Fórum - Téma


astra G Zasekávání ruční brzdy


Fórum Astra G astra G Zasekávání ruční brzdy

Informace o modelu: Opel Astra G

Diskuze o vozidlu

2000 Astra G

1 fotek  |  71 diskuzí

Výkon motoru 85 kW (116 PS) při 5400 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka.


1  2

2014-08-28 18:53:24

calibreakcz: Na šrouby skrz podlahu s hlavami pod kobercem to taky nevidím... A myslím, že i kdybys vyvrtal nové díry, bude tam masa tak na jeden závit, možná dva s bídou...

2014-08-28 19:08:11

no budu to msuet pořešit pokud možno bez navaření nových, protože na to nemám podmínky. ještě to projdu, proklepu a možná to risknu. díky

2014-08-28 19:14:09

calibreakcz: Napadlo mě právě taky jedině zkusit zespodu chytit na podlahu céóčkem nové šrouby, ale pokud k tomu nemáš podmínky, budeš muset experimentovat...

2014-08-28 20:01:04

Já osobně bych tam dal krátké texy šrouby

2014-08-28 23:53:24

ano jsou to výstupky na karoserii vevnitř nic nenajdeš. S tex šroubama OK jen aby ale vevnitř nevedla elektrika.

2014-08-29 21:31:30

Je tenší. Počítám s dírou skrz a snad 2 závity. Závity byly M6 Plech. štít bych zespod přichytil zašroubováním klasickým šroubem a podložkou. Použil bych asi i lepidlo na kov a elektriky bych se tam nebál. Kdyby něco, baterku mám odpojenou. Nejde o plech, kdy bych jeho provrtáním projel do interéru. Je to další nějak tvarováný. Nad ním je dutina.

2014-08-30 21:09:08

Vyřešeno. Po stržení šroubu s maticí zůstal zespod podlahy náznak závitu cca 3mm. Matice jen místy a špatně držela. S tím, že jsem měl auto na heverech a pojištěné proti spadnutí na mě bych díry přímo vrtal týden. Nové díry jsem vyvrtal těsně vedle. Závitníkem závit M6. Šrouby M6x12 se šetihranou hlavou + podložky s větším vnějším průměrem. Tepelný štít je na místě. Drží dobře. Až v pondělí budu mít nové gumy pro zavěšení výfuku, pak vyzkouším i ručku po výměně lanek :)


Odpovědět

1  2