Fórum - Téma


B2000 2.5TD rozsvěceni kontrolky emisí


Fórum Omega B B2000 2.5TD rozsvěceni kontrolky emisí

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2013-02-27 19:20:20

Zdravim. Omega B2000 r.v.2000 2.5 TD

Problem: studeny motor,pri jizde pokazde kdyz sundam nohu z plynu abych preradil,tak se rozsviti a zase zhasne(cca1sekunda) kontrolka rizeni motoru nebo co to je( oranzovy motorek).ze se rozveci mi tak nevadi,ale pokud zaradim rychle a chci pridam plyn jeste nez zhasne,tak je to jako by motor chcipnul a nastokocil setrvacnosti(takovej cuk,blbe se to popisuje) motor pritom nezhasne.pokud pustim plyn,zaradim,pockam az kontrolka zhasne,tak se nic nedeje,jedu dal.dela to jen nez se motor ohreje,pak je klid.

reseni: ????????

diky

2013-02-27 19:38:10

Je to kontrolka emisí motoru. Kontrolka elektroniky (řízení) motoru je oranžový symbol autíčka s klíčem.

bad64  
2013-02-27 19:39:21

řešení: zajet někam na diagnostiku.

2013-02-28 10:03:52

dela me to toky ale jen v zime nebo kdyz je hodne venku vlhko, pak jak se motor ohreje uz je klid, nekdo zde psal ze je problem u naftoveho cerpadla ale spis to vidim na vlhkost ktera se vytrati po ohrati motoru...

2013-02-28 17:05:44

může to být i zanesený katalizátor mě to taky dělalo a pak byl klid

2013-02-28 20:08:30

jde to vyndat a nejak necim vycistit,nebo koupit novy?

2013-02-28 21:48:23

já sem tam dal novej ale vičistit to jsem nikdy neslyšel povolíš dvě matky u turba a pak na přírubě uprostřed auta dole jsou taky dva šrouby

2013-05-04 21:52:17

aafect: no tak úplně to samé mám já také

B2000 2.5td

přesně popsáno.

2013-05-05 08:44:16

Zdravim měl jsem uplně stejny problém a bylo to vstrikovaci čerpadlo.

2013-05-05 10:15:41

henk:

2013-05-05 13:27:59

vlastík: jo jo bohužel rok jsem spekuloval a zkoušel egr, ridici vstrik, podavaci cerpadlo, vyndat kat. Pak jsem se potkal nahodou z panem který vstrikovaci čerpadla delal a ten mi řekl že na 90% procent předřena nejaka klapka v čerpadle . Tak jsem koupil z bourane omegy repasovane čerpadlo a je klid. To jsem s tim byl minimalně u pěti lidi co se tim zabivaji a všichni akorát kroutili hlavou proč čerpadlo když to teple chytalo na drnc jelo to normalně.

2013-05-05 16:41:25

henk: no to mne to studené taky jde na drc,ale když je to na teplotě,co to už nežhaví,ale ještě to není moc teplé.Tak to je doba

2013-05-08 15:14:56

Já mám ten samý problém.. Diagnostika vyblila "málo paliva", chyba 64 tuším. Takže prej načatá el.hlava čerpadla.. Ale kdyby to bylo něčím jinym, nezlobil bych se

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-05-08 20:21:50

To jste na tom ještě "dobře", když jsem měl blahé paměti také omu s 2.5 td tak jsem se postupně dostal do stejné situace jako teď Vy. Měl jsem najeto cca 285 tisíc, o dalších dest tisíc to začínalo být zajímavější. Studené starty naprosto bez problémů dokonce i při - 32°C v zimě na horách ale nastartovat omu při provozní teplotě motoru 87°C po cca 5ti minutách od vypnutí běhu motoru bylo nemožné. Startér točil jako blázen, žhavení žhavilo jako divé a po chvilce startování se rozsvěcela kontrolka o které píšete. Prostě motor ani zaboha nešlo nastartovat. Jediná možnost byla otevřít kapotu a jít někam na tři hodiny očumovat a počkat až vystydne. Pak opět start na drc a frrrr pryč. Protože mě to už dost rozčilovalo, vyzkoušel jsem bezva metodu a odjížděl hned po její aplikaci na čerpadlo. Zajímá Vás ona metoda??

2013-05-08 22:09:19

Jasně že jo

2013-05-08 22:19:53

kopejda: Předpokládám, že jsi polil vstřikovací čerpadlo studenou vodou anebo na něj naházel sníh...

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-05-08 22:34:52

colommbo: Bingo, vozil jsem 10ti litrový kanystr s vodou a když to bylo v háji, tak jsem ochlazoval hliníkovou hlavu čerpadla touto léčebnou kůrou

Pak jsem zjišťoval co a jak a kolik a nakonec omu prodal na hory a koupil tu co mám teď.

2013-05-08 22:40:13

kopejda: Neboj, to není z mojí hlavy, jen jsem to už někde taky četl a teď jsem si náhodou vzpomněl...

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-05-09 12:38:19

colommbo: JJ však už jsem to tady někde psal

2013-05-10 12:06:03

No ale to, co popisuješ je řešení při teplém motoru. Ale otázka byla na studenej motor a problikávání kontrolky. Má to tak aafect, já a ještě pár lidí. A řešení na toto je teda nějaké nebo ne? Nebo jen repas čerpadla? Jde třeba nějak opravit nebo vyměnit jen tu el. hlavu?


Odpovědět

1  2