Fórum - Téma


Baterka


Fórum Insignia Baterka

Informace o modelu: Opel Insignia

Diskuze o vozidlu

2011 Insignia 2.0

2 fotek  |  23 diskuzí  |  1 otázek

Výkon motoru 118 kW (160 PS) . Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 956 ccm (119 cui), Řadový, A20DTH.



2016-06-01 09:27:19

Zdravím, asi pred týždňom som dal do mojej insignie novú baterku Varta 80AH 740a, keď mi ju tam dávali ju merali mala 12,7 čisto nová teraz asi po necelých dvoch týždňoch som bol zmerať baterku a mala už len 12,34 a písalo - "dobrá, ale dobít", neviete čím to môže byť? Môže to byť aj tým, že chodím na aute krátke trate do 20km max a nechodím každý deň, niekedy auto stoji aj deň - dva a baterka sa nestíha dobíjať?

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-06-01 09:34:56

libor95: Zcela určitě, zde je na zváženou, jak se trasa projeví i na ostatních částech vozu. Na naftu je 20 km dost málo, vše trpí.......

2016-06-16 09:24:46

Včera po 4,5 roku mojej Klaudii doslúžila baterka origoš Varta. 75Ah. Teraz som jej objednal čínu 100Ah 850A. To bude rachot. Odišla lebo som jazdil 1x týždenne cca 3 km, a tak musela odísť. Chcelo by to udržiavacu nabíjačku, problém je v tom že parkujem na ulici.

2016-06-16 09:27:34

jen aby nebyl nechtěný hukot kvůli té číně

2016-06-16 09:32:01

mirpie: Čína má najlepšie výrobky, ešte ani raz ma nesklamala. Poctivá komunistická práca. Zato Poľské šmejdy tie ma sklamali vždy, hej.

2016-06-16 09:42:23

jean: v insignii origos Varta? Ja som mal originál baterku v insignii GM

2016-06-16 09:47:55

libor95: jeto presne tak ako hovoríš Varta GM

2016-06-16 10:10:53

Takú som mal aj ja, ale kúpil som Varta 80ah 740a, ale ľutujem, že som nekúpil Varta 77ah 780a alebo nejakú EXIDE

2016-06-16 11:27:51

libor95: jeden šmejd varta som vyhodil, z mojej strany som nevidel rozumné kupovať znova šmejd.

2016-06-20 19:50:16

Je tam 100Ah. Presne vošla do otvoru na baterku. Ale už sa nedá upevniť. Ani vrchný kryt nejde zaklepnúť lebo je vyššia. Úplne vyplnila otvor pre baterku. Teraz už len vykúmať jak ju uchytiť a o čo ju uchytiť.

2016-06-20 21:17:00

jean: Kdybys pořídil normální (ve smyslu co tam má rozměrově být) akumulátor, nemusel bys řešit, jak jej upevnit, čím větší neznamená vždy tím lepší.

Když jsem koupil tuhle Omču, byla v ní Varta Blue Dynamic 72Ah ale už dosluhující, při stání přes pracovní týden neudržela kapacitu pro nastartování, musel jsem ji vždy dobít. Koupil jsem novou opět Vartu Silver Dynamic 74Ah 750A (stejných rozměrů ), ale tu starou mi bylo líto vyhodit, tož jsem ji nabídl kamošovi do jeho Citroenu ZX 1.9D, s nímž jezdí denně do práce a zpět (cca 12 + 12km.) Psal se květen 2009 a v jeho autě funguje dodnes, podobně jako ta moje 74Ah (za sedm let jsem ji asi třikrát jen preventivně připojil na nabíječku a zapnul rekondiční program. Společnost Varta má slogan "Namontuj a zapomeň!" a za mě osobně mohu její výrobky jen doporučit.

2016-06-20 21:43:46

colommbo: súhlasím stebou a som tiež zástancom- do auta len takú batériu čo tam patrí. 29 rokov som tak činil, chcel som skúsiť niečo nové a oslobodiť sa zo starých zažitých koľají. A tak som Klaudii dopriaľ.

Pravdepodobne spodok baterky budem musieť nastriekať montážnou penou, lebo nestojí rovne. Potom ju nejakými remencami previažem.

2016-06-20 21:53:10

Podľa mňa do. Insignie by bola táto batéria naj a je aj cenovo prijateľná, Varta Silver Dynamic 12V, 77Ah, 780A

2016-06-20 23:03:32

jean: Právě (maximální) rozměry akumulátoru byly v mém případě při výběru kritériem nikoli nevýznamným.

2016-06-21 17:36:15

Tak už viem prečo sa hýbala baterka do strán, lebo som mal pod ňou pások z prackou kovovou čo patrí na + pól a vlastne drží baterku na vodičovej strane. No som to ja trúba. Kľudne kupujte 100Ah baterky, vojdú tam, aspoň tá moja vošla. To že sa nedá uchytiť vrchný kryt, to je len chyba krásy. Asi si tam dám gumu z pavúka.

2016-10-24 17:01:46

Dnes som zmeral tú vytiahnutú starú baterku. Keď som ju vytiahol, dobil som ju pre zvedavosť. Potom som na ňu zabudol a dnes mala 11,29V. Nechcem ju ešte vyhodiť, tak robím na nej pokus. Kúpil som panel solárny, regulátor napätia pripojil diodu aby sa prúd v noci keď nieje slnko nevracal naspäť a nevybýjal sa. A pripojil som to na baterku. V prepočte reálne by to malo 8 hodín denne dávať 0,5A. Takže baterka by sa mala dobiť za cca 20 dní. pýtate sa načo to? No keď to bude fungovať, strčím to do zapalovača a panel pohodím na sedačku. Nemusím mať strach, že nenaštartujem v zime ak málo jazdím.....

Venca49  
Václav
2016-10-24 22:11:30

jean: Jenom si dej bacha abys nevyhořel.Baterie musí být pevně upevněná.Již jsem viděl několik kapot na Oplech propálených a ohořelých od kontaktů větších,nebo vyšších baterek.

Navíc větší kapacita baterie potřebuje delší čas nabíjení,nebo větším proudem.Teoreticky desetinou kapacity po dobu deseti hodin.Mám obavu,že při krátkých vzdálenostech to bude ještě horší na dobití než ta originální.Ten panel je na kolik voltů, Dává alespoň 13 až 14V? Jestli jen 12V tak to je málo.Navíc to bude lákat zloděje.

2016-10-24 22:19:51

jean: Do zapalovace ti to bude k prdu. Jakmile auto zamknes, vsechny veci uvnitr se vypinaji,odpojuji, i zasuvka zapalovace.


Odpovědět