Fórum - Téma


Atsra H 1,7 CDTI 81kW nebo 1,4 16V prosím o radu


Fórum Astra H Atsra H 1,7 CDTI 81kW nebo 1,4 16V prosím o radu

Informace o modelu: Opel Astra H


1  2

2014-01-28 08:46:01

Dobrý den, s manželem se chystáme kupovat auto a padla nám do oka Astra H , jedna je kombi rok 2008, 1,7 CDTI 81 kW najeto 148tis km, je to teda dovoz z německa, ale v nabídce ji má autorizovaný dealer Opel tady v čr. Je po prvním majiteli, servisní knížka, a druhá je hatchback taky 2008 rok, 1,4 16V 66kW 127tis. km taky po prvním majiteli, kpupeno v čr a taky v nabídce u dealera opel případně tam mají ještě tu stejnou ale v kombiku z roku 2006 a 200tis km sice je za 79 000,- taky první majitel, nehavarované, servisované v opelu, ale tady už mám trochu obavy že už to má přece jen najeto celkem dost. Budeme jezdit převážně po praze, jednou za dva týdny dálnice Praha - Brno a zpátky. Poradíte prosím co je lepší? Nějaké rady a zkušenosti? Děkuji Lucka

2014-01-28 10:11:54

150 tis na 6 let starý auto... nenechte se vysmát , i když to bude mít servisku i s prověřením , nevěřte tomu.

Ty auta mají přes 200 všechny. A ty z DE 100%.(Ono na tom až tak nesejde , jde o údržbu jako takovou )

Jestli budete jezdit cukačky po praze tak jedině benzína.

S dieslem na tyhle pojížďky co ušetříte na palivu , dvojnásobně zaplatíte na údžbě !

2014-01-28 10:20:39

bre@thlless: právě se mi to zdálo taky dost málo. My právě teď máme Pssata B5 1.TDI a je to katastrofa pořád nějakej problém, má teda najeto skoro 300tis km, takže už mám i celkem obavy jít do nafty. Problém je v tom že co jsem teď pročítala nějaký diskuze tak ty benzíny taky nějak nechválili, tak to už člověk pak neví co koupit. Ale to je tak u každýho auta asi. Ale díky za radu, spíš bude řešit teda ten benzín

2014-01-28 10:26:13

lucka_lucka: Stále nejméně poruchový jsou 1.8 benzín a to vpodstatě v jakýmkoli Opelu.

2014-01-28 10:28:35

bre@thlless: OK, díky za info

2014-01-28 12:20:34

lucka_lucka: Jsem sice odjakživa pravověrný petrolhead, ale nejen proto bych taky doporučoval koukat spíš po benzínu (motory 1.8 dobrý), při nájezdu 150tis.km a výš a uvažovaném režimu ježdění to u ojetého auta bude přecjen trochu menší sázka do loterie...

2014-01-28 12:27:17

colommbo: Děkuju, akorát spíš asi budem volit ten menší obsah nejspíš ten 1.4 16V , těch 1.8 jsem ani moc nenašla a ta spotřeba bude asi taky vyšší. Tak snad to nebude špatná volba

2014-01-28 12:31:42

pokud passat B5 1,9 tdi má furt něaký problém tak ten už má 650000km jelikož cca s 300tis km se sem vozili :-D jinak motory 1,7cdti vcelku fungujou ale jak už je vyskoušeno ten common rail nemá nejdelší životnost a vstřiky též ne a oprava bývá nakladná proto po skončení mých vozu s rotačními čerpadly bude bud nějaký američan s cumminsem nebo evropský džaponský korejský beneli.

2014-01-28 12:35:28

varianta 14 vás zežere je to slabej motor do velkýho auta a pov ručení bude taky skoro stejný najděte 1,8 . 14 a 16 se vyhněte.

2014-01-28 12:38:26

hansdob: Díky, no asi bude mít o něco víc ale původní majitel byl v čr, ale je fakt že u těch km člověk nikd neví, je to rok 98 , takže už je prostě starej, musí pryč.

2014-01-28 12:39:57

hansdob: myslíte že i na ten hatchback je slabej?

qpc
petr
2014-01-28 14:03:28

s plnym autem slabej je,pokud jezdíte na výlet,plně to postačuje..a jak je výše,pokud víceméně cukání po městě,tak benzinovou variantu..

2014-01-28 14:06:48

qpc: Tak my v podstatě jezdíme jen ve dvou, a žádný těžký náklady taky nevozíme, většinou to bude ježdění po městě a tak jednou za 14 dní Praha-Brno . Máte někdo zkušenost s reálnou spotřebou u té 1.4?

2014-01-28 20:44:50

lucka_lucka: Jak tu hovoří všichni. Benzín žere, ale na opravách je levnější. Kolik toho najedeš ročně a jak dlouho si to chceš nechat. Mám Astru 1,7 CDTI, rok po koupi budu měnit Dvouhmotový setrvačník, možná i spojku a šacuju to tak okolo 15 000,- Kč. (a to je hodně levný) Mám tam ještě nějaký další problém okolo turba, (nevyřešený) který bude asi taky něco stát. Žere to cca 6,5 litru na sto

Rozvody měním u každého auta, + 5 500,- Kč (ale to bude u benzínu skoro stejný)

Ostatní musíš udržovat u každého auta. A to nemluvím o filtru pevných částic.(zase prachy)

Hoď si to na papír a asi ti vyjde benzín.

Mrki

2014-01-28 20:50:15

lucka_lucka: A to jsem zapoměl. Dvouhmotový setrvačník odchází průměrně okolo dvousettisíc km a filtr DPF (a to ta astra už asi bude mít) je podle toho, kde to auto jezdilo (dálnice, nebo město?) a kdo s tím jezdil. (ale to spolu vlastně souvisí)

Mrki

2014-01-28 21:03:08

sedlacek.m@centrum.cz: Jestli se nepletu, tož DPF se začal montovat zhruba s příchodem ZafB, tedy někdy 2005-2006, tož v Astře z r. 2008 na 99% bude... A je to pěkný svinstvo!

2014-01-28 21:08:46

colommbo: Já ho v v té své (caravan) r.v.2006 nemám.

Ale v téhle bude, jak říkáš, na 99%

Mrki

2014-01-28 21:11:46

sedlacek.m@centrum.cz: Měl by tam být (A17DTJ)

http://www.opel-infos.de/modelle/astra_hcar.html

2014-01-28 21:31:00

colommbo: Jo,.... němci jsou neomylní

A to je o důvod víc, proč benzín.

Mrki

2014-01-29 08:06:50

sedlacek.m@centrum.cz: Děkuju za odpověď, no najedeme tak cca 15tis km ročně, většinou je to fakt město, teď budeme občas jezdit asi tak 2x za měsíc dálnice praha - brno a zpátky, ale jinak to bude fakt spíš to město. A nechat si to chceme tak asi 2 roky pak by jsme chtěli koupit nový ale zatím nejsou finance a Passat je teď každou chvíli v servisu tak se ho chceme za včas zbavit. Čekáme rodinu a potřebujem mít aspoň trochu jistotu že auto bude jezdit e ne že bude každou chvíli v servisu.


Odpovědět

1  2