Fórum - Téma


Astra H 1.7 cdti nestartuje za tepla


Fórum Astra H Astra H 1.7 cdti nestartuje za tepla

Informace o modelu: Opel Astra H


1  2  3

2013-07-17 17:25:53

Ahojte mám dlouhodobý problém se startováním za tepla!Přes zimu auto startovalo hned na drc a te´d v létě jak ujedu méně jak 50km tak startuje huře ale chytne.Když najedu více kilometru a vypnu motor,tak do dvou minut ještě chytne ale po 10minutách už nechytne vubec.Auto musí plně schládnout a pak opět chytne na drc.V servise už vyměnili všechny čidla,senzory(map) a dokonce už došlo i k výměně čerpadla s tryskama a potrubím k tomu.Dále je všechno vyčištěno včetně nového palivového filtru.Už si s tím nikdo neví rady a tak mě te´d ještě napadlo jestli by závada nemohla být v pouhých žhavičích?Jedná se o opla astraH 1,7cdti 74kw r.v.2009.

Nemá s tím někdo z vás už zkušenost?Díky za každou odpově´d.

2013-07-17 17:28:32

A doplńuji ještě,že diagnostika nezaznamená žadnou chybu.

2013-07-17 17:47:24

rosa: Naftě rozumím ještě míň než benzínu, ale žhavící svíčky bych nepodezříval, u většiny dnešních motorů a při normálních teplotách (něco jiného v zimních mrazech) prakticky nežhaví vůbec, není to potřeba... Nicméně určitě se k tomu vyjádří někdo zkušený...

2013-07-17 17:53:04

A co zkusit baterii? Pokud je ještě údržbová, tak doplít. Mě spíše hůře startuje za studena, a to tak, že chytne a skoro hned chcípne, takže doliju baterku, a pak je to ok.

2013-07-17 18:03:01

baterie už je také nová a co se týká těch žhavících svíček,tak ona prej muže nějak zustat sepnutá a nedá signál o nažhavení a motor nelze pak nastartovat.

2013-07-17 19:03:39

rosa: žhavící svíčka je buď dobrá, nebo přerušená. I automechanici je zkoušej žárovkou. Dva dráty naletovat na libovolnou žárovku,(nebo použít patici) jeden drát na plus u baterky a druhej na žhavící svíčku. Pokud se rozsvítí, je svíčka v pořádku. Sepnutý může zůstat maximálně relátko. Ale pokud je špatný mechanicky, tak to podle mě nemá elektronika šanci poznat.. Nemluvě o tom, že v létě ty svíčky fakt nejsou potřeba. Asi bych šel spíš po vzduchu. Potrubí, hadice, mezichladič, váha. Mrki

2013-07-17 19:09:37

rosa: Ještě,...Měl jsi dole sací potrubí? Nevím, jestli to s tím může souviset, ale já ho vlivem EGR měl ucpaný karbonem na poloviční průřez. Vyčistil jsem to a jelo to o moc líp. Moje Astra má ale najeto 220 000 km

2013-07-17 19:25:34

Auto má najeto 105000km a vše je čisté.Zajimavostí je ještě to,že auto na potahnutí chytne v momentě.Vahu vzduchu už jsme taky řešili a nikde nic neuniká.

2013-07-17 19:44:34

rosa: Jako na laně?

2013-07-17 19:50:28

ano na laně.

2013-07-17 20:05:51

rosa: Kdyby to bylo,čím studenější, tak tím hůř, ale na laně hned, vsadil bych na baterku. Ale takhle nevim. A váhu jste řešili jak? výměnou za jinou?

2013-07-17 20:21:33

přehazovali to v servisu(prodejce mého auta)z druhé pojizdné te samé astry.Uvažuji ještě jestli tam nemuže být nějaké relé,které diagnostika při startování nezaregistruje.Klíč to totiž při jízdě vubec nevyhodí.

2013-07-17 20:47:32

rosa: Fakt nevim. Sám mám problém, se kterým si neví rady ani v servisu. Tyhlety nový auta jsou přecpaný elektronikou, která si prostě žije svým vlastním životem. A s tím kilometrovým nájezdem, co má Tvoje Astra asi nepůjde o opotřebení motoru. Co čerpadlo paliva? Měl jsem podobný problém s Fordem Mondeo 2.0 TDDI. Projevovalo se to podobně, jen to nebylo úplně pravidelné. Až mě to pak nechalo v centru Prahy v křižovatce.

2013-07-17 21:01:42

čerpadlo i s tryskama po repasi vyměněno,tak jak jsem psal na začátku.Už je v tom dost peněz a nakonec to bude určitě nějaká prkotina.Hold pojede astřička do oplu na opravu a pak uvidím

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-07-17 21:10:46

rosa: Kolega myslel čerpadlo paliva v nádrži, jestli ohřáté dodává palivo z nádrže dopředu k vysokotlakému čerpadlu.

2013-07-17 21:37:25

nejsem si jistý,ale kdyby se přehřálo čerpadlo v nádrži nepřestalo by to jet uplně a nenapsalo by chybu?A na roztáhnutí by to taky nejspíš v momentě nechytlo.

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-07-17 21:55:17

rosa: Tak není možné, že startér způsobuje pokles napětí a některým komponentám to nesvědčí. Jinak fakt nevím.

2013-07-19 23:05:56

Jo je to perlička a už je to objednané na pondělí do oplu,tak jsem sám zvědavý na co příjdou.

2013-07-20 19:54:45

rosa: Nechci čarovat, ale tady v Praze, nebo v Kladně vědí prd. Minulý rok po mě chtěli, abych jim tam auto nechal na dva, až tři dny, že to budou sledovat. Nechal jsem ji ho tam den a když jsem tam volal, tak mi řekli, že se k tomu nedostali. Chtěli mi půjčit náhradní auto, ale samozřejmě za peníze. Takže co? Přece nebudu platit za půjčení auta, když se na tom mém nic nedělá.Taková je bohužel dnešní realita. (to neznamená, že bych servisáky od Opelu házel do jednoho pytle,...všechno je o lidech) Mrki

2013-08-25 18:36:24

1.7 cdti ma pouze jednu pumpu a to na motoru.

uz sem rosovy psal.

mam totiz stejny problem.

vim ale jedno ze nastartovat to lze velice lehce staci jen striknout krapet cistice brzd a odmastovace.

aka brake cleaner.

diky mike...


Odpovědět

1  2  3