Fórum - Téma


Automat na omegu zlobí


Fórum Omega B Automat na omegu zlobí

Informace o modelu: Opel Omega B



2008-02-19 19:27:32

Měl jsem málo oleje v automatu na 2,5 td a uvařil jsem to na Ukrajině.

Vyčistil jsem vanu od pilin a sutě z lamel vyhodil jsem textil z filtru , nalil jsem obyčejnou hydrauliku z bagru a dojel jsem domů 2000 km.Přestalo to řadit. Dalo se rozjed jen a D + uzávěrka. Od 30km/hod to řadí normálně 2,3,D. pod 30 km to vyskočí a zas jen D+uz.Vyměnil jsem druhou starší převodovku a je to totéž.

2x jsem měnil čerstvý olej i filtr.Použil jsem ovladací panely sté mé původní převodovky, a je to stejné.Prověřil jsem všechny eletrické součástky uvnitř a nic.Kombinuji ale už mě nic nenapadá.Kdo poradí . odměním.

2008-02-19 21:28:58

Mam stejný vůz a můžu doporučit www://autoservis-kosik.cz Nevím odkud jsi. Tenhle člověk je z Pardubic.

2008-02-21 12:00:47

Nechci malovat čerta na zeď, teď jsem to psal i jinde. S kamarádem jsme si kdysi koupili Omegy v automatech. Pak nás někdo varoval že vydrží tak 200 tisíc. A fakt - mně se rozsypala na 198 tis. a kamarádovi na 220 tis. Provizorní oprava (= výměna poškozených dílů za relativně dobré u firmy co to dělá a měla tyhle díly skladem) stála 25.000,- a jezdilo to cca 10 tisíc km a zase porucha. Kvalitní oprava, resp. repase prý stojí kolem 70 tisíc. Omegu mám rád, ale s automatem mi už nesmí do baráku, i když je to komfort...

2008-02-21 12:06:05

No tak to mě celkem děsí, mám 2,5 DT z 2002 s automatem, bohužel nevím, kolik to má nalítáno, rozhodně tam bude stočenej tachometr, ale odhaduju tak skoro 300 a řadí to bezproblémů. Nevíte někdo, jestli při faceliftu řešili i aut. převodovky?

2008-02-21 14:14:21

Mám možná trošku štěstí,ale moje megy 2,5 td v automatu je stále v poho a to mám najeto 240000. Kupoval jsem ji když měla 70000. Je pravda, že se k ní chovám slušně,ale už se mnou projela celou evropu a nikde mě nenechala. Je to kočár.

2008-02-21 14:22:16

Myslím že je to určitě i o tom jak se k autu člověk chová. Někdo říká "vždyť to na to musí být stavěný", ale každý zařazení, každý vytočení motoru atd. se na životnosti čehokoliv projeví. Každá součástka je konstruovaná na určité namáhání ale i na určitý počet "pracovních" cyklů (to se počítá v miliónech) a někdy se to vyčerpá dřív a někdy později .

2008-05-23 04:55:29

Ahoj hale kámo tak to máš dost vázný problém jelikž se jedná o automat poloelktronický tak jsi podle fšeho zadřel soupátka a oprava pokud ji neseženeš levně je dost nerentabilní.Měl jsem automat a bohužel jsem ho dal radši pa jelikož sehnat dobrý by dalo secsakra práce a musel by se ti vrakáč zaručit že maká a druhá věc pokud to máš na Omě od roku výroby4/94 tak by jsi musel ještě na servis na vymáznutí chyby v kompu jelikož si to pamatuje a v rámci ochrany převodovky ti to jináč nepustí.Bejt tebou udělal bych si rozpočet co tě nakonec výjde levněji jestli automat a nebo překopat na manuál mě vyšel levněji manuál.

2008-05-23 11:48:20

Obavam se že tim postupem co jsi udělal jsi ji zabil, jinak k těm automatu ten co je v omeze je ještě jeden ze stracych poctivych automatu mam namysli i omegy 94 - ale i když každej mysli že olej na vždy a podobně tak nějaka ta peče tomu neubliži jako každych 60tis km kontrolovat olej, vyměnit filtr, a samozřejmě se k tomu chovat slušně a tak jak se ma pak to vydrži hodně dlouho a bez poblemu ale chce to děla kontroly vše starne i ty těsněni, simerinky a podobně pak muže proejkat olej sniži se hladina automat jde do kytek ale jinak pokud se o to pečuje a majitel e k tomu chova jak ma tak neni jedinej duvod aby to odešlo.

2008-05-27 04:45:28

Jasán souhlasím s Paczqo 60 tis je prevence a 90 předpis dle instrukci se olej zkontroluje popř doleje a mění se filtr osobně sem narazil pouze na origoš za cca 2000.Když sem svůj tak neuváženě popravil tak jsem i do něj mrknul a nejspíš když si to budeš dělat sám je ve vaně takové kolečko je to magnet a podud bude jak ježek tak je něco určo špatně a jel bych s tím do servisu.

2008-05-27 12:17:11

No hoši já nevím, mám dvojí osobní zkušenost s tím, že jak po cca 200-250.000km začne automat blbnout, je to jeho konec, jen se to zhoršuje a výměna oleje a filtru nic moc nepomohla a repase z použitých dílů za 25.000,- pomohla jen na chvíli. Přeju ať máte víc štěstí, já už automat nechci ani vidět - teda ten od Opela...

