Fórum - Téma


Astra G caravan 1,6 16V výfuk


Fórum Astra G Astra G caravan 1,6 16V výfuk

Informace o modelu: Opel Astra G



2012-06-16 09:59:22

Mám takový dojem, že tohle se tu ještě neřešilo. Nějak jsem to v sekci nenašel. Má někdo nějaké zkušenosti? Koncových tlumičů je spousta, ale co střed??? A co koncový tlumič když mám tažné? to přece musí taky nějak jít, ne? Mně uhnil středový absorbční tlumič a několik tisíc na nový v náhradě zrovna nebylo, tak mi za dárce posloužil nějaký Hyundai 1,8 GT, ani nevím jestli Lantra či co. Mrcněte jak to dopadlo a kdyžtak poraďte co s tím koncem

2012-06-16 10:00:14

a už se vaří

2012-06-16 10:00:56

původní tlumič a oddělování trubky z něj

2012-06-16 10:07:58

no a hotový produkt, vespod po namontování to ani nevypadá, jako kdyby to tam vůbec nepatřilo. ten malý ovál je kraťoučký průchozí absorbční tlumič a ten ovál zaním je jen nějaký vyrovnávač tlaku nebo jak to napsat, šupinkovitou trubku uvnitř jsem neviděl, takže ten pravý rezonátor to asi nebude. recenzi na spotřebu a pocit dám později, hlučnost se mi nijak extra odlišná nezdá, to by měl asi za následek hlavně ten konec

bad64  
2012-06-16 10:08:23

Dle obrázků rozbrušovačku i CO máš tak kde je problém trubky seženeš a upravíš navaříš CO a je to dělám to taky tak.Pokud jsem ti neodpověděl na tvoji otázku tak ji musíš více rozepsat.

2012-06-16 10:11:41

na obrázku je pán, kterého jednou za čas poprosím o pomoc. problém je, aby on v práci měl čas a místo a abych ho já se svým vytížením zastihl. Docela rád bych koupil nějaký origoš koncový tlumič, nejlépe s papírem že je tam alespoň nějaké nepatrné homologování třeba v němčině, ale všichni se brání že s tažným to tam nevleze... Máš prosím nějaké zkušenosti s policií a případným STK, když tam nasoukáš nějaký UNI tlumič s koncovkou?

bad64  
2012-06-16 10:17:09

Pokud ti to nebude řvát tak tě nikdo nebude tepat a lézt pod auto co tam máš za tlumič.Pokud tam dáš nějaký sportovní tlumič a bude to řvát tak už by byla ta homologace na místě.Taky jsem měl na Astře zadní tlumič předělaný z Lady a nikomu nevasil ani na STK.

2012-06-16 10:30:17

A to je to, chtěl bych decentní hrubší zvuk, kdybych už do toho šel. Teď je prioritou dovolená a pak vyhrkaný katalyzátor, koncák bude až to poslední, ale když už do toho půjdu a bude to poznat ikdyž ne třebeba řvát a bude tam najednou viditelně jiná chromovaná koncovka ne-li dvě, tak aby po tom někdo zbytečně nešel

bad64  
2012-06-16 10:44:01

Mam na obou opelech viditelné chromové koncovky značky EVO a nemam problém.

2012-06-16 12:08:26

Pokud to není fakt extrémně hlučný, tak na STK nikoho výfuk nezajímá, důležitější jsou emise a skrz co to prochází, je jedno. A že by PČR při kontrolách na silnicích používala nějakej kraválometr, o tom taky nic nevím. Budeš však muset laborovat a udělat kompromis mezi líbivým zvukem tlumiče a možností přidělat jej na stávající vedení, který je teď, jak jsem vyrozuměl, na konci už neorigo...

2012-06-16 20:31:02

Zdarec koukam ze tady nekdo resi vyfuk a jeho zvuk a co kdyz to neni jen tim ale treba by to chtelo jeste aji poradnej motor .Jestli tohle nekdy budu resit myslim tim vyfuk tak uz DUPLEX,ale zatim nato prdim ten 6valec ma krasnej zvuk aji bez uprav

bad64  
2012-06-16 21:07:17

Mišáku on má vyfuk total v háji tak ho dělá co nejlevněji a má problém s koncovým tlumičem protože se mu nevejde origo kvůli tažnému musíš to číst od začátku

bad64  
2012-06-16 21:08:08

Jinak je jasný že V6 má krásný zvuk

2012-06-16 21:38:37

jasny v pohode Milo ale ja jsem si musel decentne rejpnout

bad64  
2012-06-16 21:41:47

Vždyt vím nejsem tady týden

2012-06-17 09:47:10

Nejsem teda ještě 100% probuzenej, ale takhle poránu si myslím, že tažný zařízení na autě nemůže (nesmí) mít na možnost přidělání výfuku žádnej vliv. Něco jinýho je, pokud se člověk rozhodne výfuk lepit takhle všelijak dohromady, pak se s tím holt musí nějak popasovat (a dopasovat...)

2012-06-17 10:33:31

asi nebylo úplně pochopeno, nevadí ten středový je úplně stejně tvarovaný, jen místo origo 74 cm dlouhého tlumiče tam je najednou mnohem menší s nějakým oválným členem. koncový origoš tam tedy pasuje úplně přesně, tak jak má. ale kdybych chtěl dát něco hezčího laděného, tak až tohle tam nepásne kvůli tažnému. na tohle naráží všichni netový prodejci. a nějaké rýpnutí na motor neřeším, každý má co má. moje auto denně jezdí 40 km a musím hledět na spotřebu, každá kačka dobrá

2012-06-17 11:14:57

Ach so, už tomu chápu - vedení ke koncovýmu tlumiči máš normální a "jen" by mohl být problém s tlumičem kvůli TZ... Tak to už pak asi zbývá opravdu přizpůsobit uchycení...

http://www.tuningshop.cz/...ulter-sport-opel-astra-g/

2012-07-05 14:02:51

Tak mám dlouhodobější odstup a heuréka! Loni jsme jezdili s astrou do práce z práce za nějakých 7,6l/100 a na dovolené po čechách při delší trase spadla někam na 7,2 i s klimou po dálnicích. Teď když se výfuk zase po montáži nějak prohřál a ustálil (chvíli do něj možná na vrakáči pršelo, než šel na vůz) tak mám spotřebu kolem 7,3l/100. Nyní výměna katalyzátoru. Oproti původnímu obrovskému tam šel uni kat BOSAL. Je asi poloviční, auto má lehce razantnější zvuk a pocitově jde líp za plynem. Tak uvidíme jak se na spotřebě ukáže tohle. Za měsíc Astra otočí chorvatsko, tak se vcelku těším!


Odpovědět