Fórum - Téma


Biggiho stěhovák na 4 kolech s turbem


Fórum O vozech našich členů Biggiho stěhovák na 4 kolech s turbem


Diskuze o vozidlu

2005 Zafira B 2.0 VIN: W0L0AHM7552202310

2 fotek  |  19 servisních knížek  |  113 diskuzí  |  10.76 l/100 km

Výkon motoru 147 kW (200 PS) při 5400 ot./min. Točivý moment: 262 Nm (193 ft/lb) . Hmotnost 1 665 kg. Palivo benzín. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, Z20LER.

Vše sériové


1 ......... 2  3  4  5  6

2016-10-09 15:59:28

colommbo: přesně tak, uvidime... Pred par lety sem si na Astru F koupil HKPL 8 - protoze rok pred tim byla neskutecna zima a snehu misty i 1,5m (mista kde sem jezdil) ale od té doby jsou zimy o nicem... tak kdyz sem si letos koupil doslova kompromisni gumu pocitam s tim, ze to bude naopak takze uvidime... jestli po zime budu mit a nebo budu

ty toyo nevypadaji uplne marne. jen skoda kompromisu a rozmisteni podelnych ve stredu namisto v kraji, ale chapu to... urcite ma spoustu svych a spokojenych zakazniku. prehazovat pravou za levou gumu se nekdy muze hodit. S A4 mam v tomto smulu, zase by mely byt o poznani lepsi na ceste, coz proste potrebuju taky.

Sestra provozuje toto (viz obrazek) Nokian W+ (maji 2 dezeny podle rozmeru!). Kdyz je hodne snehu tak uz dost hrabe, ale stale jede, jeste ji to nenechalo ani v 15cm kasovitem snehu. Za penize ktere se prodava tak dostava neskutecne hodne muziky. A sranda je ze celkem s prehledem davaji i +15°C coz se o kazde zimni rici neda.

2016-10-12 12:57:15

Pneu doma, made in Russia. Vypadaji super, uvidim co vyvazovacka.

2016-10-12 13:13:36

biggest: Jsem zvědav, jak (a zdali) budeš spokojený. Já jsem svoje, pravda, letní, Nokiany Line (taky Made in Russia) musel se skřípěním zubů po 18tis.km vyhodit, nedaly ani dvě letní sezóny, vzorek se rozplynul...

2016-10-25 02:32:44

No, závaží tam je tak málo, že skoro až pochybuji o stavu vyvažovačky. Uvidíme co to bude dělat na autě. Vypadají moc pěkně, až nahodím dám foto.

Dnes (vlastně včra, když kouknu na hodiny ) sem objednal gumové koberce : Gumové autokoberce Opel Zafira B 2005-2012 (7 míst) 770 Kč s DPH, je jich celkem 6ks, když je tedy využívám a budu ještě více. https://www.autohotarek.c...filtr-vozu-opel--zafira-b PETEX je dobrej.

Přemýšlím jestli si tam nevezmu i ofuky na okna - jaké na ně máte názory?

2016-10-25 05:29:30

ofuky určitě ne. Vypadá to neskutečně blbě a ještě dělají kravál.

2016-10-25 08:44:27

biggest: Néééé, ofuky néééé, prosím...

2016-10-25 12:40:58

ptám se protože moje zkušenost je zcela nulová, ale líbí se mi možnost mít stařené okno když prší. jiný přínos nevidím.

2016-10-25 13:22:49

biggest: Nevim, co se jim na nich nelibi ale ja s nima na vectre problem nemam. Mel jsem je na vsech autech a nejak jsem nezaregistroval, ze by delaly kraval a nesporna vyhoda, kdyz prsi, si stahnout okno, nebo pri vetrani, ze ti netahne tolik na hlavu, tam je. Kupuju jen Heko, ty pasuji bez problemu a neblednou.

2016-10-25 17:59:36

ondra01: No, vzal sem je. V nejhorším je vyhodím a nebo někomu odprodám za 1/2 ceny. Nesnáším průvan a v tomto období mám rád otevřené okno ale za deště jaksi to moc nejde. Ty Heko vypadají i celkem propracovaně. I když by barva mohla být klidně čirá nezatmavená. Koberce PETEX sedí jako ulité, GUZU (Gumárny Zubří) sem nevzal jen proto, že u řidiče nemají gumu i na odkládací plošku levé nohy. Jinak bych neváhal.

2016-10-25 21:44:42

biggest: Ofuky na Zafirce mám už rok a paráda. Já jsem naopak rád, že je mám tmavé, mám zatmavené skla a tmavě hnědou metlu, tak to dobře vypadá. Nechápu místní antipatii proti nim, mě se osvědčili, přesně z toho důvodu, jak píšeš, nechám okýnko pootevřené, větrá a je to v pohodě. Akorát ta montáž, musí se opatrně, rádi praskají ... .

2016-10-26 11:47:58

Ofuky nahozeny, značka HEKO, Polské ale velmi přesné a vypadají být i kvalitní. Teď to musí 24h postát bez stahování oken. Zimáky sem nahodil taky, 16" mnooo vypadají jak vypadají, ale v zimě se na krásu nehledí. Foto později.

