Fórum - Téma


Astra H Z 14 XEP problém v motoru


Fórum Astra H Astra H Z 14 XEP problém v motoru

Informace o modelu: Opel Astra H



2014-11-23 17:13:20

Pěkný večer. Právě řeším co dál , investoval jsem do motoru poměrně hodně finančních prostředků ,problém se ovšem nevyřešil a dalších přibývá.V roce 2010 jsem zakoupil Astřičku . Problémy začali 1 měsíc po koupi . Začalo to klepáním v levé části motoru , v místech kde jsou rozvody . Ty jsem nechal vyměnit. Klepání se snížilo . Po poradě s mechanikem jsou vyměněné hydroventily. Klepání, ale nepřestalo. S autem jsem jezdil dál ,tak 3 roky . Palubní počítač neukazoval žádnou chybu .Před dvěma měsíci to vše začalo .Rozsvítila se mi kontrolka motoru . Auto mi začalo cukat , občas nereagovalo na sešlápnutí plynu , chyba se objevila . Vadná lambda sonda , dále chyba vačky, začalo mi téct tlakové čidlo .Lambdu jsem nechal vyměnit . Myslel jsem si, že jsem problém s části vyřešil . Auto sice jezdilo, ale začalo opět klepání, zase v levé části motoru a podle pal. počítače mi spotřeba stoupla na 10,5 litru.Což jsem mi nikdy nestalo .Rozsvítila se kontrola motoru , asi zase vačka. Po poradě jsme došli k tomu, že motor nemá dostatečný tlak , vyměnily jsme olejové čerpadlo ,napínák řetězu , čidlo tlaku ,čidlo vačky je prý v pořádku .Na olejovém čerpadle a na jeho krytu byly hlubší rýhy . Problém s klepáním se s části vyřešil , motor za studena neklepe po ohřátí je hlučnější . Hydra jsou ale slyšet . Včera jsem přijel ze servisu a kontrolka motoru opět svítí , palubní počítač ukazuje opačné hodnoty spotřeby. Auto sice jede , ale netáhne . Už si nevím rady . Dobrá rada nad zlato

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-11-23 17:36:04

geri: Zde se nedá obejít bez kvalitní diagnostiky (TECH2 nebo OP-Com) a člověka který jí rozumí. Na motoru je osazen twinport, třeba jsou zaseklé klapky a nefunguje regulace, může zlobit egr ventil, snímač teploty nasávaného vzduchu, snímač tlaku v sacím potrubí MAP, zapalovací lišta, lambda 1 i 2, atd..... Je toho spousta....

2014-11-23 17:46:31

ok. díky ,

2015-05-16 22:31:52

Chci se jen zeptat - pokud Geri píše o klepání v levé části motoru, myslí se tím levá část při pohledu na motoru zepředu, t.j. u rozvodů ? Jde mi o to, že mne něco klepe naopak v pravé části motoru vzadu, pokud stojím nad běžícím motorem.

Je zde zapalování a také posilovač brzd.

Děkuji předem za reakci.

ASTRA H 14 XEP 2007

2015-05-16 22:55:14

borča: Levá strana je vždycky a odjakživ levá, tedy řidičova, spolujezdcova je pravá. A jestli je někdo schopný to přehodit, tak je u mě ... U motoru napříč jsou tedy rozvody na (kupodivu) pravé straně.

2015-05-17 10:10:44

colommbo: No jo, ale Geri psal, že mu to klepe v levé straně, kde jsou rozvody, tak se pletu já nebo on ?

2015-05-17 10:23:17

borča: V tom případě to napsal jako... Anebo má japonský motor (který se točí obráceně a tedy rozvody jsou na straně řidiče...

2015-05-17 12:32:50

vždy když něco klepe je to mechanická závada.Pan Geri píše 3 roky jsem tak jezdil to asi nebylo nejlepší řešení.3 roky se slabším mazáním?Vydření krytu olej čerpadla taky asi moc motoru nepřidalo jemné piliny s vydřeného víka se mohly dostat kamkoliv.Jak vypadal sací koš.Jaké jsou teď kompresní tlaky?

