Fórum - Téma


Astra F 2.0 pri volnobehu zdecha


Fórum Astra F Astra F 2.0 pri volnobehu zdecha

Informace o modelu: Opel Astra F



2011-11-27 17:15:03

Zdravim vsechny oplaky. Mam problem ze svoji astrou f ktera pri volnobehu zdecha. Nejprve to delalo jen tak obcas a kdyz jsem si stihl vsimnout ze kdyz mam vyrazeno zacinaji problikavat kontrolky a motor zacina zdechat tak sem parkrat proslapl plyn a ono se to nejak ustalilo. Kdyz to nastartuju uplne studeny tak to normalne klape v drobek zvysenych otackach ale jak se rozjedu a dojedu po 10m k ceste a vyradim tak to zacne zdechat. Potom to treba nedelalo potom zase jo. Ted uz to dela prakticky pri kazdym klapani na volnobeh. Nevite nekdo co by to mohlo delat. Nechci platit hrisny prachy v servisu nez to desetkrat daji na diaognostiku vymeni vsechny cidla a treba to bude jen nejka pitomost kterou bych dokazal vymenit sam. Moc dik za rady

2011-12-08 19:22:15

může to být zasratý krokový motůrek. Vyčisti a uvidíš

2011-12-08 19:32:12

vyčisti celou klapku sání,a krok moturek a zkontroluj podtlakové hadičky od sání

2011-12-10 14:27:06

Tak vse kolem klapky vycisteno a dela to porad. Nekde jsem cetl ze regulator volnobeznych otacek se nejak nastavuje sam a ze by to mohl byt nejaky potenciometr klapky. Ale poradne nevim v kterych mistech ho mam presne hledat ptz tech cidel na tom motoru neni zrovna nejmin a jak zjistim jestli je spatnej.

2011-12-10 20:37:07

potenciometr klapky i regulátor volnoběhu je na klapce kterou tvrdíš že jsi měl rozdělanou a čistil jsi ji tak jak to tedy je? Měl jsi to těleso venku aby jsi to vyčistil nebo jsi na to tak koukal a ošmudlal jsi to co tě napadlo??

2011-12-11 09:26:18

Mel jsem oddelanou jen tu gumovou hadici od sani. A osmudlal jsem to jak ty rikas to co slo videt. Tedy celou klapku zvrchu.

2011-12-11 11:20:20

ne klapku ven a kompletně celý ustrojí vyčistit včetně krok motorku

2011-12-11 14:13:35

ok

2011-12-11 18:22:18

http://www.gm-club.cz/nav...lnobezneho-ventilu-a-sani

http://www.gm-club.cz/nav...znecisteni-skrtici-klapky i když já stím moc nesouhlasím (ale má to hodně lidí) no a egr http://www.gm-club.cz/navody-opel/egr

2011-12-11 18:41:31

http://mojevectra.cz/opel...BDty-fakta-zaslepen%C3%AD

2011-12-11 18:47:08

jo jo přesně takhle jsem ho čistil taky + egr a záslepka, odvětrání šlo pod auto a už jsem nikdy s tím neměl problém

po mnoho km! jednou za čas jsem mázl klapku a finýto!

Ve zn. servisu si akorát vymýšleli a chtěli cálovat.

2011-12-12 12:12:23

To tak v servisech bývá

2011-12-12 21:10:16

Vsem uplne moc diky za tipy a odkazi.

2011-12-17 13:13:58

Ahoj, měl jsem na své Vectře 2.0i 16V s volnoběžným ventilem opačný problém - po zahřátí mi zůstaly viset otáčky na 2000ot. Sání vyčištěné, takže volnoběžný ventil. Po marných pokusech vyčistit ho jsem zjistil, že zůstává otevřený a netěsní. Tak jsem se rozhodl rozebrat ho úplně. Opatrně jsem sundal zalisovaný kryt ventilu, označil si nastavení stavěcího šroubu pod krytem a rozebral celý ventil. Ten ventil je dvojčinný a na obou dosedacích plochách dříku i plochách ventilu byl neskutečný bordel, který nejde sundat, pokud se ventil nerozebere. Snad jedině v ultrazvuku. Přes otvory totiž vúbec není přístup k sedlům ventilu. Po vyčištění a napnutí pružinky (byla moc unavená) jsem ventil složil a zatím bez vnějšího krytu namontoval. Motor za studena naběhl bez problému, ale po zhřátí neudržel otáčky volnoběhu a chcípal. Tak jsem povolil předpětí pružiny tak, až běžel motor rovnoměrně na 840ot. Do otáček jde ochotně a na volnoběh se vrací bez problému a drží si 840ot. Pak jsem znovu vyndal ventil, nasadil vnější kryt a protože ho už nejde zatemovat, zalepil jsem ho silikonem. Teď to šlape jak hodinky.

2012-01-15 17:10:09

Ahojte. Tak sem si udelal konecne cas a pokousel se vycistit skrtici klapku. vysledek je ze auto sice uz nezdecha ale zvedli se volnobezny otacky. Na volnobeh toci tak kolem 1200. To toci kdyz auto stoji v klidu. Kdyz je auto v pohybu a ma vyrazeny tak otacky kolisaji tak od 1200-1700 ale jak auto zastavim tak se to zas sklidni na tech 1200. Proste si to samo prida pak zas ubere a tak to dela furt dokud nezastavim. A jeste kdyz normalne jedu a plynule pustim plyn tak to cukne kdyz potom zase plynule pridam tak to znova cukne. Nenapada nekoho co by to mohlo delat nebo nejde to nejak seridit???

2012-01-15 20:08:12

Ahoj vyčistil jsi ten krokový motorek volnoběhu? Jestli ano, tak popiš jakým způsobem? Kontrola podtlakových hadiček, těsnost atd. ať se hneme z místa.administrátor

2012-01-16 16:40:20

No cistil sem neco co sem nasel podle tech navodu co ste mi posilali ze by mel byt nejaky elektromechnicky ventil co ridi otacky. Asi. Odsrouboval jsem to z telesa klapky. Potom jsem to jeste rozpulil a tam bylo jako tesneni takovej gumovej krouzek. V ruce sem mel pulku s konektorem a druhou s cepem. Tam kde byl cep sem nastrikal cistic na karbon smerem aby vytikal ven. Na tu klapku sou jeste napojeny nejaky 3 hadicky. Dve sou tak nad sebou a kdyz sem je odpojil tak z nich tekla voda(chladici kapalina). Z te 3 myslim neteklo nic ale nebyla ani nijak zajistena jen tam byla nastrcena. Takze nevim co na nich mam poradne kontrolovat. Ale trochu me udivilo ze mezi sanim a telesem nebylo zadny tesneni?? Tam se zadne nedava?? Ale pred svatkama sem to mel v servisu a tam neprisli na nic krom toho ze me huci palivovy cerpadlo. Prej meril nejakej tlak v soustave a vsecky hodnoty jsou prej ok.


Odpovědět