co se výdrže týká, tak když vidím, jak 90% lidí jezdí, tak se ani nedivím, že se jim kotouče vlní a prd vydrží...ale to je každého věc.

2016-08-09 07:28:39

Bohuzel kotouce jsem v krabici nevidel :-/ prave proto i chci aby mi to poslal na reklamaci... abych pak dostal vyjadreni od spolecnosti kam to poslal... Jen se mi nechce mesic cekat s autem na spalkach... Proto potrebuju radu... Bud to stocit a jezdit dal... a nebo koupit novy a tyhle reklamovat a prinejhorsim sem vyhodil 8tis za kotouce

colommbo: co se tyce stani, tak to jsem nevedel... to mas pravdu... Ale jinak sem se snazil brzdy setrit :-/

2016-08-09 10:14:32

Co děláte po brždění ? že stojíte na brzdě ? Jesli jo , tak se nedivte , že se vám zvlní...ups , pozdě , :D

Jinak mě se bremba taky zvlnili - kopali do pedálů , no stačilo pár jízd s naloženym vozejkem a přestat stát na brzde při zastavení a už to nedělá.


Odpovědět