Fórum - Téma


Astra F Ranní starty - padá nafta ?1.7td


Fórum Astra F Astra F Ranní starty - padá nafta ?1.7td

Informace o modelu: Opel Astra F

Diskuze o vozidlu

1995 Astra F 1.7

1 fotek  |  7 servisních knížek  |  138 diskuzí

Výkon motoru 60 kW (82 PS) při 4400 ot./min. Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 686 ccm (103 cui), 4-válec, Řadový, X17DT.

Motor Isuzu .

Jezdím výhradně na bionaftu. Najeto s tímto autíčkem přes 100tis . Šlape jako hodinky . Akorát kabátek už není co býval .


1 ......... 3  4  5  6  7

2014-03-02 17:42:21

Aha, když jsem kupoval, tak sek si myslel že je to stejný a že jsou oba japonský... ale to nevadí, snad bude sloužit taky děkuji za vysvětlení. Zítra zajedu do servisu, ještě jsem auto ani neviděl zespodu, a celkově je potřeba prozkoumat stav podvozku, tak přitom ty žhavičky zkontrolujeme

2014-03-03 09:36:00

wakis: Zdravím, máme také tento motor v Astře F, 1,7td 50kw a dělá nám to samé při studeném startu, žhavicí svíčky máme nové, byla zjištěna nižší komprese na 3. válci, jinak po zahřátí šlape motor normálně, spotřeba 5,5l.

2014-03-17 20:24:04

Tak to jo, jen nevím jestli to v mém případě má cenu nějak řešit, např. přejít ty vůle na ventilech jak měla judy...

jinak tady jsem na ukázku natočil ten start :-D ve videu píšu cold start,, ale bylo asi +15 stupňů, když mrzlo, tak ten chod motoru byl po začátku ještě o dost horší ale jak říkáš, po zahřátí šlape normálně a do několika hodin po chcípnutí startuje na brnknutí

Opel Astra F 1.7d Cold start

ranní start opel astra F 1.7d s nefunkčníma několika žhavičkama

Venca49  
Václav
2014-03-17 23:17:21

wakis: Vždyť jsem ti již jednou psal,že máš motor jiný než Alice.Ty tam vůle neseřizuješ,máš hydroštely a ty vymezují vůli sami.Co ty žhavičky? Už jsi je kontroloval?Když je motor teplý,tak nežhaví a proto běží dobře.Studený je potřebuje mít OK.

2014-03-18 07:42:36

venca49: jojo, promiň... Já brzo budu kupovat auto, tak teď každej den čtu o různých motorech, jejich závadách a opravách, tak se mi to nějak motá všechno dohromady :-D

Zhavicky když sem řekl mechanikovi ať je zkusí, tak řekl že to jr zbytečný když je jaro, že to zkusíme až jestli příští zimu nenastartuju :-D

2014-03-18 08:32:52

tak to neni mechanik ale debil.

2014-03-18 08:47:34

wakis: Zhavicky když sem řekl mechanikovi ať je zkusí, tak řekl že to jr zbytečný když je jaro, že to zkusíme až jestli příští zimu nenastartuju :-D

Tahle věta by si zasloužila zarámovat jako odstrašující případ

Před pár dny jsem po interní poště řešil podobný případ, kdy místní člen řešil nechytání motoru, točil 2 min, než to chytlo, psal, co vše je ok, mimochodem i žhavení.

nicméně jsem ho dotlačil k opětovné kontrole, žhavící svíčky ok, ale nežhavilo to, někde tuším upadlý kablík, takže když testovat žhavení, důsledně testovat, ověřit, že žhavící svíčky dostanou před a při startu šťávu z baterie

2014-03-18 08:59:17

:-D on mívá takový názory na všechny starý auta...

No tak si je otestuju asi doma sám, to není zas tak těžké ne?

Stačí vyndat a začít žhavit ? A ty který se nerozpalej do červena, tak jsou špatný ?

A můžu začít i startovat když budou vyndaný, abych zjistil jestli makaj kdy maj?

2014-03-18 09:38:36

* blbec

* ne

* ano

* můžeš

2014-03-18 16:47:06

Wakis: žhavící svíčky vyzkoušej raději tak, že je vymontuj a připoj na baterii. To proto, abys nemusel běhat otáčet klíčkem, přece jen jsou tam velké proudy, aby ti náhodou nějak nespadla, něco nezkratla....takhle to máš pořád pod kontrolou.

Anebo bez vymontování, ampérmetrem.

A při startování si vezmi zkoušečku, napoj na lištu žhavení nebo do fajfky žhavící svíčky ( podle typu motoru). Měla by svítit.

2014-03-18 22:50:55

Tak fajn děkuji všem za rady, co nejdřív to vyzkouším

2014-06-22 16:57:26

Dobrý den, mám Astra G, isuzu DTI, ale dle popisu naprosto stejný problém jako byl u alice.k,jak začíná podzim a chlad tak blbě startuje a v zimě pak vůbec, ale když jednou chytne tak potom celý den startuje, sháním někoho šikovného na způsob Alzafira na seřízení ventilů, bydlím hned u E48 přesně v polovině mezi Prahou a KV, děkuji

2014-06-22 17:13:03

No ono to nebylo až tak o mně, jestli to bude chtít přibrousit podložky, tak na to pořebuješ machra

2016-02-04 18:29:51

Ahojky všem, opráším trochu tohle téma. Takže od alzafirového zásahu jsem najela pár tis. kilometrů, Oslík má teď na tachometru 370 000 km /najeto tedy 100tis/., Chytá teď v mrazech /na druhé nažhavení / za tepla normálně na poprvé , takže mě asi čeká další kontrola ventilových vůlí /mezitím 2x kontrolováno/ . Jinak zcela bez problému, dodržuji servisní intervaly a motor šlape jako hodinky .... jen ten kabátek už nemá Oslík co míval , ale to neovlivním :) .


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7