Fórum - Téma


Astra g,problem nastartovat


Fórum Astra G Astra g,problem nastartovat

Informace o modelu: Opel Astra G


1  2

2011-12-30 22:03:53

Ahoj lidi.Mam takovej problem s autem :Auto nechce nastartovat,motor toci zhaveni nazhavi ale zda se mi,ze se nemeni delka pri zapojenych a vypojenych zhavicich.Dolival jsem naftu do filtru,auto pri toceni jednou kouri z vyfuku a jednou ne.Pri delsim startovani a dolivani nafty auto chytne.Po pul hodine po zastaveni chyta ale po 2 hodinach ne.Ted mi to udelalo v utery a byl jsem nucen jej roztahnout,auto jelo 2 dny bez problemu a dnes uz zase nechce chytnout.Nevite,co by to mohlo delat? A jeste se chci zeptat,u baterky jsou 2 elektro neco na podtlak k turbu,jeden znich a to ten cerny mi porad chrci.

2011-12-31 09:57:12

padá nafta. utěsni pal soustavu. vyzkoušej jestli jde vratkou černá nafta do nádrže (nemusí být černá ale tmavší než normálně) tak je špatný těsnění pod vstřikama. Pokud tam je to ok tak všechny spoje na pal soustavě

2011-12-31 10:04:46

Cau,ted jsem se byl na to koukat a filtr je plne zaplneny.Nafta mi neklesla ale auto pord nejde nastartovat.Pred tim mi to pri toceni motoru alespon kourilo z vyfuku,ted to nedela.

2011-12-31 10:06:21

nemuze to byt nejakym spinacim rele nebo snimacem?

2011-12-31 10:09:08

a jeste jsem si vsiml,ze otacky motoru jsou i pri zahratem motoru jinaci,jednou vetsi a jednou mensi

2011-12-31 10:09:34

Ty jsi trumpetka he he he , nemužeš otevřít pal filtr a říci nafta neklsla he he he už tím že jsi ho otevřel jsi to zavzdušnil. Funguje to kamaráde takhle vezmi brčko ponoř ho do kapaliny ucpi jeho vyčnívající konec a zvedni ho z kappaliny a tak funguje pal systém naftoveho motoru a tak musí i držet pokud je někde malá dírka či někdo otevře pal filtr stane se to samé jako když ty uvolníš konec toho brčka chápeš???

2011-12-31 10:10:32

padá ti nafta máš někde netěsnost hotovo nemám co víc k tomuto říci.

2011-12-31 10:17:51

tohel vim,menil jsem si palivovej filtr a uz pri povoleni sroubku to sici a nafta upadne.Vysvetlim to jinak,kdyz se me to stalo podruhe,tak jsem pres ten sroub doli 3 500ml strikacky a nafta zacala vytekat,ted mi stacila ctvrtka jedne a filtr pretikal.I kdyby padala nafta,nejake mnozstvi se tam snad dostane na to,aby motor mel alespon zachev na nastartovani.I kdyz auto jede a pak prestne jako ted a bez povoleni sroubu cim by upadlo nejake mnozstvi z trubek,chova se to auto porad stejne.Kdyz se menil filtr,motor nemel naftu ale i tak pri toceni motoru sel kour porad s vyfuku.Po nekolika dolivani auto chytlo.Tim jen chci rict,ze i kdyz tam bylo mene nafty,auto kourilo ale ted to proste nedela.

2011-12-31 10:30:22

když jde roztáhnout a nechytne na startér tak jsou jen dva základní důvody KO motor (nízké tlaky) netěsná palivová soustava. Motor nekouří = nemá naftu nemá ji protože je děravá a tím pádem zavzdušněná pal soustava a čerpadlo místo nafty přisává vzduch. Když jsi měnil pal filtr tak jsi tam měl zbytek nafty v čerpadle a zavzdušněnou soustavu ale bez té nynější dírky takže čerpadlo odsálo vzduch auto chytlo a jelo a chytalo nyní někde netěsnost a co čerpadlo saje cestou nejmenšího odporu takže některou z netěsností ufffff to jsem se zase vykecal. Mno a pokud se to toto zdá nepravděpodobné a chceš z toho dělat vědu připrav si 22000 máš v prdeli čerpadlo (doufám že tam chyba nebude)

bad64  
2011-12-31 10:45:46

Hansi to už jsem mu psal včera na chatu překontrolovat soustavu od nádrže.

2011-12-31 10:50:31

Věřím ono také není čím jiným důvod začínat i když muže být velkej problém třeba i KO čerpadlo ale proč hororový scenáře musíme začít jednoduchým

bad64  
2011-12-31 10:58:46

No nevím jak je to u osobáku ropáku ale já na nákladáku pokud měním filtry tak to musím pořádně odvzdušnit jinak mohu dělat co chci a nepojede.

