Fórum - Téma


Biggiho stěhovák na 4 kolech s turbem


Fórum O vozech našich členů Biggiho stěhovák na 4 kolech s turbem


Diskuze o vozidlu

2005 Zafira B 2.0 VIN: W0L0AHM7552202310

2 fotek  |  17 servisních knížek  |  94 diskuzí  |  10.82 l/100 km

Výkon motoru 147 kW (200 PS) při 5400 ot./min. Točivý moment: 262 Nm (193 ft/lb) . Hmotnost 1 665 kg. Palivo benzín. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, Z20LER.

Vše sériové


1  2  3  4  5

2016-07-05 09:11:17

Tak a mám doma koncový díl výfuku, původní je ještě OK (asi poskytnu na prodej). Sleduji tím dvě věci o které se podelím až bude i středový kus a nějaké to foto resp. video k tomu.

Mimo jiné sem si objednal i restriktor tlaku oleje na přívod do turbíny, modří důvod vědí... Bratru z DE za 27€ + 22€ posta a nebo za 17+9 liber z U.K. Druhá možnost vyhrála (v souctu cca 28€) i tak je to neskutečná paleta za jeden šroub "s dírkou" , ale co už. Když chci udržet fungl nové turbo při životě bez tekoucího oleje ze sebe sama... Tohle Adam fakt nezvladnul. Ovšem jediné skutečné řešení je hybrid z Courtenay za cca 1200€, ale to až tahle turbina klekne

2016-07-10 22:19:25

Taaak a "oil restrictor" aneb omezovac tlaku oleje pro turbo je nainstalovany. Prace na 20 min. i s hracickama okolo.

2016-07-13 17:44:16

Novy vyfuk nasazen. Podelim se o par poznatku. Jako prvni zminim puvodni vyfuk z dilny 'éberšpachru' osobne sem trosicku zklamany protoze 11 let od jejich firmy jednoduse povazuji za malou vydrz. Zde vsak me vytky konci. Konstrukce je dvouplastova. Stredova cast je 100% "tuningova" vec. Az se mi nechtelo verit ze original muze byt plne pruchozi! A rel. slusne utlumen. Koncovy dil na tom byl lepe se stavem jeste totiz neprofukuje a lze vesele pouzivat dal - pro me ale ne - nadrz lpg a tento dil dohromady proste nejdou. System koncoveho dilu popsat nemuzu, zda je pruchozi, prepazkovy, rezonancni nebo kombinace to netusim. Novy vyfuk sem resil individualne. Takze stred je plne pruchozi znacne vetsi nez original o neco tissi od fa Layting. Musim pochvalit pristup a solidni jednani. Zadni dil je lehoucky original GM urceni pro Astra H / Zafira B. Koncovkou je videt zadni stena vyfuku Ackoliv je vyfuk 'osizen' je to jen na oko. Vyfuk jako celek je tichy temer jako original. Hluk je vyssi jen nepatrne a v klidu muzu vozit mimino. Navic je vyhotoven z magnetickeho nerezu s deklarovanou zivotnosti 10 let, coz je deklarovana zivotnost i stredove casti. A tim jsme na zacatku... u zivotnosti. Ted par fotek. Dve s puvodnim stavem, pak jedna s demontovanym systemem a nakonec finalni reseni. Prumer trubek 60 mm. A ted proc sem toto vsechno podstupoval? Do zadni casti namisto rezervy se na puvodni reseni nevesla nadrz na LPG. Ted uz se vejde toroid 630 x 220 mm.

2016-07-13 20:24:05

A dnes sem Zirafe dal i novy vzduchovy filtr a nove svicky. Samozrejme NGK konkrétně ZFR5F, jine svicky uz leta jednoduse neuznavam. Coz je dost smutne hlavne smerem ke znacce Bosch.

2016-07-13 21:24:33

biggest: Znalci tvrdí, že jsou tři kategorie zapalovacích svíček. Třetí kategorie jsou zapalovací svíčky, druhou kategorií jsou NGK a první kategorii tvoří Iridium Power od Denso...

2016-07-14 10:20:06

colommbo: Ahoj, to je možný, ale tohle bude do konce měsíce valit na LPG a tam je jednoduše nemám vyzkoušený, navíc cena není lidová a pro LPG se to musí měnit častěji, takže v tomhle případě zůstanu věren po léta vyzkoušenému

esit: pro zasmání: ráno skočím do auta, nastartuju a kouká na mě vánoční stromeček... ESP, Servis, IDS+ atd. Si říkám a je to tu posralo se něco na CDC, prší, ochladilo se - je to jasný. No a pak si říkám, včera si dělal svíčky a... nezapojil sem konektor od AFM = váhy vzduchu. Takže sem to zapojil a hned utíkal pro NTB a pomazal chyby. Fuu

2016-07-14 10:29:43

Fotecky kokpitu :)

2016-07-18 17:10:20

Dnes nové přední brzdy - kotouče, desky a repase třemnů - pístky, gumičky, těsnění, vodítka - prostě kompletní předek. Kotouče s deskama od BREMBO. A tím opravy po nákupu končí. Teď už jen LPG a doladit k obrazu svému.

