Fórum - Téma


Astra G 1.6 16V kouří PORADTE prosím


Fórum Astra G Astra G 1.6 16V kouří PORADTE prosím

Informace o modelu: Opel Astra G



2012-02-08 10:35:09

Zdravím všecky. Moje astra 1.6 16 V začla dost kouřit bílý dým,voda semi nestrácí ,olej nežere a hadice se netlakují,má najeto 231 tisíc km,před 40 tis byly měněny rozvody.Když je motor studený tak pomalu nekouří ale jak je teplota na 85 až 90 strašně kouří.Pod výkem na olej bylo trochu emulze ne moc tak sem to otřel a po třech dnech se tam zas ukázala ale opravdu jen trošku. Vmístním servyzu mi bylo řečeno že v zimně jeto normální. Poradte prosím co stím neradd bych ji zničil ,výkon je pořád stený aspon sem nezaznamenal že by zlenivěla.Díky za rady

2012-02-08 11:10:32

ahoj, měl sem podobný problém. Strašně to kouřilo(bílej dým), ale voda se neztrácela. V servisu byla tato závada popsána jako nadměrné tlakování chladící soustavy a to i po odpuštění tlaku. Sundali hlavu, přebrousili dosedací plochy, vyměnili těsnění pod hlavou, sběrného potrubí sání + výfuk a simerinků vačkového hřídele. Je možný že máš to stejný.

2012-02-08 15:00:02

Má pravdu ten chlapec...

2012-02-11 19:22:40

když se nestrácí voda ani olej nemuže být nic hlavě ! kouří přeci z důvodu spalování vody či oleje nebo nepoměru palivo verzus vzduch..

2012-02-11 19:23:35

jaký vzdálenosti jezdíš??? pokud povětšinou krátké tak se ti odpařuje kondenzovaná voda z katalizátoru a části výfuku za ním.

2012-02-11 19:41:47

ahoj souhlasim uz z jednou s odpovedi palivo verzus vzduch a take ta vzdalenost by mohla htrad roli

2012-02-13 22:13:24

Zdravím.Tak maximum jezdím 30km deně.Včera už jsem mněl na výku oleje hodně emeulze a na mněrce oleje taky,takže to tipuju na těsnění pod hlavou.Budu to mněnit sám mám jen knihu Jak Na To ,jen nemůžu přít nato proč mám nastavit pozici 60 stuupnů před HU,jak to potom nastavím? Ještě bych potřeboval poradit jakej je postup při vímněne gumiček na ventilech. Označení motoru X16XEL. Díky

2012-02-14 00:59:25

Když se ti neztrácí voda, tak to zatím neřeš. Počkej až bude tepleji a pak uvidíš jestli to bude čoudit. Dle mého názoru se ti v oleji sráží vlhkost a když se ti motor ohřeje, tak se kondenzát začne odpařovat rychlejším tempem a vidíš kouř. Raději se do té hlavy sám nepouštěj. Je tam docela dost věcí, které jdou zku*vit bez všeobecných znalostí.

U horkého motoru když sundáš víčko oleje, tak se na tebe vyvalí oblak páry? Bacha bude asi trochu cákat olej, když to uděláš u běžícího motoru.

Kašli na to. Prostě jezdíš kraťasy a všude ti kondenzuje voda. Nejlíp uděláš, když občas dáš nějaký výlet, abys měl auto ohřáté delší jízdu a stihlo se vše odpařit. Kondenžát v motoru není nic moc ale je to běžné.

2012-02-14 12:08:41

Chtěl jsem dnes odpovědět podobně, ale Jason mě předběhl... Pokud se viditelně neztrácí chladící kapalina, tak bych to zatím neřešil a hlídal. V tomhle počasí se někdy chovají auta trochu jinak a ani momentální "emulze" pod víčkem či na měrce nemusí znamenat nic hroznýho, s velkou pravděpodobností je to jen sajrajtek z olejových par a zkondenzované vzdušné vlhkosti. Do výměny těsnění pod hlavou se zatím nepouštěj a pokud s tím nemáš zkušenosti, vlastníma rukama se na to vykašli úplně, mohl bys nadělat víc škody než užitku...


Odpovědět