Fórum - Téma


Astra H Z18XE duní 3600-3800ot./min


Fórum Astra H Astra H Z18XE duní 3600-3800ot./min

Informace o modelu: Opel Astra H

Diskuze o vozidlu

2005 Astra H 1.8

1 fotek  |  31 diskuzí

Výkon motoru 92 kW (125 PS) při 5600 ot./min. Točivý moment: 170 Nm (125 ft/lb) při 3800 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 796 ccm (110 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, Z18XE.


1  2

2016-03-27 23:25:34

ludva4: Abych se přiznal tak otáčky jsem nezkoumal.Když to začalo být hlučné tak jsem to připisoval vyrezlému vnitřku tlumiče protože nic zespodu vidět nebylo.Protože to šlo zezadu tak jsem ho svěsil z gum a hned jsem ho vyměnil.Nic neprdělo jenom dunělo,ten metrový první tlumič to hodně tlumí a kat taky.Teď je v autě hluk jen od zimních gum.

2016-03-27 23:33:29

aha, tak je to dobrý vědět že i takto vyrezlý výfuk to může dělat. Děkuju za tip, snad běhěm 14 dnů budu přehazovat kola tak to okouknu.

2016-04-03 21:48:58

Tak průběžná informace je, že nejspíše je problém s duněním ve výfuku, ale nedokážu říct jestli katalyzátor, střední tlumič nebo koncový tlumič, protože to dunění se nese celým výfukem a když jsem sáhl na koncovku výfuku, tak celkem vibrovala. Pokus jsem dělal na parkovišti, takže dál jsem nedosáhl...

2016-04-03 22:11:25

ludva4: Když ucpeš koncovku natlakuje se výfuk?Jestli ne a neslyšíš přitom syčení tak je někde větší díra a duní to.

2016-04-03 22:20:27

To jsem nezkoušel, můžu to zkusit, ale to dunění/vibrace bude pravděpodobně od něčeho uvnitř, nikoli dírou, není to klasické prdění jako kdyby byla někdě díra, ale zítra to ještě zkusím. Zatím děkuju za radu

2016-04-04 11:13:41

se ti klidně mohly vysypat přepážky uvnitř výfuku. Taky jsem měl hlučnější výfuk. Vizuální kontrola pláště ok. Sundal jsem zadní tlumič výfuku, byl lehce orezlý, ale díra žádná. Pak jsem s ním otáčel jak s přesýpacími hodinami a uvnitř se to sypalo sem a tam jak kdyby to bylo naplněné pískem...No přesýpací hodiny no, jen nebylo vidět, kolik času zbývá

2016-04-04 12:50:50

mirpie: No kdyby to byl jeste koncovy tlumic tak by to bylo jeste dobry, jen aby to nebyl katalyzator...

2016-04-04 13:22:17

při vysypaném katu se po dosažení provozní teploty začne dusit motor klidně až do chcípnutí a jde zase natočit, až motor vychladne a navíc dunět kat jsem ještě neslyšel, což ale není moc relevantní informace.

2016-04-04 14:13:13

Tak každá rada dobrá. Teď jsem byl u auta, tak jsem na radu bohumila55 zkusil ucpat koncovku a výfuk normálně tlakoval že tu ruku na tom skoro nešlo ani udržet

2016-04-04 17:09:18

ludva4: Takže díra tam není.Zkusit zvednout na zvedáku podívat se jestli někde nedrnčí trubky nebo tlumiče o karoserii.Nebo hliníkové krycí plechy mezi karoserií a výfukem.A když nic z toho tak jsou to vyrezlé přepážky.Další možnosti mně teď nenapadají

2016-04-04 22:00:39

bohumil55: snad tento nebo příští týden bude auto na zvedáku ohledně přehození kol, tak se na to kouknu a dám pak vědět, zatím děkuji


Odpovědět

1  2