Fórum - Téma


benzinove palivove cerpadlo Zafira z18xe


Fórum Zafira A benzinove palivove cerpadlo Zafira z18xe

Informace o modelu: Opel Zafira A


1  2

2012-10-18 19:17:39

Dobry den, mohu poprosit o info ohledne palivoveho cerpadla na benzin? Kde presne je umisteno (v nadrzi?) a odkud je k nemu nejlepsi pristup? Pod sedackama a tapecirnugem jsem ho nenasel. Moc dekuji za odpoved.

2012-10-18 19:26:04

Tumáš, příteli, ale čtení to nebude asi moc veselé... http://www.club-opel.com/...select=12950#message12950

2012-10-18 19:56:57

Moc dekuji za rychlou odpoved. No moc potesujici to neni. Mam podezreni, ze me vynechava cerpadlo pa cca 30-40 km auto chcipne pocklam 2-3 minuty a opet mohu nastartovat. Uz probehlo na tomhle aute za poslednich par mesicu snad vse. Od opravy ECU, vymena otacek klikovky, vaha vzduchu,zapalovaci lista, relatka na cerpadlo a spianni ecu. Byl jsem v oplackem servise i v neoplackem a nikde si uz nevedi rady. Dnes jsme se vratil z nemecka kde opravovali ecu a cele auto prosli jedine co je uz v podezreni tak cerpadlo. No to sundani nadrze bude peknej ose*. Jeste me napadlo, jestli by to nemohlo delat odvzdusnovani nadrze a nebo ten selenoid na vypary (carbon filter) u motoru za vzduchovym filtrm. Co myslis?

2012-10-18 20:02:09

KDyz ted na to koukam , ja to snad vezmu otvirakem na konzervy zvrchu

2012-10-18 20:05:20

Připozacpané odvzdušnění nádrže může dělat taky pěknou paseku... Čímž jsi mě přivedl na myšlénku zkusit víčko nahradit provizorně nějakým "špuntem" schválně málo těsnícím anebo s nějakým otvůrkem a zkusit jezdit, jestli by to nepřestalo, pak je to celkem jasné...

2012-10-18 20:17:51

Zitra zkusim. Chtel jsem na zkousku pripojit na svorky cerpadla a na relatko led diody a pri chcipnuti sledovat zda se chyba nevyskytuje nekde v kabelazi. Kazdopadne poreferuji jak to dopadlo a jdu se psychicky pripravovat na ten porod. Jeste jednou dekuji.

2012-10-18 20:22:00

Na porod je ještě čas, zkus špunt a uvidíš...

2012-10-19 10:03:48

Nám to auto dělalo taky a problém byl ve víčku od nádrže!Bylo tam nějaké čínské,které neodvětrávalo!Nádrž se po ujetí několika desítek kilometrů podtlakem úplně zdeformovala.(Zjistili to náhodou,když daváli po zkušební jízdě auto na hever.)Po vyměně víčka zatím žirafa šlape,cca. 4000 km.Jen mi ještě doporučili nemít nikdy po půlku nádrže.Pokud by to nepomohlo,pak mi v servisu řekli,že bude potřeba vyměnit to palivové čerpadlo....

2012-10-28 18:50:49

tak to bude asi tim cerpadlem Jsem domluveny s autoklempirem na vyriznuti diry v podlaze a pak udelat viko. Poreferuji jak to dopadlo.

2012-10-29 07:27:29

Vždyt schodit nádrž není takovej problém a dělat kvůli tomu díru do podlahy v autě které tam má mechanismus sklápění sedadel je myslím složitější jak tu nádrž vyndat nehledě že nevím jak chcete trefit místo kde díru udělat.

2012-11-18 00:46:44

Tak konečně byl cas. Dira udelat nesla, mechanizmus tam zadny neni ale podlaha je dvojita a bylo by to pracne. Ovsem sundat nadze nebylo jednodcuhe. Musel se uriznou vyfuk (zarezla priruba) lanko od brzdy, srouby na trmenu u nadrze take zarezle. No nakonec cerpadlo vymeneno. V nadrzi bylo hromada bordelu i za tim molitanovym filtrem. Velke kusy jako by od barvy . Nadrz zpet, zavarit vyfuk.... Silena prace. Idiot, ktery tohle vymyslel by zaslouzil pres drzku. Snad jsem tim odstranil problem. Pokud ne, tak uz fakt nevim. Zatim ujeto 40 km bez chcipnuti tak uvidime.

