Fórum - Téma


Biggiho stěhovák na 4 kolech s turbem


Fórum O vozech našich členů Biggiho stěhovák na 4 kolech s turbem


Diskuze o vozidlu

2005 Zafira B 2.0 VIN: W0L0AHM7552202310

2 fotek  |  17 servisních knížek  |  94 diskuzí  |  10.82 l/100 km

Výkon motoru 147 kW (200 PS) při 5400 ot./min. Točivý moment: 262 Nm (193 ft/lb) . Hmotnost 1 665 kg. Palivo benzín. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, Z20LER.

Vše sériové


1  2  3  4  5

2016-07-22 18:06:48

ondra01: tak potom aká značka kotúčov je najlepšia? (overená kvalita)

2016-07-22 21:43:58

libor95: jen o cislo vetsi nez mas. jina moznost neni. na Astru F 1.6i sem dal kotouce z 2.0i 16V. Ty jsou tlustsi s vetsim prumerem. Jedina nevyhoda je ze tam pak jde vetsinou i o cislo vetsi rafek :) Ale pri hmotnosti auta a vykonu ktery to ma uz je to ne neutahatelne ale urcite velmi dobre pouzitelne. Pri maximalni motorizaci a nemoznosti dani vetsich seriovych brzd daneho modelu smula... protoze kazde dalsi reseni je uz nepomerne drazsi.

2016-07-22 23:43:45

libor95: to se nedá jednoznačně říct. Zákazníci si své požadavky mohou při každé nové zakázce upravit, takže pokud nekoupíš přímo od výrobce, což ve valné většině nekoupíš, tak je to vždycky tak trochu sázka do loterie. Ale jestli chceš ode mne nějakou značku, tak třeba TRW, pod touto značkou jsem zatím nikdy žádný aušus nekoupil. Ale co není, může být... To by sis musel nechat kotouče přímo vyrobit na zakázku a dohlížet na to. To by tě vyšlo ale asi hodně draho

2016-07-25 19:46:00

Zafira mi dělá radost, včera sem se 100% níma brzdama odjel 400 km za 7,5/100. Dnes cestou zpet sem to zvednul na 8,7 ale vcera sem jel vecer, dnes pres den a navic sem stal ve dvou kolonach a hlavne se s tim podstatne mene mazlil super spotreba! Jen ty sedáky

2016-07-31 10:31:44

biggest: cau pane. Prosim te mam dotaz na tvuj motor 2.0Turbo. Vsude jsem cetl ze dost zere, ale tady vidim ze s nim jezdis v pohode do 10 litru a to nejezdis zrovna na spotrebu. A to jeste mas zafiru a ja chci koupit Astru GTC 2.0 turbo 200 koni. Nebo sem pak premyslel o te slabsi verzi 175k, ale o tyhle verzi nemuhu najit zadne info kolik bere. Tak nevim co zvolit, vsude me strasili ze to zere od 10 do 15 a podobne. Ze pry je nejlepsi vzit 1.6Turbo ze je to dobry kompromis mezi spotrebou a vykonem. Co myslis jaky mas na to nazor?

2016-07-31 14:53:24

wallas: https://www.spritmonitor....&gearing=1&exactmodel=gtc

Myslím že víc není třeba dodávat, jen snad, že kdo s tím bude jezdit za 15 litrů, je normální čuně

2016-07-31 18:47:40

ondra01: jasne diky

Nahodou nevis jestli jde predelat 1.6 turbo na lpg?

2016-07-31 19:19:47

wallas: Určitě půjde, jde všechno, když se chce ,ale pokud to jsou už přímovstřikové motory tak je nutné počítat i tak s nějakou menší spotřebou benzínu, aby se nezničily vstřiky, nastavuje se automaticky ještě přivstřik benzínu. Jinak si myslím, že by to neměl být problém. Záleží na typu motoru a plynařovi, potažmo pak jeho zkušenostech aby nenamontoval něco, co pak nebude fungovat.

2016-07-31 19:50:39

wallas: Ahoj, hele necha se s tim jet za 7,5 az 10,5 od pijanko pri dodrzeni rychlostnich limitu az po vyslovene sportovni svezeni. samozrejme se zafirou. u GTC musi byt spotreba logicky nize protoze Cx a hmotnost delaji sve. Ovsem pri spotrebe 10,5 ti ridicak pri bodovem systemu CR nevydrzi dlouho

Na druhou stranu, kdyz odhlednu od spolehlivosti, vydrze atp. A Potrovnam jen a pouze techniku: http://srovnani.katalog-a...1%5D=4587&ids%5B2%5D=2256 tak ja osobne bych sel asi do 1.6T - urcite to bude sterilnejsi ale...

Navic ja jezdim vyslovene delsi trasy. 90% cest je 300-400km v kuse. Zbytek mesto a couracky. Takze me ta spotreba leti dolu a neni uplne reprezentativni pro cloveka co jezdi 50/50 mesto/mimomesto. Na druhou stranu na predpis fakt nejezdim, tak se to dost mozna vyrovnava.

S GTC podle me klidne muzes jezdit i za 6,5 na jen trosku delsi cestu. Je to o 400kg lehci auto.

Prijemny rozhodovani preju.

2016-07-31 20:33:25

Fajn chlapy, ted jsem aspon o neco moudrejsi. Jelikoz chci dalsi auto predelat na lpg, tak to asi vyhraje 2.0 turbo. Taky myslim ze ta 1.6 turbo je primo vstrik. Ted jsem jeste zjistil ze ta gtc se delala na elektronickem podvozku IDS, coz je darda za opravu. Ale taky myslim ze by tam sli flaknout klasicke tlumice. Co myslite?

