Fórum - Téma


Astra G cabrio


Fórum Astra G Astra G cabrio

Informace o modelu: Opel Astra G

Diskuze o vozidlu

2002 Astra G 2.2

1 fotek  |  5 diskuzí

Výkon motoru 108 kW (147 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 198 ccm (134 cui), 4-válec, Řadový, Z22SE.

Opel Astra G 2.2 Cabrio



2016-07-02 19:06:12

Ahojte dneska nastal takoví problém.Když chci zavřít střechu tak dojede na konec kdy by se měla přítáhnout k čelnímu oknu a dovřít.Jenže mě se nepřítáhne,zůstane stát na čelním oknem i když motorky jedou.Vůbec nevím co s tím a nedošel jsem ani na to jak ji zavřít ručně.Díky moc za info.

2016-07-17 16:28:57

Ahoj problém bude v zamkoch strechy..musíš dat dole ten plastový kryt v predu na streche..najskôr pootvor strechu a daj dole všetky šroby čo su vidieť z predu toho plastu ako su haky..ďalšie šroby držia pokope plast a tapacir..strechu daj do polohy keď predná časť smeruje hore vtedy sa dostaneš medzi tapacir a izoláciu zober si maly šrobovák a zozadu toho plastu nájdi šroby všetky odštobuj a daj ho dole..tam už uvidíš samotný zámok.teda dva..na každej strane jeden..na zámku je zavitova tyč po ktorej chodí taká plastová somarina.je to vlastne závitové puzdro a z druhej strany je tam zatavena taká zliatinova tyč..na 99% bude zlomené to plastové puzdro..cely ten zámok sa da vybrať su tam torxove šroby asi štyri alebo päť..a treba odpojiť ešte takú tyčku na jej konci je púzdro na čap a na tom puzdre je taká segerka.trochu ju vypačiš a dáš to púzdro dolu..zámky sa dajú zohnať v poľskú okolo 50€ stojí jeden..predpokladám že ak praskol ten plast tak to prasklo v mieste kde drží tu zliatinovu tyč..da sa to opraviť prevrtanim toho plastu skrz tu tyč na dvoch miestach a spojiť to šrobami..pre lepšiu manipuláciu sa da cely ten plast vybrať..na jednej strane tej závitovéj tyčí v puzdre je ložisko a pred ním je segerka tu vyberieš a potom vytiahneš celu tu tyč..a zospodu tej plastovej somariny je ešte jeden torx ten treba vybrať..tažko sa to takto vysvetľuje nemam bohužiaľ fotky ale keď to uvidíš tak to pochopíš.na tom plaste su dve take priehlbiny.treba to prevŕtať z predu cez tu tyč do tej priehlbiny.do každej jeden šrob..potom by som na tvojom mieste ešte zalial tie priehlbiny buť plastom alebo epoxidom..samozrejme to pôjde spraviť len v prípade že ten plast je len prasknutý a nedrži tu tyč..pokial je cely rozlamany tak to už držať nebude a treba buď kúpiť nový alebo to zazvarať..ja som to zvaral a zastavil som tam drôty..ja som použil viazaci drôt ale lepší bude niaky tvrdší menej ohybný..ale to už si budeš musieť premyslieť niako sám ako to spraviť...alebo to zanes niekomu kto pracuje s hliníkom či by ti to niako nevyrobil..a ešte jedna vec ak náhodou budeš kupovať tie zámky tak predpokladám že budeš kupovať použité(lebo cenu nového nedokážem odhadnúť každopádne v opli chcely za hadičku na strechu 600€ ) tak mysli na to že je to staré a tak isto to časom praskne.preto to hned uprav podľa môjho návodu a určite to vydrží dlhšie.prevrtať zošrobovať a zaliať nijakým epoxidom alebo niečim podobným..hádam som ti pomohol ak bude niaky problém daj vedieť rad ti poradím.

2016-07-18 19:43:29

drtrnko: Ahoj,hodně my to pomohlo a měl si pravdu.Tvá odpověď byla vyčerpávající.Nemáš prosímtě odkaz na ty polské stránky kde se to dá koupit.Musím to nějak vyřešit.Zjišťoval jsem tu cenu u Opela a tam chtějí za jeden zámek v přepočtu 1100Eur.Takže to sem zrovna zavrhl.Hledal jsem i na netu použité,ale zatím jsem nic nenašel.Takže se musím snažit.


Odpovědět