2015-10-26 19:34:49

Mám podobný problém měnil jsem svíčky, modul zapalování, vstřikovací vent. Čistil jsem škrtící klapku ale pořá mi to hlásí chybu na čtvrtém válci nevíte prosím někdo čím by to mohlo být? Předem děkuji

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-10-27 06:49:10

zdenda222: Klidně to může být jednotka sama...... Jaký jsi použil nový zapalovací modul? Jestli to nebyl originální (tuším Delphi ale může být Siemens nebo Bosch) nebo Magneti Marelli či NGK, tak to nebude pracovat správně...... Ověřený stav, levné lišty stojí za prd..... Jakou to hlásí chybu? P0304 ?

2015-11-26 15:28:10

Tak zas po nějakém čase nový příspěvek , nevím kde se stala chyba, ale v jednotce a všech kabelech včetně lamda sond mám olej . Jezdím na to už 4 měsíce ,odmítl jsem už do motoru vrážet peníze , zatím auto jede . Ale jak to bude dál, čert ví.

2015-11-26 20:01:08

kopejda: Tak nakonec to je špatný tlak ve válci, takže výbrus hlavy, nová těsnění, seřídit motor. 10-15 tisíc chjo.

2015-11-30 22:05:49

zdenda222: známý řešil podobný problém a problém byl ve výfuku - jedna část (myslím hned za motorem byla neprůchozí a elektronika 4. válec odstaví. Odmontuj výfuk a uvidíš.

2016-01-13 07:20:27

S tím hlukem v motoru mám podobní problém, tak jsem vyměnil rozvody a zdviháky hydroventilů, moc tomu sám nerozumím, ale po tomto servisu se hluk více méně vytratil, ale teď po půl roce v motoru opět něco jakoby klepe nebo jak ten zvuk popsat. Chci s tím jít do servisu. Ještě mi bylo poraděno, že by mi ten zvuk mohl dělat řetěz, prý by mohl být zaseklí napínák a řetěz se nedopíná. Nic méně situace je takové, že za studena je motor tichý, ale po zahřátí začne to klepání/šumění, ale charakter motoru se nijak zvlášť nemění, auto jde furt za plynem, takže taky netuším, co způsobuje ten hluk.

2016-02-21 15:02:44

zdravim vas. potreboval by som poradit. mam problem s astrou H 1,6 77kw Z16XEP, prave ide s diagnostiky: P0105(map snimas ),P0130(sonda),P0135(ohrev sondy),P0141(ohrev sondy 2),P0351...352...353...354(zapalovacia cievka 1,2,3,4 chybna),P0621(kontrolka generatora L),P1300(zlihanie pri niskej hladine paliva), auto ma vysoku spotrebu, motor trasie

neviem co mam riesit skor co by ste mi odporucili.dakujem

Venca49  
Václav
2016-02-21 18:47:38

tom_upgrade: Nezlob se na mně,ale toto není diagnostika a diagnostik.To je jen výpis chybových kódů,které byly zaznamenány z různého důvodu.Diagnostik by měl zjistit,zda se opakují,kde je příčina a jak jí odstranit.Za toto bych mu zaplatil.Ten je ten první,který by měl poradit co s tím,případně opravit výměnou vadného dílu.Jde možná o jednu závadu,která se projevuje vznikem více kódů.To právě musí zjistit diagnostik.

2016-02-21 21:15:28

Je alebo nieje toto diskusia o problemoch motora?myslim ze je.tak pisem aky mam problem.hadam nerobim nic zle.

Este ak sa mozem opitat co a kde sa nachadza map senzor

2016-02-21 21:35:16

tom_upgrade: Václav to myslí tak, že vyčtení chybových kódů z paměti závad řídící jednotky není žádná diagnostika a pokud jsi za to "diagnostikovi" ještě zaplatil, není to dobré, správné. Právě člověk, který s diagnostikou dělá a umí to, by měl v motoru číst jako v knize a povědět, co a jak.

2016-02-22 07:26:44

Ja som nic tak nepisal ze som zato platil. Bol som na diagnostiku ale diagnostik nebol pritomny bol to iba clovek ktory mal za 200€ elektroniku ktora precitala chyby. Takze podstate sa chcem stat diagnostikom kotory nema diagnosticky pristroj. Este nejake diagnosticke uvahy a riesenia?


Odpovědět