Instrukcja montażu owiewek HEKO | How to install wind deflectors  |  Více info

Instrukcja montażu owiewek HEKO. Więcej informacji na www.heko.pl

How to install wind deflectors - more information on www.wind-deflector.eu , www.winddeflectors.co, www.e-heko.com or www.wind-visors.com

2016-10-27 14:27:33

První reference na zimní Nokian WR A4 205/55 R16, rok stará DOT. Gumy funguji bez sebemenšího problému i při +12°C naprosto precizně dávají i rychlejší jízdu. První km, cesta 400km místy bylo i -1°C, celou dobu sucho. Při rychlostním průměru 100km/h byla spotřeba 9,8/100 (na dálnici po tankování sem měl pár desítek km rychl. průměr 139km/h a spotřebu 11,2/100) na zimáky myslím, že hodně dobrý. Směrová stabilita gum v tomto režimu a počasí je přímo fantastická Teď ještě jaké budou gumy ve skutečné zimě p.s. vzorek je 9mm

2016-10-27 15:10:23

biggest: Upřímně - tohle jsou, milý příteli, banality a viacmenej nezajímavé věci, za daných podmínek to zvládne devět a půl gumy z deseti. Rozhodující budou teploty kolem nuly a pořádné mokro na prochladlých silnicích a pak sníh či sněhová břečka.

2016-11-24 00:09:10

colommbo: tak milý příteli, funguje to i za podmínek co si psal a to i na dálnici při 150km/h prostě paráda. Tak ještě sníh a test bude kompletní. Jsou parádně tiché, zvýšení spotřeby sem nezaznamenal. Spíše možná i malinký pokles.

Jinak termostat, který hned od nákupu ohříval jen na 82°C byl zajímavý protože motor se na tuto teplotu dostal pekelně rychle a v pohodě ji držel, ovšem při teplotách pod nulu už interiér neprohřál podle představ. Takže následovala výměna, vyměnil sem originál za originál BorgWarner aneb Wahler 92/107°C samozřejmě vč. domečku a těsnění. A je to cajk, drží 92°C podle BC, takže spokojenost veliká. Cenovka 810,- czk. Výměna na 1 hodinu i se zkušební jízdou.

2016-12-07 21:31:20

Akorát sem překročil 174 tkm a užívám si jízdy. Aneb jak opravit alternátor co dobíjí 13.1V za 80,-czk

Ráno přijdu k autu, venku -9°C chci nastartovat a ozve se cvak cvak a je mi to jasné...

Napodruhé to kupodivu chytlo. V servisním menu koukám na číslo 13.1V což mi tedy radost neudělalo. Předchozí majitel tvrdil, že alternátor je po repasu. Po jízdě sem vzal baterii do tepla a zjistil, že má jen 12.1V namísto nejméně 12.6V. Dobil sem ji a 5h počkal. Po dobití měla 12.82V a po 5h stání 12.62V tak snad dobrý. Svorky okolo baterie na první pohled OK, jemný smirk, měděná pasta, po nastartování koukám na číslo 13,6V, nic moc - minimum je 13.8V. Takže pokus se startovacím kabelem, jeden konec na blok motoru a 2. konec na - pól baterie - šup a koukám na 14.2V, wou, tak tu je problém. Na skok do kšeftu pro 25 mm2 (140A) kabel + dvě měděná pocínovaná 8x25 očka, pájkou natavit dostatek cínu, prohřát nad plynovým vařičem, vsunout pořádně dovnitř a nechat vychladnout, plus test, že to fakt drží. Po montáži do auta, multimetr i servisní menu hlásí shodně 14.4V. V maximální zátěži (je zapnuté úplně vše co jde) napětí neklesne pod 14.2V jupííí. Pro tentokrát stála "oprava alternátoru", který nedobíjel asi 80,-czk :)

2016-12-07 21:57:24

biggest: Tohle upevnění kabelů do oček někdy dokáže pozlobit, přitom na první pohled či omak není zřejmé nic...

2016-12-07 22:13:54

colommbo: lepší než KO alternátor, no né? navíc léta praxe, nevím co se dává dnes, ale dříve měděné pásky, které i po létech vypadaly "jako nové" a když si za něj vzal tak zůstal v ruce. Nedělám si iluze o dnešních autech, takže toto byla první věc kterou sem kontroloval.

A aby nedošlo k omylu, neřešil sem stávající kabely kostry. Dal sem zcela nový. Přímo z motoru na baterii. Nemíním v této zimě hledat kde je problém. A hlavně na to momentálně nemám čas. Takto je to vyřešené taky přičemž to není bastl, což je pro mě důležité. A malý bonus je, že to o něco rychleji nastartuje, takže si šetřím i startér.

2016-12-08 20:24:03

tak a mám najeto 174 tkm což není žádné extra číslo, ale je to 12 tkm od nového oleje, počkám ještě pár dnů až bude 175 tkm a bude výměna motorového oleje a filtru oleje. Jaký budu používat se ještě rozhodnu. Viděl bych to na:

  • Yacco VX 1000 FAP 5W-40 - 890,-/5L
  • Millers Oils XF LongLife 5W-40 - 1218,-/5L
  • Millers Oils XF LongLife 5W-50 - 1437,-/5L

Nejde až tak o cenu jako spíše o parametry.

Splňují specifikaci a hlavně tam je 40 ne 30. Což vysloveně hledám.

No a M32 má původní stav a olej už je vyměněn, tak uvidíme co vydrží.

2016-12-08 20:27:39

Na zimáky nedám dopustit, vyjma neověřené životnosti a hlubokého sněhu jsou no.1 parádní gumy. Fungují skutečně skvěle. Což při jejich ceně označuji za výborný nákup.

2016-12-23 15:30:42

Vánoční dárečky dorazily: ostřikovače z Insignie :)

a trošku neplánovaně i vstřikovací lišta - občas má chybné zápaly a pak to po pár km padne do nouzáku s chybou: P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1), tak doufám, že je to ono Protože doteď tam nebylo nic.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6