Fórum - Téma


Astra J 2014 sedan - rozšíření náprav


Fórum Astra J Astra J 2014 sedan - rozšíření náprav

Informace o modelu: Opel Astra J


1  2  3  4

bad64  
2014-10-16 18:32:17

venca49: Dal jsem členovi pepac týden zaracha za urážení a porušování pravidel clubu,které jsem mu odeslal v SZ a pokud bude urážet může dostat ban na delší dobu.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-10-17 00:54:36

qpc: Podle profilu to vypadá na foukanou 1.6 .......

qpc
petr
2014-10-17 08:20:48

majitel je asi taky ,,foukanej,,..

dle mého,pokud to má vypadat i držet na silnici,tak jak jsem psal ,širší kola,jiné ET a nemusí nic podložkovat..

2014-10-21 20:01:43

qpc: Ahoj,ne já nejsem ani závodník a ani nechci vylepšovat stabilitu,jde mi jen o perfektní vzhled!! I když dvoulitrový motor z astry OPC(280ps), nebo dvoulitr 250ps z insignie bych v tom víc uvítal a dokonce i 2,8l (325ps) z insignie OPC bych bral všemi 10ti,pokud by ho tam montovali- víš zkoušel jsem to ukecat i přímo u opla,ale bohužel bez úspěchu.Jenže to auto se mi vzhledově fakt moc líbí,tak jsem se musel spokojit jen s tím nejlepším co do toho montují ve výrobě Ahoj Pepa

qpc
petr
2014-10-21 20:21:41

když změníš tedy stejnou šířku ráfku kontra třeb ao 2cm jiné ET,nemusíš podložkovat..

Velda  
Laďa
2014-10-21 20:34:28

qpc: Ahoj. Mám jen takovou doplňující informaci k tvé radě. Ve velkém TP máš napsány disky, jaké můžeš pro daný vůz použít. A máš tam také uvedeny hodnoty ET. Když použije jiné, může se stát, že bude mít problém na STK.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-10-21 21:51:50

pepapc: Jediné řešení je toto a podobná alternativa, jen je potřeba zjistit jakou to má ze zadní strany velikost díry a jaké osazení čouhá ven proti disku......

http://www.podlozky-pod-k...fty-1ks/description#anch1

2014-10-21 21:56:13

pepapc: Pořídil sis (asi) nové auto, které se ti velmi líbí (ano, AJ v sedanu je opravdu hezká), s přemotorovanou jednašestkou. Na tvém místě, Pepo, bych byl rád, že auto (zatím) jezdí a víc než kolům (a jak s nimi auto vypadá) bych věnoval pozornost kupř. převodovce, máš problematický šestikvalt (což možná ani netušíš)...

http://www.club-opel.com/...select=77397#message77397

2014-10-21 21:58:28

kopejda: Tazatel chce vpředu MAX. 15mm na každou stranu a takové podložky na štefty se nedělají, protože by (předpokládám) neměly středící kroužek...

2014-10-21 23:16:11

colommbo: Ahoj Jirko, mám na Zafce taky štěfty. Sám jsem čuměl jak péro z gauče (pro mě návrat do doby Š120), ale má to své výhody při nasazování kola. Při představě, že to 17", 225/50 držím v jedné ruce a hledám díry na šrouby mě děsí.

Hold změna je život...

2014-10-21 23:18:21

veselik: Tazatel má dokonce disky 8x19...

qpc
petr
2014-10-22 07:43:43

velda: však pro kontrolu na STK by měl nasazeny ty disky , co má ted nicméně řada kola má vyznačené ET třeba zezadu a tudíž není moc přístupná, měl jsem na aute ledacos a technik vždy kouknul na rozměry pneu, ET nehledal nikdy....Pokud teda pneu souhlasila.Obyčejně má taky ET nějaký rozsah,takže třeba 39-42 atd...

2014-10-22 09:05:40

colommbo: Jasně,ten opel je nový a mám tam šestikvalt (jestli je problémový to opravdu netuším!),jenže já jsem opravdu pečlivka a nikdy v životě jsem žádné auto nešidil na olejích,takže to snad bude v pohodě,ale dík za radu!

2014-10-22 09:26:35

kopejda: Ahoj, o těch podložkách vím,navíc mi je (odkaz) včera poslal Jirka. Průměr díry je 70,1mm,osazení je 12 mm a délka šteftů od náboje ven je 32 mm. Takže i při 20tce podložce (které chci dát na zadek),mi ještě přesahuje 12 mm šteftů!! Jenže v těch kolech jsou mezi dírama trojůhelníkové prohlubně(díry),které jsem do dloubky neměřil,ale odhaduji,že by těch 12mm mohly mít a tím pádem bych na zadku nic neřešil a dal tam ty 20tky. Ale co předek?? Vidíš něco jiného,než přelisovat štefty za delší?? Zdraví Pepa

2014-10-22 09:29:46

veselik: Taky jsem čučel jako ty a nic jiného mě nenapadlo než škodovky

2014-10-22 11:27:29

pepapc: O nějakém přelisování šteftů (o této úvaze jsi mi psal do SZ, ale do vlákna jsem to nezmiňoval, chtěl jsem to nechat na tobě) bych s ohledem na záruku ani neuvažoval, brachu...

2014-10-22 12:17:19

colommbo: Jasně,máš pravdu a to je ten hlavní problém, jak to celé šikovně udělat Takže to vypadá a asi i je dost složité. Zdraví Pepa

2014-10-22 12:43:49

colommbo: Takhle to měl udělané ten rakušák na okruhu v Brně - vepředu15mm,vzadu 20mm,ale já s ním nemluvil.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-10-22 17:55:56

pepapc: A určitě bylo vepředu 15mm ?? Ono je docela problém to sehnat v kulturním provedení (tedy nepoužít dlouhé štefty - to mi je proti srsti). On je totiž problém s tloušťkou materiálu prstence podložky (výška matky a materiál za který drží podložku k náboji) Nejslabší co jsem zatím našel jsou právě 20mm. Třeba tyto: http://www.tuningcardesig...tra-J-P-J-40mm-d81938.htm

Nebo to udělat 20 - 25 mm ?? A není s tím zbytečná starost......

2014-10-22 19:12:30

kopejda: Ahoj Michale,ano opravdu tam měl 15mm a vzadu 20mm. Je mi jasný co píšeš,myslím ale, že měl předek přelisovaný. Já se německy nedomluvím a tak jsem ho ani nezkoušel hledat a dát s ním řeč. Jinak mě taky napadlo dát tam 20-25 mm,dnes jsem to byl v garáži ještě dvakrát přeměřit(udělal jsem si přesný rovný dřevěný hranoly) a šlo by to! Jen se trochu bojím,jestli to nebude moc velká zátěž na nápravy i když je fakt,že v tom autě budeme jezdit z 95% jen ve dvou a s malou(20-25kg) zátěží v kufru a to ještě málokdy. Co myslíš? Bylo by to zdaleka nejlepší a bezproblémové řešení. Napsal jsem dnes těm podložkářům ,ať mi zkusí poslat nabídku. Zdraví Pepa a díky.


Odpovědět

1  2  3  4