2011-12-31 12:11:58

No hoši vidím to bledě s čerpadlem. Common Rail pracuje s vyskokými tlaky, takže kdyby někde byla dírka tak si to tam nenasaje vzduch alébrž by tam cákala nafta. Starší koncepce motorů měly dopravní čerpadlo u motoru tudíž vytvářeli podtlak v potrubí od nádrže a tam je každá netěsnost problém se zavzdušněním. CR vstřikování má v nádrži el. čerpadlo, které naftu tlačí z nádrže k vysokotlakému čerpadlu na motoru.

Takže buď je problém na cestě od nádrže k motoru, nebo od vysokotlakého čerpadla k zásobníku vstřiků a nebo od zásobníku ke vstřikům. Netěsnot hledat na celé cestě dle loužičky. Pokud je těsnost ok, tak je nízký tlak na jednom z čerpadel. Levnější varianta je čerpadlo v nádrži. Po zapnutí klíčku musí zabzučet. Pak se musí změřit dopravované množství. Pokud je toto Ok, tak kontrola vysokotlakého čerpadla. A tam vidím zakopaného psa. Nedělá správný tlak. Každopádně to bez měření hodnot těžko posoudit. Pomůže diag, která umí zobrazit hodnoty tlaků v soustavě.

Jestli jen padá nafta, tak by mělo stačit zapnout klíček a nechat el. čerpadlem dotlačit naftu popř. vypnout a zapnout klíček i vícekrát. Pak by to mělo chytnout.

Třeba se pletu. Je to jen dedukce selského rozumu.

Míla-bad64: U mojí Scania R420 už se po výměně naftového filtru ani neplní filtr naftou ani se nic neodvzdušňuje(není kde). Prostě se pak startuje dokud nechytne. Ale i mechoši říkají, že každá Scania to má jinak. Dokonce ani chladící soustava nemá žádný odvzdušňovací šroub.

bad64  
2011-12-31 12:18:33

Jason:já mam Iveco sypač a prohrnovač

2011-12-31 12:25:37

Jestli je to něco novějšího, tak Iveco dává Common rail už tak od 2001. Má tuším dva velké fitry a tam je lepší je napumpovat, než se startuje. Než by je motor naplnil, tak dojdou baterky. Jinak Stralis 2008 zatím nejlepší stroj s kterým jsem brázdil cesty. Scania jde s kvalitou a výdrží strmě dolů.

bad64  
2011-12-31 12:28:14

Máš pravdu r.v,2005 musíš pumpovat jelikož když sněží a mrzne jezdí auto nonstop střídáme se tak pumpovat nemusíš

2011-12-31 12:46:17

Noo taky bych šel po té jednodužší cestě. Vzal bych to hned od zadu...Vytáhl podávačku a zkontroloval jestli není zespodu u sítka bordel (osobní zkušenost) potom funkčnost (jestli se točí) pokud jede,tak se podívat jestli něde tu naftu necáká pod autem....nevím jak astra,ale auta co mají comonrail,tak mají chladič paliva pod autem a tak jestli není proraženej.... pak výměna pal filtru za "značkovej" MAN atd ty levný jsou na hovno...hned se ucpou (zkušenost jednoho kamaráda) popřípadě si udělat přípravek na propojení těch dvou hadic a tím vyřazení filtru uplně..(dluhej průtokáč těsnění atd) pokud i tak to nechytí,tak bude problém někde u motoru...tlaky,čerpadlo comonrail,žhavyčky a nebo nějaká alektronická závada,která by se měla,ale objevit na diagnostice. Samo,že můžeš si tu dia udělat jako první ale lepší je to celý zkouknout a pak pichnout.

bad64  
2011-12-31 12:51:24

Nejrychlejší by v teto chvíli bylo vyblikat diagnostiku doma zda to něco ukáže.

2011-12-31 14:55:37

co to tady plácáte za vejmysly ????? vždyt je to ASTRA G 2,0DTI ta nemá žádné podávací čerpadlo v nádrži. Vyblikávat Mílo se dá ledacos dokonce i nový vozy ale pozor už jsou na to i jiné postupy a ne vždy propojení pinů muže udělat pro vozidlo pomoc.

bad64  
2011-12-31 15:03:08

Nerozčiluj se je to diskuze nikomu přeci neříkáme udělej to!Od toho je diskuze aby nás někdo opravil já osobně nemám s ropáky žádnou zkušenost jelikož jsem na benziny jen v práci jezdím s větším ropákem


Odpovědět

1  2