Fórum - Téma


Astra K - názory, zkušenosti


Fórum Astra K Astra K - názory, zkušenosti

Informace o modelu: Opel Astra K



2016-10-14 12:56:25

Zdravím všechny. Rád bych rozjel diskuzi na toto téma. Do současnosti jsem měl (a ještě mám) jako služební vozidlo Škoda Octavia(2013). S tímto autem jsem již dlouho nespokojený a konečně jsem dostal souhlas se změnou značky. Mám možnost výběru z několika značek a to: VW, Škoda, Seat, Citroen, Peugeot, Renault, Ford a Opel. Astra se mi v současnosti velice líbí a co jsem četl recenze, vychází mi na ní jenom samá chvála. Rád bych tedy od Vás získal nějaké zkušenosti a názory načerpané přímo z provozu. Ročně najedu cca. 45 tis. km, takže v autě trávím opravdu hodně času. Sice nejsem fanouškem diselových motorů, no na moje naježděné kilometry dává smysl, navíc to bude služební a nemusím si tak lámat hlavu se spolehlivostí této technologie. Zvažuji tedy výbavu Dynamic nebo Inovation s motorem 1,6 CDTI 100 kw AT.

Budu vděčný za každý příspěvek.

2016-10-14 14:00:50

Nooo, dobrá volba. Zatím teda. Uvidíme, co se vyvrbí za pár let. Jak to vše bude fungovat, ale Astru můžu doporučit. Je svižná, dobře se v ní jezdí, pohodlná. Vyšší výbava bude určo ještě lepší(sedačky,...) Na dlouhé a časté cesty je to ok. Jako firemní káru bych ji bral taky

2016-10-14 14:16:38

Když nevezmeš 1,4 benzín (92 nebo 110kw), tak uděláš určitě dobře...ale jednačtyřku s turbem nebrat....sám ho mám, a motor cuká okolo 3-tisíc otáček). Jinak je auto super.

2016-10-14 14:42:32

Moc děkuji za první příspěvky. Jsem veliký fanda do aut a velmi mi záleží na výběru. Přeci jen ji budu mít 4 roky. Je v tom autě ticho?? To je jedna z největších výtek vůči Octavii, tam je rámus od pneumatik, motoru a aerohluku a na dálnici nejsem schopen telefonovat. Také mě mrzí, že v Astře nejde kombinace automatu s motorem 118 kw. A netušíte jestli jsou lepší sedačky sport v Dynamic výbavě nebo v Inovation???

Nabídli mi ještě v práci Superba, ale to je absolutní hrůza a opět velmi hlučný podvozek, zadní náprava při přejezdu příčných nerovností bouchá jak v kovárně a palubka je z oktávky. Prostě k smíchu.

Jaký máte vy pocit z podvozku u Astry???

2016-10-14 14:43:24

šroubek88: A to myslíš, že je to cukání u všech nebo je to jen vada kusu, zkoušel si reklamaci???

2016-10-14 15:07:32

S odhlučněním jsem spokojen.....po upgradu software (u nově objednaných aut už je z výroby) mi funguje i android auto, a to je pak uplně jiná liga, handsfree a všechno funguje....

Si ho někde vyzkoušej ne?

2016-10-14 15:49:05

šroubek88: To jo, vyzkouším, ale víš jak to je. Když si sedneš do nového auta na 15 min., tak se nestihneš na všechno zaměřit. Proto potřebuji info od někoho, kdo s tím jezdí déle.

Jakou má ta tvoje 1,4T spotřebu??

2016-10-17 11:52:31

Zdravím budu brzy majitelem nové Astry konkrétně 1,4 92kw dynamic ale co jsem zatím tady zjistil ,tak mají byt nějaké problémy s 1,4 škubání nebo něco takového je to opravdu tak vážné ,jde to nějak odstranit popř. je to chyba jenom v sw jednotky?

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-10-17 16:10:26

taosek: Že to někomu škube, neplatí pro všechny paušálně, buď v klidu. Jinak se to řeší se servisem v garanci. Jak se to má celé v příspěvku výše, nevíme....

Teplicak: Při takovém nájezdu za rok, bude mít autí na konci najeto cca k 180 tisíc km.....

Tady bych rozhodně zvážil variantu s větším objemem motoru než přešponovaná 1.6 CDTi se 100kW.

Stará 1.9 CDTi s 88kw by to vydržela 100%, jak je na tom nová jednotka, nikdo asi neřekne. Osobně buď přikoupit záruku na celou dobu "prnájmu" nebo sáhnout po větším motoru, tedy jestli je k dispozici 2.0 CDTi s AT, oproti 1.6 to bude úplně jiné svezení.....

