Fórum - Téma


ASTRA G 98 1.7TD 50kw


Fórum Astra G ASTRA G 98 1.7TD 50kw

Informace o modelu: Opel Astra G


1  2  3

Kopejda  
Michal Kopecký
2012-10-28 19:34:18

No jó, to jsou motory jako kráva oproti 1,7 Jo a stím torbobenzínovým 5ti válem jsem měl tu čest pilotovat v kombajnu, jelo to fakt super. To je sakra skok dolů do Astry

K těm problémům motorů 1,7 TD bude nejvíc vědět Hansdob a pohledal bych na netu nějakou starší recenzi z dlouhodobého testu nějakého časopisu (Autotip??)

Jinak přeju spoustu kilometrů bez poruch a nebát se jasan

2012-10-28 19:40:47

Hansdob je v nějaké diskuzi (tuším čip na tento motor) označil jako nejhorší z produkce opelu. No zkušenosti ..... např se služebním signumem 2.2dti (tuším 92kw) jsem najezdil cca 70tis. bez zaváhání ..... auto přede mnou měl pán 6 let jako první majitel v ČR, kilometry jsou reálné, vzhledem, že s tím jezdil jen do lesa a na ryby, budu doufat a přát mu jen to nejlepší, podle zvuku jsem nadšen, žádné šustění dvojhmoty, spojky atp. krásná syrová nafta .....

PS : jaký tedy olej ? Neběží mi ukazatel teploty, ručička je uplně mimo pole, je možné, že něco vypadlo, či teplotní čidlo ? ......

2012-10-28 19:43:44

Olej specifikace 5W40 (na zimu bude lepčí) nebo i 10W40 splňující (pokud možno) normu Opel, ale nejde o život Objem náplně 5,5 litru s intervaly výměny cca 15tis.km/rok nebo klidně i dřív... A nevím, má-li tenhle motor hydroštely - v kladném případě se nedoporučují oleje s přídavkem molyky (MoS2)...

2012-10-28 19:46:37

No jo ale bralo to po městě 15 litrů ...prostě boj ......... tak tedy budu klidný, začnu vozit sv. Kryštofa ....

Díky ...

2012-10-28 19:50:23

Díky loupnu mu 5W40 ......

Kopejda  
Michal Kopecký
2012-10-28 19:52:21

Souhlas s Jirkou, norma ACEA - B3/B4, k teploměru, hledat kolem termostatu, vypadá to na rozpojený konektor nebo oxidaci v něm, maličkost - ale veledůležitá, jestli má tak krásný zvuk tak by bylo škoda ho spařit......

2012-10-28 19:56:24

Tento týden, pojede do garáže, na tuzzing filtrů oleje a zmíněného termostatu/čidla/konektoru ......

2012-10-28 20:13:52

Je pravda ze 1,7cky jsou dobre,ja mam 2,0 dti a jsem v prd..., co nadelam,bojuju s tim uz pres dva roky. 2,2 jsou o neco lepsi. Ale co nepochopim,proc jste si koupil diesel do mesta. To jste hodne odvaznej. Tim spis ted v zime bude mit ten motor radost pokud nejezdite pres celou prahu.

Znamej si koupil fabii 1,4 tdi a po 200 tkm se mu to taky skoro rozpadlo,plati a plati. Jezdi s ni do prace 11km.Dalsi otazkou je jak se k autu choval majitel pred nim. Kdyz ji kupoval,mela 140 a bylo vse ok.

Hlavne at vam auto jezdi bez problemu a jste spokojenej.

2012-10-28 21:13:03

Pokud bude dobrá budu jedině rád :) koupil jsem diesla proto, jelikož tvořily většinu vůzů které jsem kdy měl, a pokud bude jezdit za 6 po městě, tak nevěřím, že benzín v kombi udělá to samé, možná nějaký moderní motor ..........

Každopádně díky :)

2012-10-29 05:42:50

Tak jsem to nemyslel, je jasné, že s benziňákem budete jezdit za víc. Je to o tom kolik najezdíte po tom městě. Nafťák se pomaleji zahřívá a jezdit se studeným motorem není dobré. Motor se více opotřebovává, servis u dieselů je mnohem dražší.

Já jsem si koupil do města Corsu benzíňáka a jsem spokojen, výkon nepotřebuji, závodit po městě se nevyplácí a rodinu s dětmi zatím nemáme. Navíc oproti dieselu levnější servis, nízká spotřeba a pojistka. Dřív jsem viděl pořád jen diesely, že jsou nejlepší atd.....jsou, pokud se to nezačne kazit.