2016-07-19 09:02:58

Ja nevim, co mate vsichni s tim BREMBO Vsak je to snad nejhorsi blato z toho "lepsiho" co se da koupit. 3x zabrzdeni v dalnicni rychlosti a kotouce v hajzlu. Pokud si teda nekoupil ty "opravdove" ale to by te stalo jako polovina ceny auta... .

2016-07-19 22:52:30

ondra01: njn, ja ac rychly jezdec, tak brzdy moc nepouzivam a pokud tak kratce a intenzivne... aneb me fungujou z teto tridy produkce je to asi uplne fuk. jinej zase nadava na ate a ja zase na feroda a pilenga :) to si asi nevyberes.

2016-07-20 12:29:02

biggest: taky na brzdy moc nejezdím a všichni mě zdržujou Brzdí jenom srab Vepředu mám ještě původní kotouče i s deskama..zatím drží a nekopou, ale plánuju je vyměnit taky a spíš bych se přiklonil k TRW, ty jsem kupoval dozadu, protože původní byly spíš víc zrezlý, než obržděný a nelíbily se mi VC dokáže pěkně rozpálit i kotouče vzadu, na rozdíl od jiných aut, kde skoro zadek nebrzdí a zatím bez problému drží. Dopředu je pak dám asi už taky.

Brembo kupoval brácha na E39 a je fakt, že za tím tahal vozejk s dalším autem, ale po čtvrt roce a cca 10tkm šly dolu, protože se to při brždění už nedalo vydržet a to není jezdec stylu brzda-plyn, navíc s vozejkem max 80-90km/h. Pak kamarád na Oct I to samé, ten jezdí zase hodně rovinky a dálnice, tomu vydržely cca ty samé kilometry...no, taknějak jsme se shodli na tom, že tohle Brembo už nikdy Tak snad ti vydrží dýl no...

2016-07-20 12:43:47

biggest: Nebolo by lacnejšie kúpiť nový voz? Tie výmeny čo si robil, to už máš zarobené na nový voz...... Teraz tam dáš LPG a po rozpustení karbónu vo vani na na valcoch môžeš pokračovať vo výmenách pistov, krúžkov, ložiskách...... Fakt si si kupoval auto na opravu? Tak to si prvý ktorého poznám.

2016-07-21 15:20:15

ondra01: Nestraš! doufám, že vydrží.

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-07-21 22:19:47

Můžu potvrdit že TRW je velmi dobrá volba v brzdách v daném cenovém pásmu, používám je také. Třeba o zimmermanech jsem už slyšel, že praskají a žerou obložení....

Zato velmi dobré jsou Jurid a Textar.

2016-07-21 23:19:57

A máte niekto skúsenosti s kotúčami BOSCH? Lebo som ich kúpil do svojej insignie predné kotúče 321mm priemer + bosch dosky

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-07-22 00:03:32

libor95: Bosch asi jako brembo.... Cena odpovídá tomu co kupujete....

2016-07-22 00:12:03

Tak neviem keď sa bavíme o cena čo som pozeral Vami odporúčané TRW 321mm (+-50€/kus) sú ešte lacnejšie jak Bosch, ktoré som kupoval tak potom cenou to asi nebude, samozrejme nemám žiadne konkrétne kotúče odskúšané takže sa nemôžem k tomuto vyjadriť,skúsil som tieto bosch uvidíme koľko vydržia, pekný večer prajem

2016-07-22 09:02:17

libor95: a myslite si ze bosch ty kotouce vyrabi? pochybuji! vsadim boty ze je to preprodej od brembo nebo ate a nebo pilenga (italie) - bezny jev v dnesni dobe. uz i Lemforder preprodava Jinak kamarad bosch brzdy pouziva a nestezuje si. ja na Astru F koupil kotouce+desky od feroda a najelo to 1500 km a pak takove vibrace ze... brembo me tam vydrzelo 4 roky tj. 200 tkm vcera je otec menil protoze zcela ojete a nevibrujici. a ted babo rad. jedna z hlavnich pricin casteho vibrovani je nedostatecne ocisteni dosedacich ploch na nabojich. pak staci par tkm a je vymalovano. to same je ne presne nalisovani / prelisovani loziska naboje kola... vyoseni naboje a tim i kotouce vuci brzdici a muzes menit jak na bezicim pase... kazde jedno osazeni kotouce by se melo zkontrolovat uchylkomerem. kdo to dnes dela?

2016-07-22 09:09:05

Tak znova sa potvrdilo 100 ľudí, 100chuti, niekto má dobré skúsenosti s bosch, iný s ferodo, ďalší ate atď, a zase niekomu sadnú dobre Ate a nesadnu napríklad bosch tak hneď napíše, že bosch sú zlé kotúče, spravil by som to isté keby tieto bosch vydržia málo, tak určite by som ich nekupoval znova, to je normálna vec

2016-07-22 17:56:53

biggest: žádný přeprodej od Brembo...tyhle kotouče se vyrábí u nás v Hradci K. a nebo kdesi v Polsku a je to fuk, jestli Bosch, Brembo, Febi... . Takže výsledná kvalita je jen a vždy podle toho, co si který zákazník řekne do zakázky a pak to prodá pod obchodní značkou, třeba Brembo.


Odpovědět

1  2  3  4  5