2016-10-17 17:16:22

kopejda: Zdar, je to tak, vždy mám plánovaný 180.000 km a právě jsem překročil 150 tis u Oktávky taky s 1,6 TDI (77 kw). Motor to vydržel, ale já jsem to málem nevydržel, protože to je krám, jakej svět neviděl....

Nevím o tom, že by astra nabízela 2,0 CDTi, pro AT mají právě jen tuto motorizaci 1,6 CDTI 100 kw. Chtěl jsem to biturbo 118 kW, ale je jen v kombinaci s manuálem... Žel bohu...

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-10-17 17:51:31

teplicak: Aha, tak to jsem nezjišťoval..... U Astry je 1.6 CDTi maximum v naftě.... Co k tomu řáct, že....... To Astra H s 1.9 CDTi 110kW ..... Holt nová doba, a jsme zase u toho.....

2016-10-17 18:52:00

kopejda: co jsem se díval na foru tak to vypadá na pěkný globální průser zvažuji pokud nazískám nějaké nové informace ,že odstoupím od smlouvy mam zaplacenou zálohu 40000 ,- ale pokud to dělá tohle jak píší ostatní ,tak tohle rozhodně nechci.

2016-10-17 21:31:02

mnooo Astra 1.6i turbo se 147kW (200ps) fuuuu, kolik km to najede? nebo 1.4i turbo 110kW a nebo hvezda vsech hvezd 1.6cdti biturbo se 118kW wou, no neber to. Mozna to najede i 150tkm bez poruchy o cemz silne pochybuji. Z tohodle zacnou sakra rychle couvat. Vyhoneny to je primo neskutecne. Pred par lety sem si rikal kam to speje kdyz z 1.9cdti vyzdimali pres 100kW, dnes to ma kdejaka 1.6 jenze uz nikde nepisou ze je to mimojine diky piezo vstrikovacum, ktere jaksi nelze repasovat a cena noveho je o "kapanek" vyssi nez sice vysokotlakeho lec konvencniho vstriku, ktery se da rozebrat a opravit.

Ja sem tak rad za pouhych 147kW ve 2.0i turbo

2016-10-21 16:56:26

biggest: Ahoj, to co říkáš (píšeš) je velmi zpátečnické. Někdo si dokonce myslí, že za downsizing může Evropská Unie, no o takových lidech se nebudu ani vyjadřovat. Pravda je taková, že je to přirozená evoluce. Se snižováním objemu (a tedy velikosti) dochází také ke snižování hmotnosti, což je naprosto zásadní veličina v automobilovém průmyslu. Vývoj technologie a přesnost výroby a hlavně kvalita materiálu to naprosto bezproblémů umožňuje. Mám velmi dobrého kamaráda, který tedy pracuje ve Škodovce (no tuto značku nemám zrovna v oblibě) a je v oddělední vývoje motorů. Vždy, když se s ním o tom bavím, tak je vidět jak je z podobných názorů otrávený a podrážděný. On sám si je jistý, že dnešní motory o objemech 1,0 nebo 1,2 dopované turbem vydrží min. 250 až 300 tis. km, přičemž následně postačí menší obměna dílů a motor je připravený znovu na podobný výkon. Z toho jasně vyplývá, že není se čeho bát a hurá na silnice...

2016-10-21 21:13:18

teplicak: NESMYSL Zajdi si do servisů a optej se na výdrž turbín (např. vw) 1.2i. Zcela běžně nedají ani 70tkm! Ano, uznávám, často to jsou firmení honěná auta atp. Ale tohle by se u 1.8i atmo NESTALO. Uznávám JEDINOU výhodu downsizingu: úspora hmotnosti na přední nápravě. Jinak NULA, ostatní jsou jen a pouze zápory. A toto je co? http://www.club-opel.com/...z-soumrak-downsizingu-145

2016-10-21 21:50:46

biggest: Tak tohle jsem už samozřejmě četl a taky hromadu dalších nesmyslných článků. Jsou to jenom fabulace nespokojenců, kteří se bojí nových věcí a sází na tzv. jistotu. Je to úplně stejné, jako když mi dnes moje matka tvrdí, jak dříve pračka vydržela 20 let a dneska jen 5. Akorát jaksi pozapomněla, že každý víkend byl u nás opravář. Pokud se budeš opravdu ptát v servisech, tak zjistíš, že 90% potíží mají diselové motory a jen 10% benzínové, přitom se nových vozidel prodá 47% dieselových a 53% benzínových. Turba u benzínových motorů mají jen velmi nízkou závadovost. Důkazem buď 1.0 Ecoboost od Forda, který to dává i do Mondea. Jedno takové auto máme ve firmě, kolega s ním jezdí 20 tis. ročně, r.v. 2013 a porucha žádná.


Odpovědět