Fórum - Téma


Blika přístrojova deska


Fórum Signum Blika přístrojova deska

Informace o modelu: Opel Signum

Diskuze o vozidlu

2006 Signum

1 fotek  |  9 diskuzí

Výkon motoru 110 kW (150 PS) . Palivo diesel. 6-rychlostní Automatická převodovka.



2015-03-20 07:12:13

Zdravím,

muzete mi prosim nekdo poradit?Uz nevím jak dal :)

Opel signum 1.9,110KW,2006 automat.

Blika mi cela palubka,vždy to začne natačením svetlometu a protiskluzem a pak to zacne(behem treba 5s) tlumiče,posilovač řízení,parkovací senzory(vse blika oranžově),dál se prida ABS,v tom pripade mi nejde ani tachometr a palubní počitac,obcas se vyskytne i to ,že mi to ukaze,že nemam zarazenou rychlost,ale jen pomlčku....Nekdy se taky deje to ,že mi spadnout otačky tak 200,ale motor nechcipne,ale hned zase vystreli tak kde mají byt.rozsvití se kontrolka dobíjeni..toto vše se samozrejme deje nepravidelne..obcas se mi nepodarilo ani nastartovat.pak se to behem jizdy opet nepravidelne ustali,ze mi sviti jen protiskluz a pak ,zase nepravidelne se to zase rozblika.

Napadl me alternator nebo baterka?

Dekuji za radu.Kdyz to na me cele blika nedokazu se sousterit na jizdu :(

Petr

2015-03-20 11:02:45

sirliam: Auto už poměrně nabité elektronikou, bez kvalitní diagnostiky (s diagnostikem) se asi neobejdeš. Takhle od klávesnice těžko něco konkrétně radit, budou to jen spekulace typu "možná vadný CIM modul"... Dobíjení alternátorem můžeš změřit sám (na volnoběh na svorkách akumulátoru cca 14,2V.)

2015-03-20 11:15:55

colommbo: Díky.problem je v tom,ze kdyz prijedu za kamosem co ma diagnostiku,tak to nedela,nechal jsem mu i auto 2 dny ,jezdil s nim a nic... A kdyz jedu tak bych musel jet hned k nemu a proste se stane,že jsme k nemu prijel a nez to napojil tak to zmizelo a celkove to neukazovalo zadne chyby.. az to rozlusitim dam vedet :)

Díky.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-03-20 13:16:04

sirliam: Toto je evidentní problém s kolísáním palubního napětí. V okamžiku kdy nastane ten blázinec je potřeba změřit dobíjení baterie. Mám vyzkoušené, že pro bezporuchový provoz dostačuje 13,5V s zapnutým osvětlením vozu.

Příčinu odhaduješ správně, baterie, alternátor a kabeláž......

2015-03-20 16:31:01

kopejda: Tak napětím to nebude od 13,6V do 14V :(:( Takze co by to mohlo byt?:)

Tajně jsem doufal,ze to bude ono..takze asi není.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-03-20 17:25:39

sirliam: Měl jsi rozsvíceno? Ještě u toho měření můžeš zkusit točit volantem.... Když to bude OK, tak konektor zezadu na přistrojovce - voný, oxidace atd....

Loupak  
Pavel
2015-03-20 20:56:00

Jestli ti diagnostika nenačetla žádné uložené chyby a altík správně dobíjí, pak bych to u blikající přístrojové desky viděl buď na autobaterii za zenitem, nebo bude někde chyba v kabeláži (ukostření, prošlehlý drát, ...). S blikající přístrojovou deskou jsem se setkal 3x u VC a pokaždé za to mohla již špatná autobaterie (a to jsem u jedné baterie naměřil na svorkách při vypnutém motoru 12,6V a stejně byla špatná). Když to začne blikat, je to dost dobrá diskotéka.

2015-03-21 09:01:24

sirliam: Tak vcera to konecne neco ukazalo :)

bud CIM nebo jednotkla motoru :( o tom se ted rozhodne.Problem je ze jednotka motoru nekdy komunikuje a nekdy ne :) A komunikuje,což je divny,kdyz vypnu motor ,tak se načte...ale kdyz nastartuju tak ne :) ...tak uvidime co to z toho bude :)

Loupak  
Pavel
2015-03-21 10:24:34

sirliam: Tak jestli diagnostika vyhazuje chyby a dokonce kolem CIM, pak je to jiná. Podobný problém jsem řešil zde, viz. odkaz: http://www.club-opel.com/...y-nejde-nastartovat-67656


Odpovědět