Fórum - Téma


Biggiho stěhovák na 4 kolech s turbem


Fórum O vozech našich členů Biggiho stěhovák na 4 kolech s turbem


Diskuze o vozidlu

2005 Zafira B 2.0 VIN: W0L0AHM7552202310

2 fotek  |  17 servisních knížek  |  99 diskuzí  |  10.31 l/100 km

Výkon motoru 147 kW (200 PS) při 5400 ot./min. Točivý moment: 262 Nm (193 ft/lb) . Hmotnost 1 665 kg. Palivo benzín. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, Z20LER.

Vše sériové


1  2  3  4  5

2016-09-07 21:45:24

Dnes sem v jedne dedine dojel nejnovejsi Audi A4 2.0 TDI, na vyjezdu z dediny jsou kratke serpentinky - 3 zatacky z toho jedna prostredni vracecka. Kdyz me uvidel tak si asi rekl ze me ukaze jak mu to jede... ani nevim proc nahodne sem tam mel rezim SPORT. Tak sem vyzvu prijal jecelo mu to v tech zatackach, ztracel trakci... si rikam, aaach jo, je mi te skoro az lito. Zafča nic, sedela jak zasekana do asfaltu, ani kvik, ani esp nic. Hned za posledni zatackou sem ho sfouknul jak svicku ja Vam tak nemusim nic od fauVe Zafča mile prekvapila

2016-09-07 21:56:03

biggest: Je hezké, žes potlouk nafoukanýho koncerňáka, ale příště raději opatrně. Na takové a jim podobné je ze všeho nejlíp z vysoka se (víš, co...?)...

2016-09-07 22:13:02

colommbo: však jo. tam to bylo v lese, nikde nikdo... znam to tam a tak... dnes sem jel trasu kterou bezne jezdim vecer a v noci za 3,5-4,5h ovsem dnes pres den za 8h pri takovem provozu to je jen o uhajeni si vlastniho zivota a zdravi - takze 90km/h + tempomat a

edit: ted mi snad vyjde cas na nasazeni toho kitu sani. tak uvidim. dnes pres den v tom horku se ji uz moc nechtelo - jak se ohreje ten odlitek co prez nej jde vzduch tak je to jasna a citelna ztrata vykonu. je to par rozpaleny jak... kdo tohle vymyslel

2016-09-07 22:24:15

biggest: Horký vzduch do sání není dobrý, už aby byla ta krásná podzimní chladna a vlhka, motor je jak znovuzrozený...

2016-09-08 00:10:10

colommbo: vlhke a chladne rano, presne! a motor jede jako urvany, teda nektery... takovemu htp nepomuze ani NOS

2016-09-17 18:50:33

Akorát sem si udělal radost a na ebay koupil kůži na řadící páku, ta umělá eko-"kůže" mě leze krkem.

2016-09-17 20:19:25

A sání nakonec bude upravené víc než sem plánoval. Přibude i OCT, což má příznivý vliv na výkon a čistotu sání o kterou mi jde zejména. Už aby to bylo v kupě. Nakonec to řeším zcela jinak. Až to bude tak to i s fotkama popíšu podrobně.

2016-09-18 13:26:19

A zbrojime na zimu. Kola 7x16 original Opel.

2016-09-18 15:57:07

biggest: Ač jezdím raději pohodlnější patnáctky, tohle jsou nejkrásnější oplí 16" disky, taky je mám z Omči uložené...

2016-09-18 16:19:38

jedny z nejhezčích kol s logem . Ve velikosti 17" vypadají ještě lépe.

2016-09-18 16:52:06

Presne tak, fakt pekny kola a sranda je ze sou rovny, v originalnim laku, nepodreny a cena byla 2.900,- czk ted jeste Nokiany. Urcite to bude 205/55 R16 a zrejme padne volba na WR D3. Uvidim co bude v nabidce.

2016-09-18 18:19:14

biggest: Letní Nokian Line 205/65R15 Made in U.S.S.R. hodně velké zklamání, snad budeš mít se zimními větší štěstí...

2016-09-18 21:12:24

colommbo: dobré gumy na léto má Nokian jen jedny typ zG2 ostatní jsou průměr a spíše podprůměr, zejména na vodě. Trefil sem co? Měl sem Nokian Line - základní letní a ty na suchu ujdou a na vodě hrůza. Za to zG2 i s 1,5mm vzorkem velmi dobré a nové skvělé. Nokian pneu sem jezdil: W, W+, HKPL R, HKPL 7 a dodávkové WR C, které jako jediné nic moc - vlastnosti ujdou ale životnost špatný. na W sem najel 70tkm, na W+ 60tkm, HKPL 7 mají 45tkm a jeste 6mm dřív ztvrdnou než je ojedu a HKPL R - taky skvělý. Každá ta guma je určená na jiné podmínky. WR D3 vyhrávala dva roky test za testem v evropských podmínkách tzn. strocha sněhu, břečka, voda ap. HKPL řada je do vysloveně sněhu = na hory. Zimní Nokian je u mě TOP a jiný gumy už roky nesleduju. Letní kupuju jiný - co přijde.

