Fórum - Téma


Benzin nádrž


Fórum Vectra B Benzin nádrž

Informace o modelu: Opel Vectra B



2016-03-06 20:50:13

Zdravím všechny chlapy chci se zeptat mám menší problém s benzínem když natankuji do plná tak mi ručička od nádrže ukáže plnou když nastartuji a ujedu kilometr nebo 4 km a vypnu motor a na druhý den nebo ten den opět nastartuji tak ručička neukáže stejnou hodnotu a ukáže pokaždy min nevím čím by to bylo a pak to nestoupne akorát je to stejný nevím proč diky za rady jedna se o auto 1.8 85kW kombi

2016-03-06 20:57:49

to je logický, jestli ti ta 1.8 žere jako kamarádovi, tak ti to bude ukazovat po každé méně a méně

2016-03-06 21:04:45

marekhruska: Tak je to vždycky.Nemusíš ani nastartovat.Stačí si s vozem vzadu pohoupat a ručička klesne.Také když

budeš znova přilévat palivo,tak se tam opět něco vejde.Zkus popřemýšlet proč?

2016-03-06 21:09:08

2016-03-06 21:12:45

Spotřeba je 6-7litru je to zmereny myslím ji ze bude asi plovák špatněj jinak nevím proč

qpc
petr
2016-03-06 21:15:10

ucpané odvetrání nádrže,muze tam být bublina...nebo deformovaná nádrž..

2016-03-06 21:21:44

Deformovana nádrž není asi to vypadá na tu bublinku v nádrži skusim to ovzdusnit a uvidím jestli to pomůže

2016-03-07 13:30:43

marekhruska: Tak malá spotřeba? Moje vectra 1,6 74KW si vezme 9 litru jak prd

2016-03-08 07:37:20

luke020: Ouha,,,těžká noha,,,já s 1,6 jezdil za 6-7l,,po potkanovi jsem dal 1,8,,,a jezdím 7-8l,,,a to ji nešetřím,,,klidně i trojku na 130 když potřebuju,,

2016-03-08 14:14:41

investorm: Mám tedy kombíka. Právě že s tím jezdím jak duchodce vubec to nehoním a otačky max 2000 a řadím. Jezdil jsem za 8l ale po výměně filtru pal. to žere víc a pod 9l se nedostanu

Venca49  
Václav
2016-03-08 19:16:04

luke020: Myslíš,že důchodci auto nehoní,to by ses divil.Já motor točím,nemá cenu ho trápit.Vesměs to jsou otáčkové motory a těm se loudání nelíbí.

2016-03-08 19:33:02

luke020: "...jezdím jak duchodce vubec to nehoním a otačky max 2000 a řadím..."

To neděláš dobře, Jaromíre, takhle se se čtyřventilovou technikou nejezdí...

2016-03-08 19:41:31

colommbo: já to auto mám 4 měsíce a tak nějak se seznamuji.Tak, že je lepší ho trošku točit a možná bude spotřeba menší.Do kolika ho třeba vytočíte než řadíte pánové?

2016-03-08 21:45:43

zdravím,pánové já teda nevím,ale k tomu prvnímu dotazu,když já natankuju až po hrdlo a ujedu 4 km a pak nastartuju až druhý den,tak mi ručička rozhodně neklesne,to by ta 1.8 musela mít spotřebu jak T815.Ta trubka k nádrži ma minimálně objem 4 litry,takže by musel ujet aspoň 50km ne-li víc aby se ta ručička pohla.A k druhému dotazu od Luke020,sdílím stejný názor jako Venca69 a Colommbo,benzíňák je na otáčky stavěný,takže se nebát tomu přitnout klidně na 3 i 3.5 tis.,jinak ten motor zleniví,mám to odzkoušené na jiných motorech.Samozřejmě né hned po studeném startu,vodník se potřebuje zahřát

Venca49  
Václav
2016-03-08 21:54:47

renegate.74: Pozor na to tankování až po hrdlo.Odděláš si odvzdušnění nádrže a uhlíkový filtr.Pak se budeš divit,že máš nádrž vcůclou.

2016-03-08 22:08:13

luke020: zdravím,s benzíňákem je to asi takhle,když má max otáčky 7 tis. měl by tahat asi už od 18 set.Když budeš řadit nahoru při 2500 spadnou tak na 2000 to jsou otáčky tak na rovinky nebo min. stoupání.Já s 1.8 řadím v rozmezí 2500-3500,3500 v kopcích.Taky záleží na poměru zdvihu a vrtání motoru,ale to je jiná kapitola.Prostě to musíš vypozorovat.Každopádně jezdit pod otáčkama nemá smysl,trápíš motor,ničíš svíčky a spotřeba je mnohdy vyšší.

2016-03-08 22:22:27

venca49: no já až po hrdlo netankuju já jezdím na LPG mně by se ten benzín proměnil ve vodu než bych tu nádrž vyjel,ale s tou nádobkou s aktivním uhlím mám svou zkušenost a to velmi nepříjemnou,pořád se chystám k tomu že tu přidám téma ohledně tady toho,protože ta nádobka to je taky pěkná lumpárna ze strany konstruktérů i když oni počítají vlastně s tím že člověk odepíše auto nejpozději po 6ti letech.Mimochodem s tou nádobkou je problém spíš když je auto už příliš staré,díky benzínovým výparúm se v ní totiž rozleptá molitan mezi kterým je to aktivní uhlí o zrnitosti cca 2mm.A průser nastává tehdy když se to uhlíčko dostane přes el.mag ventil a sání až do motoru.To je pak spolu s olejem a benzínem jak brusná pasta a pěkně to pak vyšlehá,ventily,ventilová sedla,těsnění dříků ventilů a samozřejmě i válce a pístní kroužky.To je teprv maso,a pak se člověk může divit kde se mu bere profuk zplodin z klikové skříně a víka vačkových hřídelů.Samozřejmě prvním příznakem že je ta nádobka v pr...i,je právě onen podtlak či přetlak v nádrži.Podtlak v zimě a přetlak v létě.

2016-03-09 15:55:39

renegate.74: Zkusím to teda točit a uvidím jaká bude spotřeba


Odpovědět