2008-05-27 12:31:22

Ja automatama jezdim celej život kvuli zdravotimu stavu a nejen od opela ale od vice značek a osobně automaty co jsou v opelu, bmw, mercedesech a amerikach jsou nej mam namysli to co ma omega třeba ne žadnej easytronic a dalši tronicy, spravně jsi dodal i to jak se k tomu kdo chova pokud to někdo toči, jezdi furt na kickdown, rad hrabe a prostě motor vytoči a narve tam rychlost nebo ze zpatečky hodi hned rychlost aniž by uplně zastavil tak souhlas ta převodovka to nema rada a odejde a bohužel většina lidi co maji omegy (nido nebrete osobně) takhle s automatama jezdi je to levne vykone auto a tak je to netrapi když se to poděla, ja i když mam 218 kobyl tak si jezdim v klidu žadnej strech spěchania tak a kickdown doopravdy jen vijimečně a vim že ta převodovka tim netrpi jak bych to začal trochu mordovat zařve jako každa jina. Moje bejvala oma B 2.0 16v automat měla skutečnych 3/4 mega najeto a automat furt pohoda ano dělal se olej a simerink na kardanu jelikož olej sakl ale to bylo par korun za opravu a nikdy předtim dělanej automat nebyl i na olej se kašlalo.

2008-05-27 13:21:53

no tak to nevím nejezdil jsem s tím takhle jak jsi psal spíš lážo plážo akorát občas rychle a popravil jsem ji až svoji blbostí a to že sem roztahoval kamaráda ale jináč byla super

2008-05-27 13:34:01

No já jsem spíš spotřebový jezdec a jezdím hodně piánko, co taky chtít od kombajnu 2.5TDS, adrenalín si užiju na motorce. Když se mi to rozsypalo, v HK v ACM, kde měli už asi 15 rozebraných převodovek, mi řekli že kolem těch 200 tisíc km se to stává. Tak jsem to řekl kamarádovi se stejným autem, smál se mi, ale během pár měsíců se mu na 220 tisících rozsypala taky. Je fakt, že auta byla koupená ojetá, nevím jak s tím kdo jezdil předtím, já hned po koupi olej s filtrem v převodovce vyměnil ale jak tam byl dlouho ten předtím, to nevím. Taky to mohlo mít stočené km. Ale 2 auta s různým původem a dva stejné případy - to není náhoda..

2008-05-27 14:20:14

Vim že 250tis km je pro většinu automatu takova rozhodujici čast života třeba u hondy je tohle samozřejmost 250tis km a konec ale většinou než se poděla totalně začne na nich byt znat že nejsou fit byva to tim že paka jde z tuha z Pčka vyřadit na rychlost, při jizdě znatelne kopance a dalši projevy, většinou se vyhodi do nouzoveho režimu a tak podobně jentak sama z ničeho nic neexne a pravě u ojeteho auta nikdo nepozna jak se k tomu kdo choval a vzhledem k tomu že většina lidi ma vsugerovano že automat se neudržuje tak potom mužeš koupit auto sebelip to udržovat ale pokud nemaš servisku kde to bude doložene tak je to risk protože bejvalej majitel mohl byt čuně. dalši kapitolou jsou automaty ve spojeni s dieselem protože co jsem se bavil se znamym kterej se tomu věnue hodně tak řikal že u nafty dokud neni motor ohřatej řadit jen stupen 2 a Dčko vubec než se ohřeje jelikož ta převodovka na Dčko si chce vyřadit co nejvejš a k tomu chce otačky což se studenym dieselem neni moc ok a v idealnich otačkach studeny nafty to furt řadi sem a tam, samozřejmě nevim co je na tom pravdy nikdy jsme naftu neměl jen pišu co mi bylo řečeno.

2008-05-27 20:53:48

Dostal jsem radu.Ten ovladací panel , který je na převodovce spřažen s táhlem ovládání přepoutěcího pístu , má šlicovou díru a prý se to má vyzkoušet přenastavit.Měl jsem to v OL na PC ale tam jim ukázalo , že je to vše vpořádku. Rádce mi vysvětlil, že to neukáže chybu ,ale je to asi blbě nastaveno, nebo zanešeno bordelem a nespínáto tak jak by mělo.Jelikož jsem použil ten původní panel, když na tédruhé nebyl tak to bude asi ono.Napíšu jak to dopadlo. BOB

2008-08-12 22:00:11

Ashman:

Mám takový problém s Omegou Caravan MV6.Problém spočívá s automatem.Jedu po dálnici,chci předjed,sešlápnu plyn k podlaze a na displeji počítače se oběví porucha aut.převodovky.zajedu ke krajnici a když se chci rozjed.tak se rozjíždím ne na 1st. ale na 3.st. tak jako v zimě,když zmáčknu vločku spínače na středním panelu.Když ale vypnu zapalování,tak je vše v pohodě.Tento problém se jeví náhodně.Děkuji za radu případně servis okolo Kolína.

2008-08-13 07:37:13

Přepina se ti to do nouzaku takže muže byt jen malo oleje nebo zasviněnej olej ale taky nějaka součastka v okoli kolina ti moc neporadim ale v hk je na tohle dobra firma ACM

2008-08-13 10:56:57

No přeju Ti aby to nebylo nic vážného, ale když se mi - i kamarádovi - kdysi automat začal sypat, projevovalo se to taky tak nějak. Navíc to třeba odmítalo zařadit vyšší stupeň atd.


Odpovědět