2012-10-29 07:14:51

Na 1,7TD (opel) v astře G je jen chyba na elektronice čerpadla ale ta se řeší koupí čerpadla z astry F s mech čerpadlem bosch a koupí pedálu astry G X16XEL a jezdíš na starou dobrou mechaniku. Jinak pokud ti to funguje je to ok motor bude jezdit kolem 6 kvůli tomu el čerpadlu s mechanikou to umí i pod 5 dá ce upravit i jeho výkon ale z důvodu že když tipak to čerpadlo lehne tak už tuto upravu nemáš je myslím nerentabilní. Takže jestli chceš zvednout výkon tak přenastabvením čerpadla a většími tryskami. Pokud hlavně spotřebu tak až budeš dělat rozvody tak co nejpřesněji nastavit čerpadlo.

Můj chip který je psán se týká mého motoru a to je 1,7dti isuzu a je otevřen na tvrdo do maxim včetně uplného odstranění "omezovače" Bohužel mi toauto pokud mupřidám velmi zprudka trochu zakouří (žadná mlha ale zakouří) což mě mrzí ale zase náběh výkonu je takovej že obyčejní octávkaři se diví co je to předjíždí jak dlouho toto motor snese nevím mě stím jezdí moje milá ženuška ta to využívá jen na křižovatkách jinak ne a já stím zase tak často nejezdím časem do ni chci dát větší turbo už vím že pasuje z hondy a vetší intercooler a trysky a myslím že bych se mohl dostat ke 100KW

2012-10-29 12:50:13

Díky, na chip se v žádném případě nechystám ikdyž by stálo za to mít o pár kobyl více, jde mi jen a jen o spolehlivost. Za kolik se dá sehant takové mechanické čerpadlo ??? Imho : Ještě jedna věc : jaký je servisní interval na rozvody ??? Díky ...

2012-10-29 16:09:13

interval je 120 000km a je nutno dělat vše a ještě navíc vyčištění zběrné sací potrubí. čerpadlo mezi 3000 použité až 23000 za fungl. spolehlivost nojak se to vezme proti dnešním modernákům dobrý ale já bych raději isuzu :-D v astře F a kadetu jsem tyto motory měl a sloužili jen ten výkon versus spořeba je holt slabší.

2012-10-30 19:03:18

"čerpadlo mezi 3000 použité až 23000 za fungl." tuhle větu jsem úplně nepochopil, jinak zatím velká spokojenost, jezdí brzdí, moc nežere ....

bad64  
2012-10-30 19:36:44

No to je jednoduché použité čerpadlo od 3000,-do 23000 co stojí nové.

2012-10-30 21:04:24

Díky mílo ano je to cena od do

2012-10-31 17:42:24

Už mi seplo :) díky pánové ....

2012-11-01 09:25:09

2012-11-05 12:57:43

Přátelé první problémy jsou na světě poradíte mi ?

1. neukazuje kontrolka teploty chl. kapaliny, leží úplně vlevo mimo pole ! čidlo i termostat běží jak má, tzn. bude chyba bud někde v palubní desce, nebo na cestě k ní ? Máte s tím prosím někdo nějakou zkušenost ?

2. Přestal fungovat centrál na dálku: z ničeho nic, vyměním baterii stále nic §§§

3. Občas se mi zdá, jakoby nechtěla akcelerovat "jakoby neseplo turbo" za chvíli je vše ok, vzhledem k výkonu je rozdíl minimální, ale subjektivně mi to přijde znát.

Děkuji za radu :)

2012-11-05 15:00:41

Ujasněme si, prosím, nejdřív pojmy, Dane - máš na mysli kontrolku teploty chl. kapaliny (některá auta ji mají namísto budíku a rozsvěcí se při přehřátém motoru) anebo klasický budík, jehož ručička stále leží úplně vlevo mimo pole...? A co se týče centrálu, zkus jej znovu "spárovat" - sedni dovnitř, zavři dveře, zapni zapalování, namiř DO na čidlo (bývá u stropního zrcátka) a podrž obě tlačítka stlačená - centrál by měl na znamení souhlasu zamknout a hned odemknout a pak už by to mohlo fungovat. S turbem neporadím, nevím...


Odpovědět

1  2  3