2016-09-18 21:26:16

biggest: Trefa částečná - ano, jako nové dobré na suchu a slušné na mokru, ale už mírně sjeté na mokru katastrofa. A vydržely jednu a půl letní sezóny, necelých 20tis.km, asi vyrobené z lisované tmy... Nu což, přišel jsem v životě o víc než o jedny pitomé gumy...

2016-09-18 21:52:49

jj, to sedí přesně! Fakt špatný gumy i za mě.

2016-09-18 22:12:23

biggest: Nokian prý má dva výrobní závody, jeden ve Finsku a druhý v Rusku. Tyhle gumy se fakt nepovedly, nejhorší co jsem kdy na Omegách měl... Zimní jezdím momentálně Toyo SnowProx S943 195/65R15 (Made in Japan ), ale ještě se nedostaly pořádně na sníh, letos je čeká třetí pokus...

2016-09-21 08:29:31

Konecne se to zacina rysovat

2016-09-25 01:23:07

A je temer hotovo. Sani je predelane. Odlucovac oleje na odfuk z ventiloveho vika take osazeny. Zitra jeste musim prodlouzit kabelaz na vahu vzduchu a bude to top.

Tato uprava by mela predevsim na opravdu prohratem aute velmi citelnym zpusobem nesnizovat vykon. Ktery skutecne uvadal po plnem prohrati te litinove obludy co tam uz neni a to hlavne v parnych dnech. Odlucovac oleje by zase mel udrzet ciste sani a udajne by melo turbo diky tomu tlacit o az 0.2 bar vice. Nevim co je na tom pravdy ale vzduch s benzinem bude urcite lepe horet nez smeska olej vzduch benzin.

Jinak sem dal i nove silikonove koleno na odfuk z bloku do vent. vika, ta hadice byla dost bidna. A pritom sem sundal oba predni drzaky na vyndavani motoru z auta. Nevesly by se. A take sem zjistil ze trosicku prolina olej okolo vicka na dolevani oleje, takze jdu objednat O krouzek.

2016-10-07 23:38:36

Pár novinek na víkend.

A dalsi porce km za nama. Aktualne najeo 170tkm+ Auto slape jako hodinky a dela radost. Za odmenu sem mu koupil:

  • pravou kuzi na radicku
  • O krouzek tesneni vicka dolevani oleje
  • plastovou prichytku do kufru
  • drzak tycky predni kapoty

aj. vice: http://www.club-opel.com/...9/servisni-knizka#ev_4513

Z dalsich uprav premyslim o zmene puvodniho regulatoru tlaku v sani.

a) jestli koupit nahradu za original, ktera je podstatne spolehlivejsi - na mysli mam Forge http://www.fuelpumpsonlin...fira-fmdvk04d-27921-p.asp

b) a nebo jit rovnou o kus dal a namisto obtoku koupit zaslepku a do tlakove casti sani dat rovnou BOV konkretne DV26 + rovnou i kit sani vc. kolena sani. http://pumabuild.com/puma...info.php?products_id=1145 + http://www.ebay.com/itm/V...opHat-Black-/381669991380

s prvni verzi bych byl tissi a nenapadnejsi a urcite spolehlivejsi a take levnejsi. s druhou moznosti bych delal pri prerazeni ono obligatni tsssss + bych setril turbo + je to drazsi + je to podstatne komplexnejsi reseni pro dalsi upravy.

cas netlaci, premyslim :)

A objednal sem nove zimni Nokian WR A4 205/55 R16 91H - fakt se tesim. Vc. dopravy 7496,-czk viz. http://pneumatiky.heureka...ian-wr-a4-205-55-r16-91h/ nakonec sem uprednostnil dalnicni vlastnosti pred klasikou sipakem WR D4 uz jen kvuli mnozstvi snehu co posledni dobou pada. Neni nad smerovou stabilitu, miluju podelne drazky a pro auto s vykonem nad 200ps je to myslim lepsi reseni. Hlavne s ohledem na mista kde jezdim.

2016-10-08 08:48:57

biggest: Souhlasím, taky upřednostňuju směrové vlastnosti před záběrovými a tedy preferuju podélné drážky i u zimních gum. Tyhle Toyo letos čeká třetí zima, mno, "zima", uvidíme...


Odpovědět

1  2  3  4  5