Fórum - Téma


Astra H rv 2006 1.9 CDTI 8ventil, nouzák bez chyby


Fórum Astra H Astra H rv 2006 1.9 CDTI 8ventil, nouzák bez chyby

Informace o modelu: Opel Astra H



2016-03-26 13:35:18

Auto omezuje otáčky do 2000 bez záznamu chyby a svítící kontrolky. Před třemi roky odstaveni DPF včetně sw úpravy. Poslední rok se závada projevovala sporadicky, nyní permanetně. Po nastartování jede normálně po uvolnění z výkonu přijde omezení a do vypnutí trvá. Celkem návštěva 7 servisů bez výsledku. Kompletní kontrola turba OK, vířivé klapky tento model nemá, váha měněna, kontrola všech hadic, proměření kabeláže mezi snímači a ECU, rozebraný a vyčištěný EGR (při jeho zaslepení či odpojení ECU chybu registruje, proto předpokládáme jeho funkčnost). Hledáno vše možně na netu a všichni mají nouzák spojený s chybou, ale tady prd. Z diagnostiky porovnané hodnoty s jiným autem, taky nic. Už je to tak zoufalé, že nabízíme finanční odměnu tomu, kdo to rozlouskne. V servisech už zůstalo přes 12000,- a k h.... Díky za Váš čas

2016-03-26 15:03:30

Škrtici klapkabtibfunguje? Nouzak bez chyby je dost zvláštní.

2016-03-26 15:27:18

Nemá to vliv na ten dpf? Treba katy ko? Klapku by to ukazalo na ecu... nemuze byt splaseny soft. Ridici jednotky? Kdyz to ani neukazuje chybu, napada me , ze to muze mit souvislost s tim prehranim a tim pádem to treba ani neukaze chybu pze je jednotka ko. ... zkusit prehrat soft? Jinak pokud je jednotka ok a chybu to neukazuje tak je problem v mechanicke veci... nekde neco ucpane. Motor tlaky ma dobre?

2016-03-26 17:32:56

Tak se omlouvám za zbytečné vyrušení, ale je to náhoda totální. Auto se tentuje od prosince. Jak jsem dopsal tady dotaz, sel jsem se v tom krámu hrabat, protože mi to nejde z hlavy. Doufám, že informace pomůže někomu v budoucnu a nezakládat jsem to zbytečně. Příčína byla ušoupaný kabel od teploměru výkových spalin ve filtru pevných částic. Že motor padl do nouzáku bez chyby si umím vysvětlit jedině tím, že filtr DPF je SW vyřazen, takže se nevyhodnocuje rozdíl tlaku na vstupu a výstupu, za to teplota slouží pro kontrolu spalování, ale je ve skupině čidel DPF, které je vyřazeno. Proto nouzák, ale žádná závada. Škoda těch 12000 co nechal kamarád v servisech, když kus kablíku jsem vyměnil asi tak za 2 Kč. Na diagnostice se teplota spalin neukazovala ani na zdravém autě, tak jsem to považoval za normální. Přišel jsem na to tak, že jsem proměřoval znovu všechny čidla a ohmetr v diagu mi lital podle toho, jak jsem zatahl za konektor za motorem, který jsem musel odhákout a povytáhnout, abych do něj dostal měřící piny z diagu. Je to věc velké náhody, že se podařilo a ještě k tomu hned po dotazu tady, asi byla podmínka z nebe, že dokud se tu nezeptám, tak na to nepřijdu. Teď se jdu oveselit do místní občerstvovny, kamarád platí na co si vzpomenu. Děkuji všem

2016-03-27 10:42:45

Ano ted jsem si to početl vždy když je SW odstaveno něco a auto dělá vyrvál a žadnou zavadu hledejme tam kde je SW odstaveno ono totiž SW odstavení je právě proto aby řj neviděla závadu ...................................


Odpovědět