2016-07-31 20:57:39

wallas: Taky bych volil dvoulitr, ale jsem výšeobjemově postižený... A co se IDS týče, dle mého soudu "fláknout tam" klasické tlumiče asi jen tak nepůjde, bo to bude všecko datově provázané skrzevá stabilizační systém při jízdě...

2016-07-31 21:19:20

wallas: Když LPG tak urcite 2.0T tenhle motor nepotrebuje ani primaz ventilu pokud vim. 1.6T je 100% primovstrik, jinak by z nej nevyzdimali tolik vykonu, takze uspora provozu je podstatne mensi.

A IDS+? Clovece... v druhovyrobe stoji 1 ks tlumice 7.500,-czk tusim Sachs. Levne to neni, ale ta jizda Kdyz ma Zafira s timto systemem NEUTRALNI chovani at jedu v klidu a nebo tomu slapu po krku a zatacku dava tak ze kdejaky "sportak" nechape. A druhy opravdu dobry bonus je komfort tlumeni, je uzasny. Auto jede jako po kolejich, neskutecne dobra vec. Vyhodit to ven jde, ale proc to delat? Ano, je to elektronika a ta se kazi. Ovsem pokud jste clovek co dokaze ocenit skutecne dobre jizdni vlastnosti tak vyborna volba Navic tlacitko SPORT ktere pritvrdi tlumeni, ztuhne volant se kterym se najednou musi clovek "poprat", motor ktery reaguje podstatne ostreji. Jen skoda ze nenaroste vykon

2016-08-01 11:18:42

Chlapy diky za vase pripominky.

2016-08-02 12:09:17

Po vcerejsi nocni jizde: konecne sem se szil s autem a "mam ho v ruce" vcerejsi jizdou to vsechno dozralo. A me pocity? Cim dal lepsi Zacnu sedakama - ty me skutecne vadi z cehoz sem zklaman. Nevim proc ale boli kycle asi sem divnej Co se tyce motoru tak v "beznem" rezimu je to lehce letargicke, ale na klidnou jizdu naprosto dostacujici - porovnavam s C20LET (v Calibre) obrovskou roli zde ovsem hraje hmotnost, protoze rozdil je cca 300kg coz neni zanedbatelne cislo. Naopak rezim "SPORT" to uz je jina kava, reakce plynu briskni, volant tuhej a paradne komunikujici, podvozek projede zatacku stylem ze se mi tomu ani nechce verit, navic chovani auta je prisne neutralni coz u MPV je masakr! Normalne sem si chvilema rikal ze je to srovnatelny s BMW 3er

A spotreba 2.0 Turbo? Podle me je jednoduse skvela. U auta co ma 1665kg a tvar stehovaku/lednicky. Fuuu. Vcera sem jel 380km (v noci s nizkym provozem, coz ma jiste priznivy vliv) ale zase vice nez svizne, odjel sem to i s prestavkou za 4,5h s rychlostnim prumerem 92 km/h a spotrebou dle BC 9,6 l/100km. Pricemz sem se s tim fakt nemazlil. Ale aby nedoslo k omylu stylem brzda plyn nejezdim, mam rad rychlost ale i bezpeci a plynulost

2016-08-02 12:14:16

A zkusil sem si na 14 km ceste za kolik se da jet vyslovene na spotrebu. Cislo me dostalo do kolen. Natankoval sem plnou, pred barakem to chcipnul a ziral Ale narovinu? za dalsich 14km bych prisel o nervy

2016-08-02 14:02:28

biggest: taky jsem tam měl jednou takhle málo...po cca 100km a jen jednou Šíleně jsem se nudil Jinak jsem jezdil na benzín kolem 8 litrů zcela běžně, pokud jsem neletěl po dálnici. Ten tvůj motor je už Opel, nebo přestrojenej Saab jako to moje?

2016-08-14 20:51:17

Po opravach si jdu postupne delat i trosku radosti. Jako prvni bude toto: induction kit sání turbíny. Airbox z CDTi už mám. Tato úpravička údajně zvedne výkon o 12ps, což není hlavní důvod pořízení. Hlavní důvod je se zbavit toho litinového placatého blbince přes půl víka hlavy motoru

2016-08-25 22:04:25

Dnes došel silikon - induction kit sání, airbox z CDTi je doma už déle, chce to jen trochu času aby proběhla instalace. Těším se na prvních 12 koníků.

LPG STAG QBox Next Plus, nádrž 630x225 s plným středem 58 litrů, tedy s 80% budu tankovat cca 46 litrů, vstřiky Stag, zplyňovač KME Gold do 250kW (rezervička na ladění výkonu ) jede to parádně. Uvidíme co přinese čas. Tímto velice chválím pana Kánského z Hradce Králové z GasAuto a děkuji mu. Perfektní přístup i odvedená práce. Maximální spokojenost.

2016-08-27 15:24:36

Při dnešní sobotě sem se trochu nakrknul, ovšem sám na sebe protože sem zjistil, že sem ASI nezadal jednu spotřebu někdy během léta. Řešením je, komplet pomazání historie spotřeby s dosavadním průměrem 10/100 jen v benzínu a tedy s cenou cca 3,-Kč/km. A založil sem si evidenci novou už s LPG. Včera sem natankoval obě nádrže do plna a jdu na to znovu. Nezbývá než si dát jedno

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-08-27 23:52:36

Pěkně se to tu vyvíjí, jsem zvědav co všechno ještě potuníš. Kánský je znám, také jsme tam svého času jezdili na servis LPG....


Odpovědět

1  2  3  4  5