2012-11-18 09:37:28

nochápu tvoje rozčarování ale kdyby mechanik co měnil výfuk a použil pastu tak by jsi ho rozdělal kdyby někdo dělal udržbu a mazal mechanický části šla ručka povolit šrouby na třmenech nádrže tak to je bohužel smůla ale jinak gratulace za popis problému a že jsi to zmáknul.

2012-11-23 07:43:35

Takže problém nevyřešen , po cca 75km opět motor zhasl. 2 minuty počkat a sel hned nastartovat. Už fakt nevím co a nikdo v okolí si už také neví rady. Asi tomuhle autu začnu říkat Hitlerova pomsta. Ještě mě napadá že je špatná zapalovací lišta z výroby, kterou jsem měnil zhruba v červenci. Nemá někdo na půjčení nebo odzkoušení z okolí Pardubic HK?

2012-11-23 08:17:21

No. Tak to budeš muset ovšem začít trochu jinak se závadou. Sem jsi napsal otázku na benz čerpadlo stím že jsis byl jistý asi že je špatné jak ted píšeš nevyřešilo to čerpadlo. čerpadlo se dá zkoušet Diagem, lišta taktéž stejně jako mraky věcí v autě jen někdo od té diagnostiky musí chtít víc než jen výčet závad. Takže čím tato závada vznikla?? není to po nějakém zásahu? (i banalním) jak se projevuje? jen za tepla nebo i za studena nebo kdykoliv?? předchází ji nějaké projevy?? Co ve chvíli zdechnutí ukaže diag??

2012-11-23 20:03:34

No prave ze na cerpadlo to ukazovalo podle techniku z nemecka(www.ecu.de). Cela story je spise na telefon nez to tu psat. Rad klidne zavolam, klidne i prijedu jen kdyz se prijde na to co s tim. V zadnem servise si nevedeli rady i opel servis. Ted se projevuje tak, ze motor chcipne nenadale nic tomu nepredchazi, pote nejde 2 minuty nastartovat, nejde tlak z cerpadla pak po 2 minutach cca nastartuje. Jinak motor slape jak hodinky, byl jsme dokonce s tim i v nemecku kde to prolezli a na nic neprisli. Chytnu se kazdeho stebla. Predem dekuji

2012-11-23 20:13:34

a ti technici z německa to měli na diag?? Co jim to psalo (kod chyby) acopak ti řekli technici v opelu.

2012-11-23 20:19:45

jj na diag a chybove kody? zadne, nic, nikde nic, vse v poradku. ujel sem 5 km od servisu a chcip nic v historii

2012-11-23 20:30:00

Tak jak dospěli k pal čerpadlu?? Pal čerpadlo je akční člen který umí závadu zapsat.

2012-11-23 20:36:16

Nevim jak u ktereho auta, ale zde je napajeni 2 draty 12v. Z ridici jednotky vycte jen po relatko. Okruh od relatka k cerpadlu neni pry mereny. Na cerpadlo upozornil, kdyz ho zapinal pres diagnostiku a vydavalo podle neho spatny zvuk. Coz po vyndani a vyzkouseni s novym byla pravda, futra v cerpadle byla vybehana. Relatka na spianni cerpadla a spinani ridici jednotky taky nova.

2012-11-23 21:32:08

hmm, zajímavá dedukce. No ovšem rozepsat se ti to nechce a když píšeš že tolik servisů se v tom štouralo a nikdo nic tak je to asi rozbitý nějak speciálně a tak nevím co ti na to mám vlastně napsat mno hmmm csss pfff, měřený přes dva dráty není ale testovatelný je a pokud někdo mění čerpadlo pro jeho zvuk tak je to dost zajímavý ahlavně na 85% zbytečný těch 15% je tam pro důvod kdy už není schopno dát požadovaný tlak (ale to se neprojevuje tím co jsi psal) Takže asi by jsi měl začít zjištovat od píky. Zdroj problému je kde?? takže vylučovací metoda Pal soustava elektrická, pal soustava mechanicka,zapalovací soustava elektrická,zapalovací soustava mechanická, zavada motoru mechanická (už i toto jsem zažil) zavadana motoru v čidlech a snímačích. a dle toho kde bude chyba pokračovat měřením dle předepsaných hodnot.


Odpovědět

1  2